[OB & OBFL] Pulsujace swiatla.
#1 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 22:34
#2 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 06:04
Wysłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 4
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 12:54
#5 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 21:56
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 02:21
#8 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 19:37
zrobie tak przeloze aku od ojca tez ma omege,jak ustapi to wiadomo bedzie aku,jak nie zlapie sie za przewody masowe,jak tez nie pomoze to regulator.Czy trudna jest wymiana regulatora napiecia.
To nie jest wina akumulatora,tu trzeba wyciągnąć altek i posprawdzać diody w mostku prostowniczym,bo na 99% któraś jest zwalona.
#9 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 22:02
#10 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 23:30
a ten mostek jest wymenialny czy caly alternator trzeba wymenic.
Wymienialny tyle że, koszt nowego mostka przekracza cenę używanego alternatora.Lepiej wymontować altka i niech go obejrzy elektryk.Diody można wymienić zostawiając stary mostek.
#11 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 16:48
Potrzebuje pomocy.Bryka stoi pod blokiem.Nie wiem czy to to ale odpadla mi masa ktora idzie u dolu silnika od karoseri gdzies tam.Gdzie dokladnie jest przykrecana ta masa.
#12 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2013 - 12:04
#13 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2013 - 16:54
na nówke czy używkę??Wymienilem caly alternator na nowke
Wróć do nich niech przemierzą ładowanie i reklamuj go.
#14 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2013 - 21:05
#15 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2017 - 16:58
podpinam sie, da sie sprawdzic altek i regulator bez wyjmowania go? bo jutro jade do elektryka sprawdzic aku, mam te same objawy co kolega opisuje w drugiej omedze, tez 2.5 td, wszystkie lampki wewnatrz pulsuja, na zewnatrz wszystkie swiatla.Czy to na postoju, czy podczas jazdy z jakakolwiek predkoscia. Kontrolka ladowania gasnie po przekreceniu zaplonu, w czasie jazdy nie swieci.Mechanik jak przed chwila dzwonilem powiedzial, ze to niekoniecznie regulator, moze to byc slaba masa miedzy aku a silnikiem badz silnikiem a altkiem, a nawet winny moze byc wlacznik swiatel...
podpowiedzcie w ktorym miejscu pod silnikiem jest glowny przewod masowy? ewentualnie jakie polaczenie masowe moglbym sprawdzic zanim oddam do mechaniora?
Edytowany przez fortrans6x, 15 grudnia 2017 - 22:00.
#16 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2017 - 05:03
Kontrolka ladowania ma zgasnąć dopiero jak silnik zapali - masz cos zmostkowane w liczniku... Wyjąć zegary i zobaczyć czy nie jest zmostkowana z poducha lub ABSem. U Ciebie pewnie się szczotki koncza.
#17 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2017 - 11:45
Kontrolka ladowania ma zgasnąć dopiero jak silnik zapali - masz cos zmostkowane w liczniku... Wyjąć zegary i zobaczyć czy nie jest zmostkowana z poducha lub ABSem. U Ciebie pewnie się szczotki koncza.
sorki, po przekreceniu zaplonu swieci, gasnie jak odpalam auto, zle to ujalem
#18 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2017 - 16:59
Dzisiaj moja migajaca na swieta Klucha odwiedzila elektryka:P pierwsze co to voltomierz, na zaplonie 12,3, na odpalonym 13,2-3, po zaswieceniu swiatel i radia-14,4. diagnoza-diody w altku. za samo wyjecie alteczka zazycza sobie 100 zl i potem zobaczy co dokladnie jest jak rozbierze, czy to nie za duzo za sam demontarz??????
Edytowany przez fortrans6x, 16 grudnia 2017 - 17:00.
#19 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2017 - 17:09
#20 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2017 - 17:50
to juz wole sam to jakos wykrecic z tata i mu podrzucic samego, mam druga omege, nie bede tyle placil za samo wyjecie-wole caly dzien spedzic z tym a za 100 to wole kupic omesi cos ladnego, np nowa podsufitke hehe.
jednak przed altkiem wolalbym sprawdzic te polaczenia masowe co ida do silnika itp, tylko cholewcia nie wiem gdzie one sa:(
Edytowany przez fortrans6x, 16 grudnia 2017 - 17:55.