Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Opel Omega 3.2 V6 wady i zalety


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ojcow.pl

ojcow.pl
  • 8 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 09 sierpnia 2007 - 18:31

Witam wszystkich!

Jestem nowicjuszem na forum... moja historia z omegą zaczeła się 3 lata temu kiedy to moją dzisiaj staruszkę kupiłem jako pierwszy samochód w życiu.

I sie nie zawiodłem... normalnie się zakochałem :wink:

A sprawa z jaką się zwracam do wszystkich jest taka...

Nosi mnie i szukam od 3 tygodni wszedzie gdzie sie da Opla Omege 3.2 V6
I co najgorsze z tego wszystkiego nie ma takiego samochodu u mnie w okolicy (małopolska).
Raz wybrałem się do Wrocławia i normalnie porażka... wracałem :censored: jak nie wiem...

I szukam dalej...

Czy może mi ktoś kogoś polecić, jaką osobę która sprowadza takie omegi albo firmę... której można zaufać i która ma godne polecenia samochodziki - no bo ja jestem zdecydowany kupić a raczej zdesperowany :wink: a jak mam jechać gdzieś na drugi koniec Polski to juz do "pewniaka" i wracać nowa omegą...

Jest taka fajna oferta omegi która mi sie strasznie podoba:
http://moto.gratka.p...16853f966fb&s=1

Co sądzicie o niej?
Czy ktoś zna tą osobę która ją sprzedaję?
Bo mam nawet ochotę pojechać tam (cała noc w pociągu) ale nie wiem czy warto!

I tak ogólnie... Jeśli chodzi o wady i zalety Opla Omegi 3.2 V6 ... to jakie mogą być??

Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wasze opinie!
Omesia...mój pierwszy samochód :)
i odrazu nie istnieją dla mnie inne!

#2 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 sierpnia 2007 - 18:39