Ale do 7,4 to trzeba u tokarza obstalować chyba dedykowane koło
Rzeczywiście, poszło strasznie ogólno-tuningowo.
Może przydałby się temat pt. tuningowe pogaduchy?
0
[OB & OBFL] Koło zamachowe v6 odchudzanie
Rozpoczęte przez
SScafe
, 29 kwi 2012, 14:59
63 odpowiedzi na ten temat
#61 OFFLINE
Napisany 05 maja 2012 - 18:46
#62 OFFLINE
Napisany 05 maja 2012 - 18:55
Jako temat wątku proponuję "Jaki silnik wsadziłbym/am dzisiaj do swojej OMCI"Rzeczywiście, poszło strasznie ogólno-tuningowo.
Może przydałby się temat pt. tuningowe pogaduchy?
#63 OFFLINE
Napisany 05 maja 2012 - 19:29
Jako temat wątku proponuję "Jaki silnik wsadziłbym/am dzisiaj do swojej OMCI"
ale takie temty juz istnieją "jak wstawić: 3.0D z e39, silnik z corwette, 2.0T z saaba jak przerobić na 4x4 ..."
jest tego trochę
#64 OFFLINE
Napisany 05 maja 2012 - 21:23
Tak, skok tłoka może trochę zależeć od wykorbienia wału, ale pewności niema...W umie średnica cylindrów taka sama tylko teraz jaka jest długość korby z tłokiem w jednym i drugim silniku bo skok w v6 jest mniejszy ale może to być zależne od wału
Masz jeszcze dużo nauki podstaw, nie mówiąc już o przerabianiu silników. Utwardzanie wału korbowego lub dorabianie nowego, kute graty do wolnossaka, zaraz potem tłoki z LET...
Science fiction zagościło w temacie o kołach zamachowych...
Zejdź na ziemię, dużo czytaj, zdobądź wiedzę i wtedy snuj plany (może będą bliższe rzeczywistości)