Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ginący gatunek czyli Omega A Caravan by OMEGATOR .


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
191 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   sebek1

sebek1

    OMEGOS SEDANOS

  • 69 postów
  • Dołączył: 25-02-2012
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 18 listopada 2013 - 19:31

Z radością obserwuję postępy prac przy maszynie, a w zasadzie stan początkowy i finalny efekt :) Ciekaw jestem, jeśli taka informacja może zostać upubliczniona, ile już włożyłeś w doprowadzenie Omegatora do takiego stanu...

Pytam także dlatego, gdyż mam pewne założenia finansowe odnośnie kosztów doprowadzenia mojego potwora do wymarzonego stanu, chętnie bym porównał z faktycznymi :)


Oj dużo wpakujesz kasy żeby efekt finalny był zadowalający ;) sorki Omegator że u Ciebie w temacie pisze ale po prostu wiem ile to kosztuje a z częściami też juz jest ciężko

#102 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 18 listopada 2013 - 19:45

Ciekaw jestem, jeśli taka informacja może zostać upubliczniona, ile już włożyłeś w doprowadzenie Omegatora do takiego stanu...



Oj dużo wpakujesz kasy żeby efekt finalny był zadowalający


Trzeba dużo godzin pracy a $$$ nigdy za wiele.Im więcej tym lepiej . Zawsze bedzie na co wydać.

#103 OFFLINE   Casati

Casati
  • 6 postów
  • Dołączył: 17-09-2013
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopada 2013 - 22:24

Myślę że wszystko zależy czy bardziej się idzie w jakieś modyfikacje czy doprowadzenie do stanu oryginału. Jakieś tam części jeszcze idzie zdobyć, ale z rarytasami już na prawdę kiepsko :p U mnie najwięcej kasy pochłonęła chyba blacharka i modyfikacje. A jeszcze nie jest wszystko zrobione... Ja mam prawie dokładny kosztorys wszystkiego. W skrócie, mógłbym za całą kasę wpakowaną kupić dobrze wyposażoną B :p

Co do Omegi to mam nadzieje, że uda mi się ją zobaczyć na żywo w przyszłym roku gdzieś, z chęcią pooglądałbym z bliska :) Ja o mało co tez skończyłbym z Combi, ale na 4 podłużnice brakowało jej... 4 :p

#104 OFFLINE   El Bastardo

El Bastardo
  • 5 postów
  • Dołączył: 16-11-2013
  • Skąd: Piaseczno

Napisany 19 listopada 2013 - 01:09

A i ja chętnie 3000 obacze z wyglądu i z, hmm, pazura na torze? :)

I jeszcze jedno pytanie do Szanownego właściciela: o ile dobrze zrozumiałem i nic nie przeoczylem, "bebechy" wozu masz generalnie w serii?

#105 OFFLINE   m10

m10
  • 33 postów
  • Dołączył: 06-07-2012

Napisany 19 listopada 2013 - 19:01

Gratuluję wytrwałości i efektu :) Do tego na przykładzie twojej Omy widać jak ładne felgi potrafią poprawić wygląd samochodu, niby nic a całość od razu lepiej się prezentuje :)

A co do rudej, jak na bieżącą się ją wyplenia, to nie powinna się zbytnio rozprzestrzeniać, np. mój sąsiad od 10lat (albo trochę więcej) ma Omegę A i dba o nią jak o żonę (albo raczej lepiej :D ) i jeśli chodzi np. o efekt wizualny lakieru, to wygląda lepiej od mojej, mimo iż chyba 10 lat starsza :)

#106 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 19 listopada 2013 - 22:03

I jeszcze jedno pytanie do Szanownego właściciela: o ile dobrze zrozumiałem i nic nie przeoczylem, "bebechy" wozu masz generalnie w serii?


Jeżeli chodzi o silnik to tak.

#107 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 listopada 2013 - 22:31

Omegator, a coś ost. czasu dłubnął w aucie czy na razie spokój ?;)

#108 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 20 listopada 2013 - 23:49

Omegator, a coś ost. czasu dłubnął w aucie czy na razie spokój ?;)


Nie ma na razie czasu na nic :(:(:(

Ale po nowym roku powinienem coś podziałać jak wjade na warsztat.

#109 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 30 czerwca 2014 - 22:43

Była cisza w temacie bo nic się nie działo zbytnio.
Jakiś czas temu Omesia dostała tapicerke tylnej klapy bez osłon głośników i przy okazji dorwaną gdzieś osłone plastikową do o koła tylnej szybki [widziałem takie coś tylko dwa razy].

Poza tym trzeba było wymienić rozrząd bo sie skończył :D

No i oczywiście całkiem nie dawno nalepki zaproszeniowe na jesienny we WRO :)

#110 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 czerwca 2014 - 23:17

Szczescie, ze silnik bezkolizyjny ;)

#111 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 01 lipca 2014 - 01:54

No i oczywiście całkiem nie dawno nalepki zaproszeniowe na jesienny we WRO :)


A jednak Cie zaprosili :) . Do mnie na razie zaproszenie nie przyszło jeszcze :( .
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#112 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 01 lipca 2014 - 21:48

Szczescie, ze silnik bezkolizyjny ;)


Heheee. Dlatego się zbytnio tam nie przyglądałem.

A jednak Cie zaprosili :) . Do mnie na razie zaproszenie nie przyszło jeszcze :( .


Bo ty masz Asteroide.. A to nie Omega :hihi:

#113 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 lipca 2014 - 07:39

tak siedze od rana bo cora spac nie chce i powiem kawał dobrej roboty !! PIEKNA

#114 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 04 lipca 2014 - 15:40

już niedługo bedzie w klubie kolejne OA :D :hihi:




 


#115 OFFLINE   Pudzian_Puławy

Pudzian_Puławy
  • 64 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: Puławy

Napisany 27 lipca 2014 - 11:43

No powiem to co wszyscy lux maszyna :)
Ja swojej dałem spokój bo już nawet uchwyty od siłowników od klapy się urwały :(
Więc poszukuje następczyni musi być granatowa w kombi :D najlepiej jeszcze C20NE :D mały motor a nie jednego zawstydziłem :D

Moja za czasów świetności wyglądała tak:
https://www.facebook...&type=3

https://www.facebook...pe=3&uploaded=5

#116 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 27 lipca 2014 - 20:04

No powiem to co wszyscy lux maszyna
Ja swojej dałem spokój bo już nawet uchwyty od siłowników od klapy się urwały
Więc poszukuje następczyni musi być granatowa w kombi najlepiej jeszcze C20NE mały motor a nie jednego zawstydziłem


Omega daje rade cały czas. Tydzień temu prawie 700 kilometrów w popołudnie i dalej jezdzi :D Ostatnio wymieniony łącznik stabilizatora bo troszke czasem pukało.
Ale ogólnie tylko paliwko wlewać i śmiga.:D


P.S. C20NE słaby ale za to praktycznie bezawaryjny :)

#117 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 27 lipca 2014 - 21:30

P.S. C20NE słaby ale za to praktycznie bezawaryjny

:tak: Ja osoba co przejechała 200 tyś na takim silniczku mogę to potwierdzić .
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#118 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 27 lipca 2014 - 22:08

I dostępność części do silnika dużo większa :)




 


#119 OFFLINE   Pudzian_Puławy

Pudzian_Puławy
  • 64 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: Puławy

Napisany 30 lipca 2014 - 23:09

C20NE najlepszy motor fakt że kuni brakuje ale za to części dużo :D
Marzyło mi się C30SE ale dostępnośc części do niego już jest znikoma do tego części bardzo drogie a c20ne to jest to :D można by turbo dołozyc i będzie lepiej :D
Ja swoją nie jednego zadziwilem :D Gratuluje omegi i zazdroszcze ja szukam dalej jak coś sensownego trafie kupuje i będe robił porządny wóz do jazdy :D tylko ze chciałbym żeby była z klimą :D reszte sobie dołoże a i szyber w prądzie reszty się nie boje :D

#120 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 31 lipca 2014 - 08:24

Ogólnie do oplowych R6 jest ciężko dostać jakie kolwiek części...