Pali sie kontrolka awarii silnika duży problem
#1 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 21:14
najpierw było jedno mrógnięcie a pózniej drugie więc z tego co wywnioskowałem to było rozpoczęcie czytania błędów a dalej to było tak:
-1i3
-1i4
-7i4
-9i4
czy jest to możliwe?
#2 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 21:17
P.S. Dziwne ze nie wymigalo ani 31 ani 19...
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 21:23
#5 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 21:26
#6 OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 21:33
jelonek12 spis kodow do swojego silnika masz w temacie o odczycie bledow...
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 13:08
-13-sonda lambda- brak sygnału
-14- czujnik temperatury cieczy chłodzącej zbyt niskie napięcie
-31-Brak sygnału prędkości obrotowej(tylko przy włączonym silniku
-49- zbyt wysokie napięcie aku
Co mogę zrobić aby je usunąć sam a żeby nie jechać do mechanika. Proszę o pomoc
#9 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 13:23
Potem - jeśli zostanie błąd np. z sondy lambda - bierzesz schemat elektryczny, multimetr i sprawdzas czy rzeczywiście nie ma sygnału... Jak opiszesz które błędy zostały mogę Ci podrzucić co masz sprawdzić.
#10 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 19:41
no i jest tak mam takie kody
-12-rozpoczęcie procedury rozpoznawania usterek
-13-sonda lambda-brak sygnału
-31-brak obr/min z silnika
-49-zbyt wysokie napięcie aku
-71-Za niskie napięcie przepływomierza powietrza
-145-Nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
i jeszcze jest jest tak że jak podczepiłem aku i odpaliłem silnik to żółta kontrolka zgasła i w ogóle się nie zapaliła. Dopiero jak włożyłem spinacz to błędy się pojawiły ale za to nie mogłem wył TC
#11 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:02
BTW. Dodawaj opisy do kodów błędów, łatwiej i szybciej wtedy odpisywać.
#12 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:05
#13 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:16
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:24
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:28
#18 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:33
Ale silnik normalnie pracuje i normalnie się zachowuje żadnych więcej problemów nie ma.
Jeśli mi się nie zapaliła żółta kontrolka od silnika to dlaczego nie mogłem wyłączyć tc ?
#19 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:36
Po pierwsze potrzebujesz multimetr, wtedy możesz sprawdzić co się dzieje z ładowaniem i sygnałami przepływomierza i lambdy.
#20 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:41
Że w opelku to standard że jest niskie napięcie dawane do aku bo z tego co pamietam to wychodziło ok 12
Czy jest dobrze podłączona trudno mi powiedzieć naprawde