Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z ABS


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
72 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 03 stycznia 2015 - 22:47

nie kasowałem i nie sprawdzałem a jakie powinno byc? 12v? czy 0v?

12v.
Może trzeba wykasować albo odpiąć akumulator żeby akurat ten błąd "wyrzucił" abs z pamięci? Myśle, że na 90% Twój problem to ta masa na pompie była. Błąd na to wskazuje. Jutro jeszcze zerkne do opcoma to napisze, bo jak kojarze jest opcja sprawdzenia przez fejsa działania tego silniczka w pompie. Jutro opisze dokładniej co i jak

#62 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 03 stycznia 2015 - 22:59

ok ja mysle ze ten silniczek w pompie jest kaput:szpital::D

#63 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 04 stycznia 2015 - 08:42

Przyjedziesz to się jeszcze raz sprawdzi kabeklologie i podłączymy kompa :yes::D

#64 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 04 stycznia 2015 - 11:42

sprawdze jeszcze raz pokolei masy itd abym miał pewnosc mam jescze jedna pompe abs
wrazie wymiany

mysle ze wykasowanie błędu moze pomóc:)
bede w poniedziałek dawtow:)

#65 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 04 stycznia 2015 - 13:18

W opcomie, w zakładce test el. wykonawczych masz test przekaźnika pompy zwrotnej. Po wciśnięciu aktywuj powinno zacząć buczeć pod maską. Jeśli nie to albo przekaźnik w module walnięty, albo ta nieszczęsna pompa. Jesteś pewien, że podmieniłeś na sprawny sterownik?

#66 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 04 stycznia 2015 - 21:53

sterownik byl nówka ze sklepu jutro to sprawdzimy jak zajade do dawtowa
:)

A to ze wywalilem sprezarke klimy ma to cos wspolnego wtyczka teraz jest nie podpieta?

#67 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 stycznia 2015 - 22:06

A to ze wywalilem sprezarke klimy ma to cos wspolnego wtyczka teraz jest nie podpieta?

A co ma piernik do wiatraka tzn. klima do ABSu?

#68 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 04 stycznia 2015 - 22:14

poniewaz kolega ponizej w poscie napisał ze sprezarka klimy ma dodatkową mase
i ogołnie cuda sie dzieją z masami itd
wiec zadałem pytanie czy ma to cos wspolnego nie znam sie dobrze na elektryce samochodowej i sugeruje sie tym co przeczytam w postach :)

#69 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 stycznia 2015 - 22:47

poniewaz kolega ponizej w poscie napisał ze sprezarka klimy ma dodatkową mase
i ogołnie cuda sie dzieją z masami itd
wiec zadałem pytanie czy ma to cos wspolnego nie znam sie dobrze na elektryce samochodowej i sugeruje sie tym co przeczytam w postach :)


Masa jest przykręcona do mocowania sprężarki , a nie do samej sprężarki. Masa ma osobną śrubę.

#70 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 stycznia 2015 - 16:11

Panowie -panowie!:D

ABS-dziala:jump:

-wczyszczone wszystkie masy styki
-dolożona masa dodatkowa do silnika z masy kasty (nie z aku)
-nowe czujniki abs przy kołach (sprawdzone na kompie)
-nowy sterownik


podczas badania na kompie wyskakiwał błąd 35
brak połaczenia z zaworem pompy abs -usówany kilka krotnie powracał
sprawdzilismy w opcji testuj silnik pompy -zadziałał poczym spalił sie sterownik:masakra:
wymienilismy go na inny z moich zasobów garazowych

-po wymianie jeszcze raz test:

podłączony komp wykasowany bład 35
-test zasilania
-test lampki
-test silnika pompy

i jazda próbna :D po wcisnieciu pedału hamulca pojawiło sie drganie
abs w pełni sprawny :)

Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi:like_it:

#71 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 05 stycznia 2015 - 16:36

sprawdzilismy w opcji testuj silnik pompy -zadziałał poczym spalił sie sterownik


Jakiej firmy sterownik, że nówka sztuka i na szrot?

#72 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 stycznia 2015 - 17:18

Bosch az niewiarygodne

#73 OFFLINE   Ruki1989

Ruki1989
  • 180 postów
  • Dołączył: 02-09-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 kwietnia 2015 - 14:20

Panowie, czy w Omedze 96r X20XEV sedan (pompa ABS X.C.) punkty przyłączenia masy są w tych samych miejscach co wcześniej w temacie wymienione? Tamte w zasadzie dotyczyły innego silnika. Mam podobny problem i po podmianie sterownika również wywaliło ten sam błąd przekaźnika pompy zwrotnej (kod 35). O dziwo po prawie 2 latach kontrolka raz na jakiś czas przestaje się świecić (wcześniej od włożenia żarówki po kupnie, świeciła się cały czas) ale przy zmuszeniu do hamowania ABS znów się zapala. Dodam, że płyn był czysty, odkąd zaczęła gasnąć płyn stał się czarny czyli otworzył się chyba jakiś zaworek w pompie abs'u i płyn zmieszał się ze starym już ciemnym.