[OB & OBFL] Jakie wtryski, jaki parownik ?
#21 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 16:14
#22 OFFLINE
#23 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 18:59
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2013 - 08:52
#26 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2013 - 20:39
#27 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2013 - 14:18
Witam mam takie pytanie mam omegę z porobionym silnikiem o mocy 170KM 2.0 16V EcoTec jakiej wielkości dysze wtrysków założyć i jaki parownik będzie najlepszy ??
Dysze ? . Zależy do czego. Hanki zielone lub Hana Gold z wykręconymi dyszami lub Baraki, Reg chwasty nie dadzą rady nawet bez dysz AC w01 bfc też podejdą . Redek to loteria ,,,Gold poradzi , tylko potrafi zamarznąć ,, AC R01 -250 też poradzi .
#28 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2013 - 20:11
Dysze ? . Zależy do czego. Hanki zielone lub Hana Gold z wykręconymi dyszami lub Baraki, Reg chwasty nie dadzą rady nawet bez dysz AC w01 bfc też podejdą . Redek to loteria ,,,Gold poradzi , tylko potrafi zamarznąć ,, AC R01 -250 też poradzi .
Kolego poleciałeś takimi nazwami i skrótami że mało co zaczaiłem :pokoj: w gazie jestem ogólnie słaby mało doświadczenia mam bo nigdy sie nie psuł chyba jedyny co do parownika to pewnie wezmę golda bo auto będzie jeździło tylko latem i na dużym stężeniu koncentratu chłodniczego..... a co do wtrysków to sprawdzę jakie mam i napisze i zobaczymy a w kolektorze mam dysze powkręcane 3mm... małe czy dobre ??
#29 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2013 - 20:18
w kolektorze mam dysze powkręcane 3mm... małe czy dobre
Na styk.Powinieneś dać większe .
#30 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2013 - 23:14
Na styk.Powinieneś dać większe .
a jakiej powinny być wielkości ?? i gdzie kupić bo szukam i nie mogę znaleźć
#31 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 08:34
a jakiej powinny być wielkości ?? i gdzie kupić bo szukam i nie mogę znaleźć
Nie mniej jak 3,5 mm http://allegro.pl/dy...Pozostałe-18855
#32 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 10:41
Nie mniej jak 3,5 mm http://allegro.pl/dy...Pozostałe-18855
ok dysze kupiłem wielkie dzięki
:piwo:
a co do parownika to Silver by nie wystarczył ?? czy lepiej iść w golda dodam że moc około 170KM
#33 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 12:38
#34 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 13:58
ok dysze kupiłem wielkie dzięki
:piwo:
a co do parownika to Silver by nie wystarczył ?? czy lepiej iść w golda dodam że moc około 170KM
Silwer będzie na stykola i tu jest ryzyko :oonie:
Jeżeli nowy to przez parę tysięcy pojedzie ,,,,, tak naprawdę to on 150 koników może uciągnąć ale dla emeryta może być. Chodzi o to aby gazy było dosyć przy pełnym bucie bo wtedy zaworki popłyną jak będzie ubogo:)
#35 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 14:09
Silwer będzie na stykola i tu jest ryzyko :oonie:
Jeżeli nowy to przez parę tysięcy pojedzie ,,,,, tak naprawdę to on 150 koników może uciągnąć ale dla emeryta może być. Chodzi o to aby gazy było dosyć przy pełnym bucie bo wtedy zaworki popłyną jak będzie ubogo:)
Sprawdzałeś sam czy gdzieś o tym przeczytałeś ?? Przy 2.5 Silver na hamowni pokazał mi 180 km wiec nijak ma to się z tym co podajesz... Ciśnienie pod obciążeniem też ładnie trzyma...
#36 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 14:43
Sprawdzałeś sam czy gdzieś o tym przeczytałeś ?? Przy 2.5 Silver na hamowni pokazał mi 180 km wiec nijak ma to się z tym co podajesz... Ciśnienie pod obciążeniem też ładnie trzyma...
Miałem silwera u siebie na wot ciśnienie spadało do 0,75 z ustawionego 1,20 i zamarzł na autostradzie , może dlatego że było zimno , tą moc jaką podaje producent to w Afryce może obsłużyć albo miałem trefny egzemplarz
#37 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 14:46
#38 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 14:53
Szczerze nigdy takiego spadku cisnienia a tym bardziej zamarzniecia nie mialem a siedi pod maska 6 rok (rok temu wymienilem komplet uszczelek i membrame). Fakt ze przy 3.2 mocno sie nad goldem zastanawiam ale do kolegi 170 km silver wystarczy.
Nie będę się sprzeczał co do mocy jaką on obsłuży i jest wiadomym że jeden egzemplarz inaczej pracuje od drugiego i jest to normą i zdania są podzielone co do max mocy przy jakiej nie będzie szkody dla silnika . Dla kolegi może i wystarczy wszak to jego auto i on podejmuje decyzje
#39 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 15:39
niedługo podjadę do mechanika ( w aucie mam spis jake graty lpg mam pozakładane) i napisze jakie mam te wtryski .... i w razie czego na jakie je zmienic...
#40 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2013 - 18:32
Reduktor AT-09
Zawór gazowy AT-09
Wielozawór Tomasetto
obudowa wielozaworu Stako
Przełącznik/Centralka Zenit
Układ elekrtyczny Zenit
a nie pisze jakie mam wtryskiwacze .... są czerwonego koloru.....
aha i wszędzie są napisy AG Auto-gaz centrum