[OB & OBFL] Problem z gazem
#21 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 18:23
#22 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 18:42
#23 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 19:00
#24 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 19:59
kurcze...... trudno to określić. napisze może tak jak było ciepło lekko szarpała na gazie. a teraz porostu odcina zapłon i nie da się kompletnie jeździć. Byłam u gazownika filtry wszystkie powymieniał kazał wymienić świece. Zrobiłam to lecz jest to samo
Jestem ciekaw czy przypadkiem nie zalewa Ci gazem silnika. Masz problem odpalic na benzynie po lpg?
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#25 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 21:52
#26 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 22:21
#27 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 23:50
parownik zamarzl za chwile sie odmrozil para poleciala, i nie chcial sie gaz wlaczyc pojezdzilem troche znowu sie wlaczyl i czulem ze nie rowno chodzi jakby nie mial sily, ktos wie co to moze byc?
sprawdź to http://forum.omegakl...61&postcount=37
#28 OFFLINE
Napisany 29 października 2013 - 20:08
#29 OFFLINE
Napisany 29 października 2013 - 21:43
#30 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2013 - 17:49
#31 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2013 - 23:11
witam, mam problem z gazem moja omega 2,5 v6 automat gdy odpale i przejade kawalek az gaz zaskoczy to w trakcie przejscia z pb na lpg czuc jak silnik kuleje i jak np stane gdzies na swiatlach itd to obrotami tak potrafi zabujac ze zgacnie calkiem i gdy znowu odpale to zacznie bujac na obrotach tak nicko ze gasnie , jak jade i wcisne gaz do dechhy to dobrze idzie ale jak stane to to sie dzieje, i jak stoje na P i lekko szybko wcisne gaz i od razu puszcze to obroty dochodza nicko sam doda sobie do ok 800 i spadnie i gasnie, nie wiecie co to moze byc???? cisnienie, parownik? filtry?...
Napisz która generacja tego gazu .... instalacja wtryskowa czy podciśnieniowa:)
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
#34 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 10:39
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#35 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 12:40
nie ma
na pb jest ok
#36 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 12:49
dzis odkrecilismy troche srubke w parowniku i cisnienie jest wieksze i juz az tak nie faluje, wtryski sa takie jak mowisz ale jak go kupilem to podobno byly prawie nowe i parownik tez
nie ma
na pb jest ok
Widzisz, zalezy jaki masz przebieg juz tych valtkow od czasu zakupu. Ich okres uzytkowania to 25-30 tysiecy dla szczesliwcow pare tysiecy w gore.
Aby wyeliminowac reduktor to wyciagnij wezyk ktory idzie od mapsensora do kolektora ssacego i wsadz go do szklanki z woda, nie powinno bomblowac ani troche. Jezeli tak bedzie to reduktor zaczyna puszczac bokiem, ale tym sposobem mialbys problemy z jazda a nie tylko na postoju jak to opisujesz. Jestem swiezo po tym temacie i wymienilem te nieszczesne valtki na omvl regi. Obroty trzymaja sie rowno, nie przepuszczaja gazem bokiem i nie zalewaja silnika. Rowno pracuja przede wszystkim. Valtki zdazysz skalibrowac na rowny skok tloczka a po tysiacu juz sie rozjedzie cale ustawienie i znow beda nierowno dawkowac gaz przez co moga falowac obroty. Podniesienie cisnienia to tylko tuszowanie chwilowe usterki, ktore i tak predzej czy pozniej wyjda na jaw, czego Ci w zime nie zycze, bo wtedy wtryski szczegolnie dostaja po tylku. Jezeli nie jestes przygotowany na nowe wtryski mozesz zamowic sobie z allegro zestaw naprawczy do valtkow za 52 zl z allegro. Ale nie ma tu gwarancji ze beda dzialaly jak nowe. Po regeneracji trzeba zrobic kalibracje skoku tloczka na p 0,40mm.
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#37 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 17:24
#38 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 18:20
#39 OFFLINE
Napisany 12 listopada 2013 - 18:41
#40 OFFLINE
Napisany 12 listopada 2013 - 21:03
Witam.Mam pytanie silnik mi czasami faluje na gazie a na benzynie jest ok.Co zrobić?
Wyregulować lpg.
I oczywiście standard czyli świece przewody WN.