Uprawnienia taksówkarza - warto?
#1 OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 20:28
Mam pytanie do braci forumowej a być może także do przedstawicieli zaowdu taksówkarskiego ...czy warto??Czy warto w dzisiejszych czasach cenach paliwa,usług zrobić papier i sprobować zatrudnić się wraz z swoim samochodem w korporacji??
Obecnie nie mam pracy i zastanawiam się nad szybkim kursem taxi oraz późniejszym ewentualnym zakupem jakiejś Vectry B w gazie na potrzeby taksi bo nie sądzę aby paliwożerna Oma 2.5TD przyniosła wymierną korzyść choć widzę że wśród "złotów" Omegi B z silnikami 2.5TD i 2.0 16V są najpopularniejsze... warto się w to pchać??
#2 OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 20:48
#3 OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 20:58
#4 OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 21:05
#5 OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 22:33
#6 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 09:48
#7 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 18:02
A propo kosztów to :
-kurs na przewóz osób około 500 zł
- topografia około 260 zł oczywiście X ilość podejść ( nie licz że za pierwszym zaliczysz )
- taxometr +kasa około 1500 zł
- licencja w zależności od okresu
- działalność własna
- przegląd taxi około 50 zł
- psychotesty
- badania lekarskie
i oczywiście koszty sieci w której masz zamiar jeździć czyli wpisowe 100-500 zł + sprzęt od 300-3000 zł
#8 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 20:10
A gdzie w Warszawie masz takie stawki na TAXI, jaka korporacja???w Wawie już są po 1,19 zł
Chyba piszesz o tych co maja przewóz osób i jeżdzą z GPS-em bo tak znają główne ulice Warszawy, że moga sie zgubić na Marszałkowskiej.
#9 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 20:49
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#10 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 21:09
Zmusza ich ktoś do stania na postoju myśle że nie ? zależy jak komu pasuje w sensie finansowym jeden zarobi 2000zł na czysto i bedzie płakał A drugi 3000zł i też bedzie narzekał..... P.S a narzeka każdy bo każdy by chciał wiecej........
#11 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 08:40
#12 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 10:05
Wujek google wszystko ci powie prosze -> http://numberone.com.pl/A gdzie w Warszawie masz takie stawki na TAXI, jaka korporacja
Większość nie nadaje się do innej pracy po takim długim okresie po za tym to większość to emerycistoją bo lubią
Hmm powiem ci tak spróbuj tego chleba a potem się wypowiadajfinansowym jeden zarobi 2000zł na czysto i bedzie płakał A drugi 3000zł
Ja się nie wypowiadam jak zarabiają dzieliwory w innych miastach. Pisze jak jest u nas w kraku
#13 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 20:37
Właśnie więc każdy ma inny odnosnik( zależny od miasta ).... Zresztą jest dużo innych zawodów w których ludzie fizycznie ciężko pracują i wcale nie mają kokosów:(Hmm powiem ci tak spróbuj tego chleba a potem się wypowiadaj
Ja się nie wypowiadam jak zarabiają dzieliwory w innych miastach. Pisze jak jest u nas w kraku
#14 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2012 - 19:04
Wujek google wszystko ci powie prosze -> http://numberone.com.pl/
Bobas zyję w Warszawie juz 50 lat i jeszcze nie widziałem takiej Taxi korporacji. Jest to korporacja "Przewóz osób" więc daleko mu do TAXI.
#15 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2012 - 21:03
W myśl obowiązujących przepisów nie ma coś takiego jak "Przewóz Osób"Jest to korporacja "Przewóz osób
Przewóz Osób możesz wykonywać tylko samochodem 8+1
Dawniej to były przewozy teraz są to korporacje taxi tak jak u nas Icar
#16 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2012 - 21:34
Nie warto . Pracowałem lata temu na centrali i wiem jakie to były łatwe pieniądze . Teraz pracuję na stacji i znam wiele "złotówek " od lat. \zy warto w dzisiejszych czasach cenach paliwa,usług zrobić papier i sprobować zatrudnić się wraz z swoim samochodem w korporacji
Ledwo wiążą koniec z końcem . Może co niektóry jak ma auto za 50-100tyś i dobrych klientów to ok . Tak to miodów nie zarobisz nie masz na co liczyć . A jak się narobisz całymi dniami ( nasiedzisz w aucie ) i zarobisz 2tyś to na zmianę auta nie zarobisz.
Ja bym się w to nie pchał.
Moje ople , byłe i obecny .
#17 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2012 - 08:14
Jeśli ma możliwość zatrudnienia sie i pracowac aby sie utrzymać i rodzine to pojdzie na |TAXI. Może kokosów nie ma ale napewno żaden z nich nie dopłaca do interesu. Jeśli jeździ w korporacji to na utrzymanie zarobi. Są tego plusy i minusy lecz chyba trzeba coś robić aby żyć. Gdyby było tak źle to nikt by sie nie pchał w ten zawód. A mówienie " a co ma innego robić" to obłuda bo napewno jeśli miałbym dopłacac do interesu całe życie to z czego? Jedno co w tym zawodzie jest dobre to, że jest sie wolnym człowiekiem. Chce to jeżdżę a nie chce to mam wolne:D
#18 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2012 - 09:50
Ogólnie - są taksówkarze, którzy wcale nie narzekają na dochody, są w stanie spłacać kredyt/leasing na nie tani samochód i jeszcze się utrzymać... Są natomiast i tacy którzy mają tani samochód polepiony na drut i wiecznie marudzą.
#19 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2012 - 10:14
Chce to jeżdżę a nie chce to mam wolne:D
nie do końca bo na korporacjach są dyżury. Nie wiem jak często ale są, w końcu żadna z nich nie pozwoli by żadnej taksówki w którymś momencie nie było na mieście.
a jedyne co niestety trzeba przyznać taksówkarzom to fakt że na nowy samochód nie zarobią - a nikt nie chciałby jeździć samochodem w którym po trzaśnięciu drzwiami odpadnie kilo szpachli
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#20 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2012 - 10:16
Naprawiałem samochody taksówkarzy i wiem, że wygląda to bardzo różnie. Poza tym, nawet u mnie na wsi jest taksówkarz, który jeżdżąc tylko na lotnisko "ze wsi" i wracając z reguły na pusto jest w stanie spłacać leasing za W211 i jeszcze normalnie żyć...