Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Cieknąca pompa wtryskowa 2.5TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
46 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   damianbidzinski7

damianbidzinski7
  • 3 postów
  • Dołączył: 21-01-2010

Napisany 08 marca 2010 - 15:43

Witam ja też mam taki sam problem z pompą , u mnie cieknie a nawet moge powiedzieć że się leje jak ją odpale i jest na ssaniu potem w miare jak sie silnik rozgrzeje wycieka coraz mniej.Jak patrzyłem to wydaje sie że u mnie cieknie spod takiego dekielka co jest pod elektrozaworem.bardzo prosze o pomoc.

#22 OFFLINE   BenekKNS

BenekKNS
  • 609 postów
  • Dołączył: 27-11-2008
  • Skąd: Teresin

Napisany 08 marca 2010 - 15:58

trzeba uszczelnić i nie będzie ciekło. uszczelki na calą pompe to koszt 80zl.jak masz troche pojęcia to sam uszczelnisz a jak nie to trzeba płacić.

#23 OFFLINE   kens

kens
  • 175 postów
  • Dołączył: 11-11-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza/Katowice

Napisany 08 marca 2010 - 16:50

Ja też tak miałem i bez problemu sam to uszczelniłem . Uszczelki kosztowały mnie 50 do całej pompy w warsztacie. Napisz swojego maila to wyślę Ci fotki jak to wygląda po rozebraniu żebyś się za bardzo nie bał( jak jeszcze gdzieś mam bo akurat jak to robiłem to zrobiłem kilka fotek). ale raczej mam. Wieczorem sprawdzę to dam znać.

#24 OFFLINE   kruchy

kruchy
  • 4 postów
  • Dołączył: 21-03-2009
  • Skąd: konin

Napisany 09 marca 2010 - 15:16

Witam! Mam ten sam problem tylko wydaje misie ze cieknie z pod nastawnika jest to możliwe? Gdzie kupić takie uszczelki i czy jest to możliwe do zrobienia w domowych warunkach? Nie mam interfejsu, gdy zaznaczę położenie nastawnika mogę go swobodnie wyjąc i uszczelnić?

#25 OFFLINE   kens

kens
  • 175 postów
  • Dołączył: 11-11-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza/Katowice

Napisany 09 marca 2010 - 17:55

Jest możliwe. Uszczelka wieczna nie jest i ma prawo puszczać po jakimś czasie. Ja kupiłem u mechanika u którego miałem to robić ale powiedział mi żebym sam sobie to zrobił i sprzedał i je za 50zł. Poza tym na internecie też napewno znajdziesz. Możesz zaznaczyć i z powrotem wsadzić tak jak było. Ważne żeby spalanie chwilowe było takie jak masz teraz(jeśli jest dobrze) lub ustaw sobie 0,9 bo to podobno jest najlepsze. Także bez stresu.

#26 OFFLINE   damianbidzinski7

damianbidzinski7
  • 3 postów
  • Dołączył: 21-01-2010

Napisany 09 marca 2010 - 19:40

o.k dzięki.kupię jutro te uszczelki i sprubóję to zrobić.a wiesz moze jak nastawić ten nastawnik?

#27 OFFLINE   kens

kens
  • 175 postów
  • Dołączył: 11-11-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza/Katowice

Napisany 09 marca 2010 - 20:04

Musisz patrzeć na spalanie chwilowe na wyświetlaczu. Ważne jest żeby osylowało w granicach 0,9. Przesuwasz nastawnik po poluzowaniu 3 śrub na torx i jednej(tej dziwnej) na którą trzeba nabić 7 nasadową. Przesuwasz w stronę kierowcy lub w stronę przodu samochodu.Nawet delikatne puknięcie znacznie przestawia dawkę. Ustawiasz na 0,9 i git. A jakie masz teraz spalanie chwilowe? A tu link do uszczelek http://moto.allegro....d_td_bosch.html To na 99% te po lewej na obrazku aukcji ale dla pewności jeszcze można zadzwonić

#28 OFFLINE   damianbidzinski7

damianbidzinski7
  • 3 postów
  • Dołączył: 21-01-2010

Napisany 09 marca 2010 - 21:37

mój e mail to damianbidzinski7@o2.pl jak możesz to prześlij mi to.

Teraz mam spalanie chwilowe 0,5 0,6 tak pokazuje komputer ale przez ten wyciek to tankuje prawie 20l na sto.Dzięki wielkie sprubuje tak to ustawić.

#29 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2010 - 21:55

A tu link do uszczelek http://moto.allegro....._td_bosch.html To na 99% te po lewej na obrazku aukcji ale dla pewności jeszcze można zadzwonić

To są uszczelki do całej pompy. Damian potrzebuje http://moto.allegro...._tdi_sdi_t.html + uszczelkę pod sam nastawnik, która kosztuje 10 zł, u tego samego sprzedawcy. Nie ma jej na aukcji.

#30 OFFLINE   kens

kens
  • 175 postów
  • Dołączył: 11-11-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza/Katowice

Napisany 09 marca 2010 - 22:17

No tak. Ale może lepiej uszczelnić też uszczelkę tą wyżej. W sensie ten dekiel nad nastawnikiem. Za jednym razem może lepiej wymienic obie bo kto wie może ta puści za 2 tygodnie to po co jeszcze raz to rozbierać. Za jednym zamachem można machnąć dwie. Jak kto woli...

#31 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2010 - 22:46

W zestawie, ktory podalem jest uszczelka pod dekielek, do tego napisalem, żeby zamowic uszczeelke pod sam nastawnik.

#32 OFFLINE   BzykuR6

BzykuR6
  • 94 postów
  • Dołączył: 25-10-2009
  • Skąd: Dobre Miasto

Napisany 09 marca 2010 - 23:19

WRESZCIE UPORAŁEM SIĘ zcieknącą pompą
teraz mam inny problem chcę ustawić zapłon
a nie wiem jaka jest średnica i skok gwintu . w pompie pod czujnik zegarowy
oraz czpien do blokowania koła zamachowego
jeśli by ktoś miał to prosił bym o jakieś WYMIARY
POZDRAWIAM



siemanko;p

kat wrysku powinien wynosic na zegarze 0,90 mm plus minus 2mm
a kołek do blokowania mozesz zrobic z sróby od głowicy:d i koncowke tej sróby zeszliwowac na 8

#33 OFFLINE   kens

kens
  • 175 postów
  • Dołączył: 11-11-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza/Katowice

Napisany 11 marca 2010 - 19:15

Sory Wicek źle zrozumiałem....:pokoj:

#34 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marca 2010 - 19:24

kat wrysku powinien wynosic na zegarze 0,90 mm plus minus 2mm

Błąd może wynosić nie do 2 mm, a 0.02 mm :)

#35 OFFLINE   BzykuR6

BzykuR6
  • 94 postów
  • Dołączył: 25-10-2009
  • Skąd: Dobre Miasto

Napisany 11 marca 2010 - 19:25

dokąłdnie dzieki za poprawe Wicek zer mi zabraklo;P hehe 0,02 plus/minus

#36 OFFLINE   fenix

fenix
  • 1 postów
  • Dołączył: 25-02-2010

Napisany 14 marca 2010 - 13:24

witam,mam pytanie odnośnie wymiany całej pompy,wymieniłem i nie działa,ponoć jest tam w pompie immobilajzer,jak go się resetuje bo ponoć ma każda i jak się montuje to trzeba ominąć.

#37 OFFLINE   BzykuR6

BzykuR6
  • 94 postów
  • Dołączył: 25-10-2009
  • Skąd: Dobre Miasto

Napisany 14 marca 2010 - 14:28

To dziwne bo ja montowałem u Siebie druga i normalnie wszytko grało po ustawieniu zapłonu <kat wtrysku>

a podłączyłeś wszystko??

#38 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 marca 2010 - 14:44

ponoć jest tam w pompie immobilajzer

LOL :smiech: co ma pompa do tego? Immo masz w ECU silnika i nigdzie indziej.
Z którego rocznika zakładałeś pompę? Od Opla czy BMW?

#39 OFFLINE   arcadio

arcadio
  • 12 postów
  • Dołączył: 02-06-2009
  • Skąd: Chorzów

Napisany 03 stycznia 2013 - 18:29

Witam też mam wyciek z pod tej czarnej kostki, nie znalazłem na allegro uszczelek a w sklepach z części powiedzieli że nie robia zamienników więc pokusiłem się i pojechałem do opla a tam mnie poinformowali mnie że to integralną część pomiot nowka 7tyś PLN! Mało nie zeszłem na zawał nie wiem jak to uszczelnić, proszę o pomoc

Witam też mam wyciek z pod tej czarnej kostki, nie znalazłem na allegro uszczelek a w sklepach z częściami powiedzieli że nie robia zamienników więc pokusiłem się i pojechałem do opla a tam mnie poinformowali mnie że to integralną część pomiot nowka 7tyś PLN! Mało nie zeszłem na zawał nie wiem jak to uszczelnić, proszę o pomoc

#40 OFFLINE   slipkn0t

slipkn0t

    vectromega

  • 315 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Gubin
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 03 stycznia 2013 - 18:35

Ta część przy której jest ta kostka to nastawnik pompy wtryskowej. Można to spokojnie zdjąć wyczyścić, uszczelnić i skręcić. Poszukaj na forum, gdzieś jest dokładny opis co i jak rozebrać i jak to ogarnąć. No chyba, że nie czujesz się na siłach to poszukaj kogoś kumatego w tym temacie, ale na pewno nie będzie to kosztowało 7 tys :masakra: