Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] Ecumaster


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2013 - 20:43

Witam.

Panowie w zwiazku z tym iz niedlugo me auto pojedzie na strojenie mam pytanie kto z forum jeszcze ogarnia to dziadostwo poza topserwisem, henrym...


Chce w przyszlosci sam wprowadzac korekty i wgłebic sie w temat.

zaznaczam ze bede posiadal niezbedne bajery do strojenia, afr egt i podobne.

Takze mam pytanie o początkowe ustawienia ecumastera tj pierwsze uruchomienie na x30xe, dalej konwersja maf map, podlaczenie afr na stale.


ciag dalszy pytan wkrotce.

#2 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 27 lutego 2013 - 21:35

ILKU chyba cos dlubal z ECUmasterem, moze do niego warto napisac

#3 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 28 lutego 2013 - 07:29

Podłączenie EMII:
Elektrykę podłączamy zgodnie ze schematem ze strony ecumastera. Ja miałem MAPsensor motoroli (jego charakterystyka jest w programie).
Można zrobić konwersję przepływki samemu, albo wgrać moje mapy na początek.
W przypadku korzystania z mapy paliwa poniżej wejście analog1 in podłączamy do masy a wyjście analog1 out do ECU samochodowego zamiast sygnału z przepływki.
Dobrze jest też podpiąć sygnał wtrysku (z rezystorem 2,2k do plusa) bo widać wtedy jaki czas wtrysku podaje ECU samochodowe. Ja dodatkowo do wejścia analog in 3 podłączałem sondę szerokopasmową.
Ustawienia poniżej (dla podłączonego mapsensora i odłączonej przepływki):
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek