Panie Prezesie rozhustaliśta co niektórym "omegomaniakom" gula nieźle
To i wiele innych rzeczy :prezesy: umiom najlepiej :yes:
Napisany 18 września 2012 - 14:48
Panie Prezesie rozhustaliśta co niektórym "omegomaniakom" gula nieźle
Napisany 18 września 2012 - 16:27
Panie Prezesie rozhustaliśta co niektórym "omegomaniakom" gula nieźle
To i wiele innych rzeczy :prezesy: umiom najlepiej :yes:
Napisany 18 września 2012 - 16:29
Coś o tym wiemTo i wiele innych rzeczy :prezesy: umiom najlepiej
Napisany 18 września 2012 - 20:24
cena wysoko przesadzona. IC ktory bez znizek jest drogim skelpem podaje, ze amory do tego auta zwykle Sachs'a to 1828zl przod, oraz tyl 1664zl. Sportowe odpowiednio 2105zl oraz 1856zl. Takze bez rabatu mamy zwykle komplet 3492 a sportowe 3961. Rabat tam mam miedzy 10 a 40% wiec przujmujac srednia na 20% to mamy niecale 2800 i 3200...wiec gdzie tu do 6k....
Napisany 18 września 2012 - 20:55
Napisany 19 września 2012 - 01:21
Napisany 19 września 2012 - 02:15
koledzy z forum, co sądzicie
Napisany 19 września 2012 - 07:39
Żegnam ozięble z okruchem pogardy...
Może w140 s600 ?
Napisany 19 września 2012 - 07:46
Napisany 19 września 2012 - 08:07
ubię jak ktoś na forum odpowiada nie na temat
to może z innej beczki:
jak idziecie do sklepu po wódke ale zamiast tego wciskają wam wino
jak chcecie kupić kiełbase a wciskają wam pasztet drobiowy
Napisany 19 września 2012 - 09:09
dla mnie osobiście BMW i Merc skończyły się na samym początku lat 90.
ale :dziadek: od nas nie kupujeto może z innej beczki:
Napisany 19 września 2012 - 09:31
Mr, dla mnie osobiście BMW i Merc skończyły się na samym początku lat 90.
Napisany 19 września 2012 - 09:51
Powiedz mi czy miałeś kiedyś MB np W211 e500, czy miałeś może CL500 Czy miałeś może CLK 230kompressor, a może miałeś W210 AMG? A może, C 33AMG miałeś
A może miałeś BMW 540? A może miałeś M5, a może 330Ci a nie pewnie miałeś 740i, albo 530d
ma 286KM V8 i potrafi spalić przy normalnej jeździe 14,5l LPG. Kiedy trzeba mam czym wyprzedzić, możesz wierzyć czy nie, ale to jest BARDZO dynamiczne auto.
szanuje pasje, szanuje miłość do auta, ale nie lubie braku obiektywizmu i pustych komentów w stylu" dla mnie auto skończyło się".
" dla mnie auto skończyło się".
moje CLK z 98r ma 254000km, i w 2010r po raz pierwszy wymieniłem w nim amorki bo były orginalne
silnik nigdy mnie nie zawiódł i jeździ do tej pory bezawaryjnie,
Napisany 19 września 2012 - 10:10
co nie znaczy, że tych aut nie znam
o to to to. czasami specjalnie Cię podpuszczam tak jak np. ze stanięciem na kresce z żółtkiem bo patrzeć nie mogę jak jesteś ślepo zapatrzony w to BMW
w to BMW które moim zdaniem wcale nie jest tak kosmicznie lepsze od przeciętnego auta innej marki w tej klasie.
ale te merce w tej chwili gniją tak jak opel w latach 90. Mercedes się cofa w rozwoju, gdzie te "beczki" i inne merce które jeździły 1-1,5mln przebiegu Sam plastik, tandeta... Żeby w S-klasie przy przebiegu mniejszym niż ma moja omega trzeszczały plastki w środku , przełączniki od elektrycznych szyb się łamią w ręku, wnetrze spasowane na jakieś badziewne zatrzaski od aut za takie $$ już się jednak trochę wymaga, bo jak płacisz tyle to auto ma być porządne - i takie były własnie mercedesy do początku lat 90.
Tu skolei kolejny dowód na to, że nie wiesz co piszesz. Widziałeś może A6 np z 2003r? widziałeś jak wyglądają plastiki w tych autach? np od klimy, np włącznik świateł? Chyba NIE, bo gdybyś widział to byś takich bzdur nie pisał.Odwrotnie jest z kolei z AUDI, uważam, że obecnie audi o głowę przewyższa Merca i BMW.
a mb co do Twojego obiektywizmu.... cały czas piszesz jaka to omega jest badziewna itd uważasz to za obiektywizm
że Omega zrobiła się zbyt tania, ludzie zaczęli tam pakować kartofle i wozić na targ, a co za tym idzie zadbanych omeg jest dzisiaj mniej jak 10%, natomiast BMW przez to że trzymało cenę są dzisiaj w lepszym stanie.... i tutaj rolę odegrał tzw prestiż... reszta jest dla mnie na korzyść Omegi - ceny części, koszty utrzymania, nie martwię się że mi auto zniknie spod domu...
Napisany 19 września 2012 - 10:28
I znów KŁAMIESZ - Wypraszam sobie, to jest oszczerstwo, gdzie ja coś takiego napisałem
gdzie ja coś takiego napisałem
Co Ty gada
Tu skolei kolejny dowód na to, że nie wiesz co piszesz. Widziałeś może A6 np z 2003r? widziałeś jak wyglądają plastiki w tych autach? np od klimy, np włącznik świateł? Chyba NIE, bo gdybyś widział to byś takich bzdur nie pisał.
Co Ty teraz za bzdury opowiadasz Chyba nie wiesz o czym mówisz, składa się tak, że mój kuzyn ma S500 z 99r i poza tym, że blachy słabe reszta jest igła, nie ma tandetnych plastików, wszystko jest mocne i solidne, a może chodzi Ci o skórzane obicie kokpitu w takich MB fakt tandeta... Strasznie teraz przesadziłeś, jeżeli chcesz mogę przyjechac do Ciebie nawet moim CLKa i przewioze CIe abyś mógł stwierdzić czy jest tandetne, czy mam połamane przełączniki albo coś skrzypi
po 1. nie jestem gówniarzem z piaskownicy, którego da się podpuścić
Bardzo ogólnie teraz napisałeś, nie wiem do którego auta się odnosisz z tego segmentu?
Porównujesz BMW do? Omegi 3.2 czy nawet do żołtka?sorry , porównujesz je do Audi A6 - nie S6, bo moje BMW jest serią a nie M5, a może do W211 4,3, Albo do passata W8?
2. Ty ślepo wierzysz w cuda
Napisany 19 września 2012 - 10:38
Napisany 19 września 2012 - 10:41
Napisany 19 września 2012 - 10:48
żeby ktoś mnie obrażał... albo rozmawiasz na argumenty, albo puszczasz brzydkie bąki.
Proszę o dowody, chętnie przeczytam co ja pisałem!!wiele razy chociażby na sb... w postach też gdzieś się przewijało
jeżeli dla Ciebie "obecnie" to jest 2003 rok czyli 9 lat temu to dobry jesteś
miałem okazje przejechać się S klasą z 98 roku i tandeta straszna. Auto od nowości w jednych rękach więc przebieg 210 tyś był prawdziwy - plastki grały na każdej dziurce, przełączniki łatwo się rysują (to akurat jest też w omedze) - jak dla mnie za taką kasę to straszna tandeta
porownywanie S6 do BMW 5 jest głupstwem...
bo na razie rzucasz kolejne oszczerstwo
Dyskusja się zaognia, to może ja powiem coś co się na pewno większości nie spodoba:D
Prawda jest taka, że jeździmy Omegami bo nas na inne auta "droższe, lepsze" po prostu nie stać i żadne zaklinanie rzeczywistości, że Omega jest pępkiem świata motoryzacyjnego oraz, że można spać spokojnie jak Omega stoi pod domem tego nie zastąpi. Założyłbym się, że jak by była możliwość bezpieniężnej zmiany samochodu na inny, 99% użytkowników nie chciałoby mieć następnej Omegi. Przegrałaby ona z np. z BMW M5, Audi S6 RS, Mercedesami AMG i wieloma innymi seryjnymi samochodami z wyższej i niższej półki.
Gadanie, że Omega ma duszę jest niczym innym jak poprawianiem sobie nastroju i nie spowoduje, że Omega nabierze prestiżu. Na Forach Tico też tak mówią - bo co mają mówić ?? Że już większego dziadostwa niż ich samochód to na świecie nie ma ?? Ja to osobiście jestem bardzo że na dzisiaj muszę jeździć Omegą, pomimo tego, że w porównaniu do niektórych użytkowników prawie wcale mi się psuje i oprócz rdzy to nie mam jej nic do zarzucenia - oprócz tego, że jest teraz tym czym jest.
Porównywanie tej siódemki do Omegi jest dla mnie jakiś wielkim nieporozumieniem, bo ani technicznie, ani "prestiżowo" tego się porównać nie da. A gadanie, że kiedyś samochody produkowali na lata, to prawda - tylko połowiczna. Na zachodzie do tej pory jeździli po 3 lata i następne auto brali, więc po co komu auta, które po 1,5 mln kilometrów robią ?? Chyba, że dla nas i innych kolesi z bloku wschodniego i północnej Afryki
Mrogal wciągaj tą siódemkę i się nie pytaj :ok:
Napisany 19 września 2012 - 10:58
... a tymczasem przed chwilą, gdzieś z mazowieckiego, zostały wystrzelone pociski balistyczne w kierunku ZgorzelcaDyskusja się zaognia, to może ja powiem coś co się na pewno większości nie spodoba (...)
Napisany 19 września 2012 - 10:59