Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przekladka klimy manualnej na climatronic.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   xmlodyyx

xmlodyyx
  • 4 postów
  • Dołączył: 16-05-2010

Napisany 05 marca 2011 - 20:46

da sie przelozyc panel klimatronik do omegi ktora ma tylko zwykla klimę?

#2 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 marca 2011 - 20:51

Da się, moja jest tego przykładem. Zwalanie delski się kłania. Do tego chyba zmiana mieszalnika. Jak coś, to mam mieszalnik, wiązki itd, także mogę służyć pomocą przy zmianie. Musiałbyś tylko załatwić sobie sterownik i czujnik nasłonecznienia, bo Rafiemu sprzedałem sterownik, w zeszłym tygodniu, a czujnik założyłem do swojej.

#3 OFFLINE   xmlodyyx

xmlodyyx
  • 4 postów
  • Dołączył: 16-05-2010

Napisany 06 marca 2011 - 12:18

a jaki koszt takiej przekladki wyniesie mniej wicej?

#4 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 marca 2011 - 13:41

Zależy, czy masz już puszczone wiązki. Zdejmij panel środkowy i sprawdź czy są wtyczki (żółta i czarna).

#5 OFFLINE   zigi

zigi
  • 125 postów
  • Dołączył: 03-02-2011

Napisany 09 marca 2011 - 11:54

Możesz podać ceny z wiązkami i bez nich.

#6 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2011 - 12:55

Mieszalnik, panel climatronik (bez sterownika) - 200, z wiązkami 230.

#7 OFFLINE   Bobas

Bobas

    Nr.Klubowy 327

  • 532 postów
  • Dołączył: 18-04-2009
  • Skąd: Królewskie stołeczne miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 marca 2011 - 14:30

wicek z tego co wiem to manualna klima jest sterowana podciśnieniami a climatronik elektrycznie wiec jeszcze cza wymienić całe sterowanie nawiewami :)

#8 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2011 - 20:35

wicek z tego co wiem to manualna klima jest sterowana podciśnieniami a climatronik elektrycznie wiec jeszcze cza wymienić całe sterowanie nawiewami

Przecież sterownanie nawiewami masz w mieszalniku, więc o co chodzi?

#9 OFFLINE   Bobas

Bobas

    Nr.Klubowy 327

  • 532 postów
  • Dołączył: 18-04-2009
  • Skąd: Królewskie stołeczne miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 10 marca 2011 - 22:22

wicek wytłumaczę ci to łopatologicznie. Climatronik ma klapki od nawiewów (nogi ,szyba etc) wszystkie sterowane silniczkami elektrycznymi a manualna klima ma zamiast silniczków zaworki ciśnieniowe i tu steruje podcisnienie . Więc wytłumacz mi teraz jak panel elektryczny może sterowac zaworami podcisnieniowymi ? Pozatym temat był wiele razy poruszany na forum. Więc zmiana manual na climatronik wiąże sie ze zmiana wiązki pod dechą i całej obudowy nagrzewnicy :)

#10 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 marca 2011 - 22:31

Więc zmiana manual na climatronik wiąże sie ze zmiana wiązki pod dechą i całej obudowy nagrzewnicy


dokładnie

manual

[ATTACH]11735[/ATTACH]

climatromic

różnice zaznaczone


[ATTACH]11736[/ATTACH]

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#11 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marca 2011 - 09:45

wicek wytłumaczę ci to łopatologicznie. Climatronik ma klapki od nawiewów (nogi ,szyba etc) wszystkie sterowane silniczkami elektrycznymi a manualna klima ma zamiast silniczków zaworki ciśnieniowe i tu steruje podcisnienie . Więc wytłumacz mi teraz jak panel elektryczny może sterowac zaworami podcisnieniowymi ? Pozatym temat był wiele razy poruszany na forum. Więc zmiana manual na climatronik wiąże sie ze zmiana wiązki pod dechą i całej obudowy nagrzewnicy

Uważne czytanie postów się kłania. Napisałem, że mieszalnik idzie w tym komplecie. Mieszalnik, czyli to, co nazwałeś obudową nagrzewnicy. Czy masz jeszcze jakieś pytania? Nie tłumacz mi "łopatologicznie", bo ja to wiem.
Przeczytaj jeszcze raz to co wyżej.

#12 OFFLINE   Bobas

Bobas

    Nr.Klubowy 327

  • 532 postów
  • Dołączył: 18-04-2009
  • Skąd: Królewskie stołeczne miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 11 marca 2011 - 14:23

Uważne czytanie postów się kłania. Napisałem, że mieszalnik

Wicek ja czytam uważnie posty ale jeszcze w życiu nie spotkałem sie zeby obudowa nagrzewnicy nazywała sie mieszalnikiem :)

Hmm a tu co mi wujek google powiedział co to mieszalnik :p ->Mieszalniki - mieszalników jest bardzo dużo i służą do różnych celów, wyróżniamy mieszalniki do betonu, mieszalniki do paszy, a także mieszalniki do farb oraz mieszalniki do ciast i mieszalniki Odolanów

#13 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marca 2011 - 17:55

Wicek ja czytam uważnie posty ale jeszcze w życiu nie spotkałem sie zeby obudowa nagrzewnicy nazywała sie mieszalnikiem

Mieszalnik, bowiem miesza on zimne powietrze z ciepłym, aby uzyskać optymalną temperaturę i wypuszcza powietrze w odpowiednie nawiewy.
http://www.google.pl...f&aqi=&aql=&oq=

#14 OFFLINE   djlotus

djlotus

    Zbanowany

  • 345 postów
  • Dołączył: 25-01-2008
  • Skąd: poznań

Napisany 12 marca 2011 - 20:30

Mieszalnik, bowiem miesza on zimne powietrze z ciepłym, aby uzyskać optymalną temperaturę i wypuszcza powietrze w odpowiednie nawiewy.
http://www.google.pl...f&aqi=&aql=&oq=


Fachowo to się naszywa mieszacz powietrza . prawda jest taka że lepiej kupić omegę z klimatronikiem niż przerabiać manuala na klimatronika . wiąże za sobą szereg przeróbek czyli klapki nawiewów z podciśnieniowych na silniczki , mieszacz powietrza z nagrzewnicą (czy sama obudowa tego mieszacza ) no i wiadomo przycisk ECO
Do tego dochodzą czujniki temperatury (wnętrza zewnętrzna itp) pewnie koszty są troszkę zaniżone no i wielki PLUS ingerencja jakiegoś elektryka który skasuje nie mało za swoją pracę bo szary Kowalski może nie ogarnąć gdzie, co podłączyć .


Wicek jak czegoś nie wiesz lub nie jesteś do końca pewien wo nie wystawiaj się przed szereg po tej wiedzy którą chcesz przekazać dla "KOWALSKICH" musisz być na sto procent pewien , bo możesz kogoś poważnie wprowadzić w błąd.
[SIGPIC][/SIGPIC]Jeżeli fotoradar strzeli ci fotkę to znaczy że masz za wolne auto :p
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski :smiech:
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]

#15 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 marca 2011 - 20:38

Moja Omega przykładem, że się da, więc o co chodzi? Jeśli ktoś jest ambitny, to da radę. Kto tu miesza?

#16 OFFLINE   Bobas

Bobas

    Nr.Klubowy 327

  • 532 postów
  • Dołączył: 18-04-2009
  • Skąd: Królewskie stołeczne miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 12 marca 2011 - 21:26

wicek nie każdy jest mechanikiem i ja powiedzmy ze wiem o co ci biega ale laik z twojego opisu będzie myślał ze to pestka do zrobienia a tu zonk jak sie weźmie sam do tego:) Dlatego jak już piszesz to pisz łopatologicznie co by nawet laik zrozumiał co i jak :)

#17 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 marca 2011 - 21:28

Pestka nie, samo zwalenie deski może być dla kogoś nielada wyzwaniem, także tutaj przyznaję Ci rację.

#18 OFFLINE   Tyczol

Tyczol

    Kluskowo-Pyzowy Fanatyk

  • 86 postów
  • Dołączył: 29-05-2008
  • Skąd: Gorzow Wlkp.

Napisany 12 marca 2011 - 21:34

A duzo roboty? Jaki koszt?
Kamil.
--------------------------------------------------------
Omega to wspaniale auto...

#19 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 marca 2011 - 21:38

Obawiam się, że jeden dzień może nie starczyć. Samo zwalanie deski i osprzetu to kilka godzinek.

#20 OFFLINE   Tom3ek

Tom3ek
  • 16 postów
  • Dołączył: 29-03-2009
  • Skąd: W domu

Napisany 28 marca 2011 - 18:25

jeśli nigdy tego nie robił to mogą i dwa dni nie starczyć ....