Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Jakie wtryski, jaki parownik ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 październik 2012 - 15:08

Witam

Z racji zmiany silnika z 2.5 na 3.2 przymierzam sie do zmiany wtryskiwaczy. Aktualnie mam KME SILVER + VALTEK-i czerwone. Wiec pytania:

- czy zostawić parownik silver czy moze zmienic go na gold ?
- mysle o wtryskach Hana 2000 (zielone) czy w tej cenie jest cos lepszego ?
- jeżeli hana to gdzie je najlepiej zakupic ? allegro ? Czy moze macie jakas sprawdzona firme ? wtryski + grzebien 700 zł za 6 sztuk.

Łukasz

#2 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 23 październik 2012 - 17:28

kup golda i hany zielone pod listwę. Za golda płaciłem 280zł a za hany po 75zł, do tego dwie listwy aluminiowe po 60zł.

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 październik 2012 - 19:20

Witam

Z racji zmiany silnika z 2.5 na 3.2 przymierzam sie do zmiany wtryskiwaczy. Aktualnie mam KME SILVER + VALTEK-i czerwone. Wiec pytania:

- czy zostawić parownik silver czy moze zmienic go na gold ?
- mysle o wtryskach Hana 2000 (zielone) czy w tej cenie jest cos lepszego ?
- jeżeli hana to gdzie je najlepiej zakupic ? allegro ? Czy moze macie jakas sprawdzona firme ? wtryski + grzebien 700 zł za 6 sztuk.

Łukasz


AC250, gurtner, kme gold
wtyrski hanki zielone. wszystko mam w ofercie ale z allegro nie moge konkurowac. nie pamietam jaka masz elektronike ?




 


#4 OFFLINE   biegi

biegi
  • 22 postów
  • Dołączył: 17-10-2010
  • Skąd: Szczecin

Napisany 23 październik 2012 - 19:39

reduktor vsi prins po przeróbce na podciśnieniowy (tanie są na alle)
do tego można też używki keihiny za dobre pieniądze oddać do czyszczenia i polatają dłużej niż hanki
jak lubisz podeptać to polecam dwa reduktory

#5 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 październik 2012 - 20:32

AC250, gurtner, kme gold
wtyrski hanki zielone. wszystko mam w ofercie ale z allegro nie moge konkurowac. nie pamietam jaka masz elektronike ?


Przemku AG Centrum, Zenit.

kup golda i hany zielone pod listwę. Za golda płaciłem 280zł a za hany po 75zł, do tego dwie listwy aluminiowe po 60zł.


Gdzie w takich cenach mozna nowe wyrwac ? Listwa plastik/aluminium jest jakas roznica ?

reduktor vsi prins po przeróbce na podciśnieniowy (tanie są na alle)
do tego można też używki keihiny za dobre pieniądze oddać do czyszczenia i polatają dłużej niż hanki
jak lubisz podeptać to polecam dwa reduktory


mimo ze keihiny to japonska klasa to jednak uzywek wole unikac.

Znalazłem Hana w dobrej cenie lecz model 2001: http://www.drypa.pl/...e&iProduct=4703, rozumiem ze to na wtyczke valtek tak jak jest napisane ?
Martwi mnie jedynie, ze hana sie nie czysci...

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 październik 2012 - 20:59

Martwi mnie jedynie, ze hana sie nie czysci...



dajesz filtr valtek z odolejaczem, dbasz o regularna wymiane i wszystko. ja mam u siebie iplusy - w ciagu 70 000 km tylko raz wymienilem filtry :) ostatnio jeden sie zrobil glosniejszy ale nie ma ani rozjazdu map ani spadkow wydajnosci. wczoraj przestawialem sobie temp przelaczania to sprawdzalem mape - w kazdym zakresie obrotow jest prawidlowo.




 


#7 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 październik 2012 - 21:04

dajesz filtr valtek z odolejaczem, dbasz o regularna wymiane i wszystko. ja mam u siebie iplusy - w ciagu 70 000 km tylko raz wymienilem filtry :) ostatnio jeden sie zrobil glosniejszy ale nie ma ani rozjazdu map ani spadkow wydajnosci. wczoraj przestawialem sobie temp przelaczania to sprawdzalem mape - w kazdym zakresie obrotow jest prawidlowo.


Zastosuje sie do tego napewno. Jak myslisz link z góry warto brać ? bo cena dobra...

#8 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 październik 2012 - 21:05

ja z reguły kupuję graty na drypa.pl - wtryski i inne elementy mają chyba najtaniej -przynajmniej ja nie znalazłem lepszej oferty.

gold to to samo co silver - powierzchnia odparowania gazu i wymiany ciepła jest w nich identyczna. Zamiast golda polecam scorpion gt - u mnie robi dobrą robotę zasilany miedzią 8 mm (w zasadzie faro tej samej średnicy).
wtryski mam hana zielone i wg mnie są optymalne.

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 październik 2012 - 21:11

u mnie robi dobrą robotę zasilany miedzią 8 mm (w zasadzie faro tej samej średnicy



faro ma wieksza srednice - wiec spokojnie 6 mm faro obsluzy 211 km :) bez wiekszych spadkow




 


#10 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 październik 2012 - 21:11

ja z reguły kupuję graty na drypa.pl - wtryski i inne elementy mają chyba najtaniej -przynajmniej ja nie znalazłem lepszej oferty.

gold to to samo co silver - powierzchnia odparowania gazu i wymiany ciepła jest w nich identyczna. Zamiast golda polecam scorpion gt - u mnie robi dobrą robotę zasilany miedzią 8 mm (w zasadzie faro tej samej średnicy).
wtryski mam hana zielone i wg mnie są optymalne.


Czyli to co wyzej podalem bedzie ok ?: http://www.drypa.pl/...e&iProduct=4703

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 październik 2012 - 21:19

Czyli to co wyzej podalem bedzie ok ?: http://www.drypa.pl/...e&iProduct=4703


to sa 2001 - szukaj 2000 - dzwon do mnie jutro sprawdze ceny




 


#12 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 październik 2012 - 21:20

to sa 2001 - szukaj 2000 - dzwon do mnie jutro sprawdze ceny


ok

#13 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 październik 2012 - 23:19

Hana 2001 to dokładnie to samo co 2000!!

#14 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 październik 2012 - 23:32

Hana 2001 to dokładnie to samo co 2000!!


Tak własnie siedze i czytam po necie, ze to to samo:

(z lpg-forum.pl)

"Tak jak piszesz, Hana 2001 różni się tylko gniazdem gdzie wtyczka pasuje od Valteka. Przy Hanie 2000 wymagało to przejściówki lub lutowania wtyczek Nippon-Denso."

" W Megapolu tłumaczą , że wszystkie warsztaty , które piszą, że zakładają H 2000 w rzeczywistości istalują H 2001..."

"Hana2001 to taka wersja na Polskę jakby, sygnowana bodaj przez EG

Nie prawda. Hana 2001 to produkt z logiem Hana Enginering z wtykiem "valtek", zaś produkt sygnowany Europegas ma oznaczenie EG2000 i też jest z wtykiem "valtek". Chyba są minimalne różnice w wyglądzie bo zauważyłem przy montażu, że dostałem coś innego."



#15 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 październik 2012 - 23:42

Tak czy inaczej nie ma nad czym myśleć. Wsadzaj zielone H2001 (albo niebieskie jeśli jesteś pewien że dasz radę zejść z ciśnieniem na parowniku a chciałbyś kiedyś jeszcze coś więcej z silnika wydusić) :ok:

#16 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 24 październik 2012 - 06:26

Listwy kup aluminiowe bo plastiki po czasie mogą się odkształcić od temperatury.

#17 OFFLINE   Pabloo

Pabloo
  • 342 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 styczeń 2013 - 15:16

Tak czy inaczej nie ma nad czym myśleć. Wsadzaj zielone H2001 (albo niebieskie jeśli jesteś pewien że dasz radę zejść z ciśnieniem na parowniku a chciałbyś kiedyś jeszcze coś więcej z silnika wydusić) :ok:


O co chodzi z tym "wyduszeniem czegoś więcej z silnika"? :) Chcę zamienić Magic Jety na Hana i nie wiem które wtryski Hana wziąć - zielone czy niebieskie. Widzę, że większość kolegów ma jednak zielone. Mam reduktor Gurtner czarny, ciśnienie robocze ustawione na 1,15 aktualnie.

#18 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 styczeń 2013 - 16:00

O co chodzi z tym "wyduszeniem czegoś więcej z silnika"? :) Chcę zamienić Magic Jety na Hana i nie wiem które wtryski Hana wziąć - zielone czy niebieskie. Widzę, że większość kolegów ma jednak zielone. Mam reduktor Gurtner czarny, ciśnienie robocze ustawione na 1,15 aktualnie.


Bierz zielone bo na niebieskich to nie zejdziesz z ciśnieniem poniżej 1bara lub barakudy one maję dysze więc można bawić się w rozwiercanie:D

#19 OFFLINE   jackass997

jackass997
  • 53 postów
  • Dołączył: 11-08-2012
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 09 styczeń 2013 - 18:51

O co chodzi z tym "wyduszeniem czegoś więcej z silnika"? :) Chcę zamienić Magic Jety na Hana i nie wiem które wtryski Hana wziąć - zielone czy niebieskie. Widzę, że większość kolegów ma jednak zielone. Mam reduktor Gurtner czarny, ciśnienie robocze ustawione na 1,15 aktualnie.


Bierz zielona ale ja polecam Barracuda są ciut tansze i równie dobre

#20 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 styczeń 2013 - 20:00

ponoć barak-udy mają trochę za mały przepływ jak na potrzeby omegi 3,2 - moc z jednego cylindra nie większa niż 35 KM