Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zakładamy alarm


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   raschey

raschey

    Tył napęd jest jak seks..

  • 169 postów
  • Dołączył: 21-01-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 10 czerwca 2007 - 19:55

Ponieważ samochód zaczyna powoli jeździć (jeszcze strasznie dymi jak jest ciepły bo wypala się ropa którą było wszystko zarzygane) ,niedługo będzie akcyza itp. trzeba ubezpieczyć autko.Z tego co się zorientowałem to w mojej Omedze nie ma żadnego alarmu tylko centralny.Mam pytanie czy tam jest chociaż immobilajzer w kluczyku ?
Z tego co się orientuje to są wymagane conajmniej dwa alarmy w aucie.
Jeśli byłby immobilajzer zainstalawał bym coś jeszcze pod ten sam kluczyk co otwiera auto i cześć.
Ojciec mnie namawia na Dipola że jest dobry i sprawdzony ale ja nie chcę żeby mi coś wiercili w aucie i później za każdym razem będe się z tym barował z zakładaniem i zdejmowaniem.Ojciec na to że auto mi zajeb... bardzo szybko jak tego nie zamontuje :mad:
Ja wolałbym tylko coś na kluczyk i nie pierdzielić się z tym za każdym razem z zakładaniem i zdejmowaniem i pewnie jeszcze będzie hałasować podczas jazdy jak jakąś dziure zrobią :evil:
Tak sobie tylko "piknę" i cześć.Z tego co się orientuje jakoś większość aut nie ma tego dipola tylko normalne zabezpieczenia na pilota z oryginalnego kluczyka i jakoś ludzie żyją.
Co myślicie na ten temat,ewentualnie podpowiedzcie jakieś dobre rozwiązanie z oryginalnego pilota albo co macie u siebie (oczywiście żeby to ubezpieczalnia honorowała).
Dzięki
Pozdrawiam.



#2 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2007 - 20:52

imm masz na pewno, co do alarmu to był w standardzie od chyba 96 roku ? wiec też powinien byc ale moge sie mylic - w dieslu najleprze zabezpieczenie to odcięcie dopływu paliwa ( w benzyniaku też dobre ) bo nie odpalą a cieżko to zlokalizować i jedynie można go odholować

#3 OFFLINE   sebajary

sebajary

    #60 WETERAN !!!

  • 1 251 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Wawa-Mokotów!/ Radzymin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 czerwca 2007 - 20:58

moge sie mylic


I się mylisz bo ja mam 94r i mam fabryczny , do tego dołożony Prestige i ukryte odcięcie :...:

#4 OFFLINE   Dextran

Dextran
  • 581 postów
  • Dołączył: 04-09-2006
  • Skąd: WROCŁAW

Napisany 10 czerwca 2007 - 20:59

Immo masz na 100 % to standard nawet w Daewoo :) Niestety alarm to zadna przeszkoda dla zlodzieja na prawde szkoda kasy (monataz calego okablowania z centralka to lekko 600-700 zł), jesli juz to z prealarmem i wstrzasowka 2 strefowa (reaguje inaczej na lekki wstrzas a inaczej na duzy) do odstraszania gowniarzy zeby auta nie rysowali.... na zlodzieja najlepsze sa odciecia montowane niestandardowo zeby trudniej dojsc co i jak... fajny patent to wylacznik czasowy zapłonu.... silnik gasnie po 30 sekundach jesli nie wcisniesz po odpaleniu auta ukrytego wlacznika.... to moge polecić....

#5 OFFLINE   raf115

raf115
  • 29 postów
  • Dołączył: 04-04-2007
  • Skąd: Warszawa/Ząbki

Napisany 10 czerwca 2007 - 21:59

Polecam jak kolega Dextran pisze różne niestandardowe odcięcia. Żadna blokada biegów Ci nie pomoże. Mnie 2 m-ce temu buchnęli nową octavię. Co z tego że miałem blokadę skrzyni i immobiliser, nawet śladu po niej nie było. (znalazła się, pocięta w lesie). Teraz w omie żeby odpalić muszę używać dwóch rąk plus jeszcze takie tam. A poza tym na (lawetę) to żadne zabezpieczenia nie pomogą, no chyba że GPS.
Pozdr.

#6 OFFLINE   siemi1

siemi1
  • 374 postów
  • Dołączył: 21-09-2006
  • Skąd: Warszawa-Wawer
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2007 - 22:54

no z gpsem mtez nie jest tak pieknie znajomemu z pod domu ukradli nowa rav4 i A4 z USA ravka sie nie znalazla a A4 kilka km dalej bez foteli tapiceri i calych wnetrznosci, najsmieszniejsze jets to ze w tej A4 jakis duzy zadki silnik byl i go nie walneli. Wiec prawda jest tak ze jak ktos upolował twoj samochod to go rabnie mozesz tylko wydluzyc czas jaki to zlodziejowi zajmie.

 


#7 OFFLINE   raschey

raschey

    Tył napęd jest jak seks..

  • 169 postów
  • Dołączył: 21-01-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 10 czerwca 2007 - 23:27

Co do odcięcia to mam takie coś zamontowane w swoim aucie które mam teraz (Astra) i działa to z opóźnieniem właśnie tylko moduł jest zamontowany pod kolumną kierownicy i idą z niego dwa kabeli do pstryczka więc to jest moment dla złodzieja zlokalizowanie tych kabelków i ich zwarcie.

Czyli pomimo że sporo osób twierdzi że na automat, Dipol jest najlepszym zabezpieczeniem i nie ma praktycznie możliwości odjechania nim (chyba że na lawecie) mówicie że nie jest to rozwiązanie znacznie poprawiające zabezpieczenie samochodu :?:
Patrze na te różne systemy GPS ale jest tego mnówstwo i nie bardzo wiadomo jak to ugryź oraz jaka jest tego skuteczność tak naprawdę.Może macie jakieś doświadczenia które toto jest najlepsze bo każdy zachwala swoje.

Z tego co tak patrzę to Lojack jest niezależny od GSM-u i GPS-u bo piszą że działa też w kontenerach i pod ziemią ale cena też jest odpowiednia :shock:
Suma 1600zł+abonament 60zł
Ktoś wie jak to jest lokalizowane bo oprócz GPS i GSM nie wiem o żadnej możliwości ale to nie działa w kontenerze czy pod ziemią.
No i cena tej zabawy też jest niemała i do tego jeszcze abonament.

Co do seryjnie montowanego alarmu to siedząc w aucie zamknąłem je pilotem,potem otworzyłem od środka drzwi (coś jak by szyby wybili) wyszedłem i nic :???: To niby jak ten alarm seryjny działa,oświećcie mnie bo nie bardzo wiem.

Na ten moment to ten Lojack wydaje się najlepszy tylko że cenę też ma bardzo wysoką i ciekawe czy to faktycznie jest takie dobre.Sam już niewiem,to po co to AC,przecież to się robi zajeb... dużo pieniędzy :shock:
Pomóżcie coś bo sam już nie wiem co mam zrobić :sad:

#8 OFFLINE   raschey

raschey

    Tył napęd jest jak seks..

  • 169 postów
  • Dołączył: 21-01-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 11 czerwca 2007 - 11:55

No jak ktoś mi powie jak działa ten alarm fabryczny i czy jest tam immobilaizer ?

W ubezpieczalni auto ma mieć tylko jedno zabezpieczenie,więc gitara by była.
Doszedłem do wniosku że jeśli faktycznie ma jakiś alarm (jak nie ma to założe taki sterowany centralką od zamka żeby nie było dodatkowych pilotów 110zł plus montaz) to dołoże go tego powiadamianie SMS (koszt 200zł plus montaz) i może jeszcze jakieś odcięcie czasowe zapłonu jak mam w astrze z ukrytym pstryczkiem (koszt około 100zł) i nie będę się zastanawiał.

Byłem w Oplu i goście powiedzieli że po VIN nie są w stanie mi nic sprawdzić :bad:
Pomożecie ?
2.5 DTI-ponad 200KM, ponad 430NM :-)
2.0 16V+LPG- było 136KM i 185 NM ;-)
Astra 1.6i :mrgreen:

#9 OFFLINE   raschey

raschey

    Tył napęd jest jak seks..

  • 169 postów
  • Dołączył: 21-01-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 11 czerwca 2007 - 18:50

Już się dowiedziałem 965zł z montażem za alarm Proxima+ultradźwięk+syrenka z własnym zasilaniem,odcięcie Terminator (działa z opóźnieniem,wersja pstryczek albo zamknięcie obwodu za pomocą własnego ciała) i do tego powiadomienie SMS Expander GSM.Wydaje się to optymalnym rozwiązaniem.
2.5 DTI-ponad 200KM, ponad 430NM :-)
2.0 16V+LPG- było 136KM i 185 NM ;-)
Astra 1.6i :mrgreen:

#10 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 12 czerwca 2007 - 08:19

omego nie miały w standardzie alarmu, był tylko imobilajzer

#11 OFFLINE   macgregory

macgregory
  • 7 postów
  • Dołączył: 06-06-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 czerwca 2007 - 09:25

Dokładnie, w omegach nie ma pojęcia standart, bo ile Omeg tyle wersji.
Moja jest z przełomu 95/96 i mam tylko centralny na pilota (pilot osobno, ale fabryczny).
I też się zastanawiam nad założeniem alarmu, tyle że szukam odpowiedniego który ma ten bajer że pilot jest z kluczykiem i kluczyk chowany do środka. A żeby nie bawić się w podłączanie to chcę podłączyć do fabrycznego c.z. a może macie coś co odpowiada powyższemu?
Pozdrawiam
Macgregory

#12 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 czerwca 2007 - 15:15

macgregory, poczytaj, może Cię zainspiruje:
http://motonews.pl/s...68421&c=114&f=9

#13 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 19 czerwca 2007 - 23:11

nie spotkalem i nie slyszalem zeby w omedze po lifcie nie bylo alarmu fabrycznego, to az dziwne !! bo przed liftem 98 -99 w wersji GLS to montowali fabrycznie, a ubozszej wersji juz nie bylo
zobacz czy za kielichem, kolo serwa sa 2 syreny (jedna jak klakson, druga z podtrzymaniem bateryjnym)
potem zobacz czy po zamknieciu z pilota da sie ryglowac zamki, dwukrotne nacisniecie pilota (zamyka, drugi raz rygluje i uzbraja alarm) jezeli nie trybi ryglowanie/uzbrajanie (powinno byc slychac silowniki w zamkach i powinna zaczac migac dioda na srodkowym panelu od ultradzwiekow)
to byc moze to byl angol i nie przerobili dobrze instalacji, w takim wypadku wejdz od strony pasazera, odpal auto, zgas, wyjdz drzwiami pasazera i powtorz manewr, jezeli tym razem zatrybi ryglowanie/uzbrajanie to byl to najprawdopodobniej angol