Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Jakie wtryski, jaki parownik ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Pabloo

Pabloo
  • 342 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 styczeń 2013 - 16:14

Panowie, dzięki za odpowiedzi. A może któryś z Was wrzucić fotkę jak ma zamontowane te wtryski Hana? Jeśli chodzi o listwę wziąć aluminiową?

#22 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 10 styczeń 2013 - 16:20

Dodany obrazek

#23 OFFLINE   jackass997

jackass997
  • 53 postów
  • Dołączył: 11-08-2012
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 10 styczeń 2013 - 18:59

Barracuda spokojnie da rade w omci 3.2, bez dysz ja dac

#24 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 styczeń 2013 - 19:00

nie mam listwy

Dodany obrazek

#25 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 11 styczeń 2013 - 08:52

hany powinny pracować w pionie, jest to dla nich zdrowsze. Dłużej popracują. Zresztą większośc wtrysków powinna być w pionie.

#26 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 06 grudzień 2013 - 20:39

Witam mam takie pytanie mam omegę z porobionym silnikiem o mocy 170KM 2.0 16V EcoTec jakiej wielkości dysze wtrysków założyć i jaki parownik będzie najlepszy ??

#27 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 grudzień 2013 - 14:18

Witam mam takie pytanie mam omegę z porobionym silnikiem o mocy 170KM 2.0 16V EcoTec jakiej wielkości dysze wtrysków założyć i jaki parownik będzie najlepszy ??


Dysze ? . Zależy do czego. Hanki zielone lub Hana Gold z wykręconymi dyszami lub Baraki, Reg chwasty nie dadzą rady nawet bez dysz AC w01 bfc też podejdą . Redek to loteria ,,,Gold poradzi , tylko potrafi zamarznąć ,, AC R01 -250 też poradzi .

#28 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 07 grudzień 2013 - 20:11

Dysze ? . Zależy do czego. Hanki zielone lub Hana Gold z wykręconymi dyszami lub Baraki, Reg chwasty nie dadzą rady nawet bez dysz AC w01 bfc też podejdą . Redek to loteria ,,,Gold poradzi , tylko potrafi zamarznąć ,, AC R01 -250 też poradzi .


Kolego poleciałeś takimi nazwami i skrótami że mało co zaczaiłem :pokoj::D w gazie jestem ogólnie słaby mało doświadczenia mam bo nigdy sie nie psuł chyba jedyny :p co do parownika to pewnie wezmę golda bo auto będzie jeździło tylko latem i na dużym stężeniu koncentratu chłodniczego..... a co do wtrysków to sprawdzę jakie mam i napisze i zobaczymy a w kolektorze mam dysze powkręcane 3mm... małe czy dobre ??

#29 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 grudzień 2013 - 20:18

w kolektorze mam dysze powkręcane 3mm... małe czy dobre


Na styk.Powinieneś dać większe .

#30 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 07 grudzień 2013 - 23:14

Na styk.Powinieneś dać większe .


a jakiej powinny być wielkości ?? i gdzie kupić bo szukam i nie mogę znaleźć

#31 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudzień 2013 - 08:34

a jakiej powinny być wielkości ?? i gdzie kupić bo szukam i nie mogę znaleźć




Nie mniej jak 3,5 mm http://allegro.pl/dy...Pozostałe-18855

#32 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 08 grudzień 2013 - 10:41

Nie mniej jak 3,5 mm http://allegro.pl/dy...Pozostałe-18855


ok dysze kupiłem wielkie dzięki :D

:piwo:

a co do parownika to Silver by nie wystarczył ?? czy lepiej iść w golda dodam że moc około 170KM

#33 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 grudzień 2013 - 12:38

Jeżeli Silver radzi sobie w 3.2 to chyba Gold przy 170 km zbędny.

#34 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudzień 2013 - 13:58

ok dysze kupiłem wielkie dzięki :D

:piwo:

a co do parownika to Silver by nie wystarczył ?? czy lepiej iść w golda dodam że moc około 170KM


Silwer będzie na stykola i tu jest ryzyko :oonie:

Jeżeli nowy to przez parę tysięcy pojedzie ,,,,, tak naprawdę to on 150 koników może uciągnąć ale dla emeryta może być. Chodzi o to aby gazy było dosyć przy pełnym bucie bo wtedy zaworki popłyną jak będzie ubogo:)

#35 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 grudzień 2013 - 14:09

Silwer będzie na stykola i tu jest ryzyko :oonie:

Jeżeli nowy to przez parę tysięcy pojedzie ,,,,, tak naprawdę to on 150 koników może uciągnąć ale dla emeryta może być. Chodzi o to aby gazy było dosyć przy pełnym bucie bo wtedy zaworki popłyną jak będzie ubogo:)


Sprawdzałeś sam czy gdzieś o tym przeczytałeś ?? Przy 2.5 Silver na hamowni pokazał mi 180 km wiec nijak ma to się z tym co podajesz... Ciśnienie pod obciążeniem też ładnie trzyma...

#36 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudzień 2013 - 14:43

Sprawdzałeś sam czy gdzieś o tym przeczytałeś ?? Przy 2.5 Silver na hamowni pokazał mi 180 km wiec nijak ma to się z tym co podajesz... Ciśnienie pod obciążeniem też ładnie trzyma...


Miałem silwera u siebie na wot ciśnienie spadało do 0,75 z ustawionego 1,20 i zamarzł na autostradzie , może dlatego że było zimno , tą moc jaką podaje producent to w Afryce może obsłużyć albo miałem trefny egzemplarz :)

#37 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 grudzień 2013 - 14:46

Szczerze nigdy takiego spadku cisnienia a tym bardziej zamarzniecia nie mialem a siedi pod maska 6 rok (rok temu wymienilem komplet uszczelek i membrame). Fakt ze przy 3.2 mocno sie nad goldem zastanawiam ale do kolegi 170 km silver wystarczy.

#38 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudzień 2013 - 14:53

Szczerze nigdy takiego spadku cisnienia a tym bardziej zamarzniecia nie mialem a siedi pod maska 6 rok (rok temu wymienilem komplet uszczelek i membrame). Fakt ze przy 3.2 mocno sie nad goldem zastanawiam ale do kolegi 170 km silver wystarczy.


Nie będę się sprzeczał co do mocy jaką on obsłuży i jest wiadomym że jeden egzemplarz inaczej pracuje od drugiego i jest to normą i zdania są podzielone co do max mocy przy jakiej nie będzie szkody dla silnika .:) Dla kolegi może i wystarczy wszak to jego auto i on podejmuje decyzje :)

#39 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 08 grudzień 2013 - 15:39

Panowie to mi dzieciństwo zepsuliście... :oonie: teraz to ja już sam nie wiem ... zobaczymy w sumie cena przy zakupie to różnica około 100zł więc jeśli mam potem robić silnik to wolę dać tą stówę więcej i mieć pewniaka .....

niedługo podjadę do mechanika ( w aucie mam spis jake graty lpg mam pozakładane) i napisze jakie mam te wtryski .... i w razie czego na jakie je zmienic...

#40 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 grudzień 2013 - 18:32

a więc tak dorwałem kartkę z takimi informacjami co mam wsadzone:
Reduktor AT-09
Zawór gazowy AT-09
Wielozawór Tomasetto
obudowa wielozaworu Stako
Przełącznik/Centralka Zenit
Układ elekrtyczny Zenit

a nie pisze jakie mam wtryskiwacze .... :o są czerwonego koloru.....

aha i wszędzie są napisy AG Auto-gaz centrum