jak zrobić mocny ręczny by blokowało koła przy 50km/h
#21 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 16:32
ale trwałość tarcz jest nam znana... trzeba by pokombinować z naspawaniem wzmocnienia na tarczy
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#22 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 16:43
Mowa oczywiście o zdrowym i pewnym wahaczu.
#23 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 17:52
Da się mała modyfikacja i po kłopocie.nie da się wymontować bez zdjęcia piasty,
#24 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 17:57
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 18:26
#28 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 20:35
Wlasnie nie mam, szukalem teraz jakis czas zeby zapodac linka i odpuscilem w koncu.masz dzies tego fotki, albo nick kolesia
Z wygladu to byla blaszka w ksztalcie C, grubosc okolo 1mm, mocowana pod te sruby co tarcza kotwiczna. Jak pamietam to zestaw na obie strony - 4 blaszki, sprezynki, talerzyki i bolce - kosztowal w granicach stowki. W sumie zeby to wykonac to by wystarczyla tarcza kotwiczna na wzor rozmieszczenia otworow i jakis sensowny material ktory nie zgnije po pierwszej zimie. Uchwyty do lamp chlopaki robia to takie cos wykonac to tymbardziej zaden problem. Az dziwne ze jeszcze nikt na to nie wpadl na forum
#29 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 20:43
Wygląda to tak. A chce przymocować szpilke na stałe, łebkiem do wewnątrz, a zabezpieczenie zakładać od góry.
#30 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2012 - 21:07
#31 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2012 - 17:26
#32 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 18:19
#33 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2012 - 13:53
#34 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 16:31
#35 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 17:44
DokladnieSądząc po Twoich wymaganiach i do czego będzie to przydatne polecałbym jakiś hydrauliczny
Blokuje nawet przy 100+ kmh:D
#36 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2017 - 18:21
Wymieniona linka recznego, nowe szczeki a reczny nadal słaby. Wszystko wyregulowane. Jedynie tarczobębny stare, chyba trzeba nowe kupić może sie poprawi. Tamte maja delikatne fale w środku tarczobębna.
#37 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2017 - 22:57
Jedynie tarczobębny stare, chyba trzeba nowe kupić może sie poprawi. Tamte maja delikatne fale w środku tarczobębna.
To nic nie da . Fakty są takie = ręczny w omedze to padaka ( i to jest komplement)
Jak się o tym przekonać ???? Wystarczy podkręcić szczęki ręcznego w bębnie... Efekt ??? wyrwie ci ręczny w drobny mak ( mimo ,że ręcznego dalej nie było... ) = bez jego zaciągania...
Ja tak się pozbyłem ostatniej omegi . Podkręciłem szczęki i po 60 km już ich nie było = cały mechanizm się wysypał.....
#38 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2017 - 20:23
Ale narzekacie.. w E39 ręczny działa tylko na postoju i niewielka górka go doszczętnie pokonuje Nigdy nie jechałem tylnonapędówką która potrafi zablokować tylne koła ręcznym.
#39 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2017 - 17:51
Nigdy nie jechałem tylnonapędówką która potrafi zablokować tylne koła ręcznym.
Bo nie jeździłeś dużym fiatem ani polonezem.... autka ogólnie przeciętne , ale ręczny działał jak powinien...
Daleko nie trzeba szukać . Nawet kadett zapędza omegę w kozi róg , a to wszak jego starszy brat....
#40 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2017 - 18:45
Nigdy nie jechałem tylnonapędówką która potrafi zablokować tylne koła ręcznym.
Dokładnie, jak kolega wyżej wspomniał, Polonez Caro Plus z ręcznym zrobionym jak należy, przy 60 km/h na suchym asfalcie po zaciągnięciu na 4-5 ząbek oba koła stają i na liczniku moment masz zero i tak ciągniesz trochę czarnych pasków na jezdni