Mile widziana pomoc - odczyt błędów
#1 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 19:59
#2 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 20:11
#3 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 20:16
#4 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 20:26
Check to ta po lewo wyżej od ładowania.
Chyba musisz uważniej tą poradę przeczytać.
#5 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 20:30
#6 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 20:42
#7 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 20:48
no to wlasnie ta kontrolka z samochodem i kluczem jest od bledow.
Mylisz się, od odczytywania błędów jest kontrolka żółta z silnikiem.
[attach]20125[/attach]
#8 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 20:59
#9 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 21:05
http://forum.omegakl...843&postcount=8
Jeśli po odpaleniu wszystkie kontrolki gasną, tzn. że nie masz żadnych aktywnych błędów.
A tak jeszcze odnośnie tego posta
Jak nie ta:) wczesniej jak kupilem samochod wlasnie ta metoda sprawdzalem i mialem bledy ale wykasowalem bledy no i teraz chcialem sprawdzic czy sa jakies bledy no i kontrolka tak caly czas mruga
1. Jak wykasowałeś te błędy co odczytałeś z kontrolki auta z kluczykiem??
2. Popraw pisownię bo czytać się tego nie da.
#10 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 21:07
po odpaleniu auta kontrolki gasna Robert to Ty sie mylisz w 2.2 metoda gaz hamulec i bledy blyska kontrolka samochod z kluczem
Tak masz racje.Jak miga cały czas to znaczy że nie masz błędów,w 2.2,2.6,3.2 podczas sprawdzana nie miga check, tylko sam.z kluczykiem.
#11 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 21:13
#12 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 21:16
Może jeśli nie ma żadnych błędów to najpierw miga ta kontrolka a check po odpaleniu zgaśnieTak masz racje.Jak miga cały czas to znaczy że nie masz błędów,w 2.2,2.6,3.2 podczas sprawdzana nie miga check, tylko sam.z kluczykiem.
Jednak od "błyskania kodów" jest check.
http://www.motofakty...eck-engine.html
To pisz wolniej a "po polsku".
#13 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 21:23
#14 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 21:28
Może jeśli nie ma żadnych błędów to najpierw miga ta kontrolka a check po odpaleniu zgaśnie
Jednak od "błyskania kodów" jest check.
http://www.motofakty...eck-engine.html
To pisz wolniej a "po polsku".
Tak ?
To dlaczego ,jak sprawdzałem u siebie błędy(jak były) metodą gaz+hamulec migał sam z kl., a nie tak jak piszesz check?.
Wg.mnie się mylisz,może w starszych silnikach przed 2000rokiem jest tak jak piszesz ,ale po 2000 za odczyt błędów odpowiedzialna jest kontrolka sam z kl.
#15 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 21:31
#16 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2012 - 12:58
Tylko samochodzik z kluczykiem wybłyskuje błędy.
#17 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2012 - 20:33
I jeszcze jedno, jeśli mruga jednostajnie (sam. z kluczykiem) tzn. że błędu w danej chwili nie ma , ale jest jakiś zapisany i nie skasowany.
Tylko samochodzik z kluczykiem wybłyskuje błędy.
Kto ci tak powiedział?
U mnie podczas sczytywania mruga jednostajnie i błędu niema.Następnie podpinam op-com i też nic,więc gdzie ten błąd!!!.
#18 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2012 - 21:05
#19 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 11:17
czyli:
38 Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) / czujnik tlenu (O2S)
- Niskie napięcie
Wiring zwarcia do ziemi, ECM
92 Wałka rozrządu (CMP) sensor - nieprawidłowego podłączenia sygnału, czujnik CMP
52 Moduł sterujący silnika (ECM) - Okablowanie sterowania MIL krótko do plusa, ECM
auto jeździ normalnie tylko cały czas pali się kontrolka z piorunkiem i czasami check ale nie zawsze.
W sumie nie wiem co dalej mam działać, okablowanie sprawdzać czy podłączenie ?
Prosiłbym o wskazówki z góry dzięki ;D
#20 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 13:55
Witam, miałbym prośbę - kupiłem omkę ostatnio sprawdzałem błędy i wyszły mi trzy: 38,92,52.
czyli:
38 Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) / czujnik tlenu (O2S)
- Niskie napięcie
Wiring zwarcia do ziemi, ECM
92 Wałka rozrządu (CMP) sensor - nieprawidłowego podłączenia sygnału, czujnik CMP
52 Moduł sterujący silnika (ECM) - Okablowanie sterowania MIL krótko do plusa, ECM
auto jeździ normalnie tylko cały czas pali się kontrolka z piorunkiem i czasami check ale nie zawsze.
W sumie nie wiem co dalej mam działać, okablowanie sprawdzać czy podłączenie ?
Prosiłbym o wskazówki z góry dzięki ;D
38 Sonda lambda lub jej obwód (modele od 1990 roku), niskie napięcie (Bosch, Motronic, Simtec)
52 Lampka ostrzegawcza samodiagnostyki: ostatni stopien, wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
92 Czujnik położenia wałka rozrządu lub jego obwód (Simtec)
Sprawdz czujnik wałka rozrządu lub jego okablowanie ,,,,,możliwe że jest przestawiony rozrząd,,,,,,,,