Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

sprężyny K.A.W.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   emik

emik
  • 62 postów
  • Dołączył: 01-10-2010

Napisany 18 lutego 2011 - 22:07

Witam

wpadły mi w ręce sprężyny obniżające K.A.W. ktoś z was zna tą markę.

tylko nie wiem jakie to obniżenie,
na spężynach są oznaczenia:
przód: omega B VA/HD 60-70/1/A 01-08
tył: omega B HA/HD 60-71/2/M 01-08

nie mogę nigdzie znależć katalogu dokładnego.

bo ten co znalazłem www.fahrwerksshop.com to nie ma takich syboli.

pozdrawiam

#2 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lutego 2011 - 22:18

co najmniej po -4. Dokładnie nie powiem ale fajnie się na nich jeździ.

#3 OFFLINE   emik

emik
  • 62 postów
  • Dołączył: 01-10-2010

Napisany 19 lutego 2011 - 09:21

co najmniej po -4. Dokładnie nie powiem ale fajnie się na nich jeździ.


twarde są czy miękie, bo widzę że maja progresywny zwój.

#4 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lutego 2011 - 09:30

Elastyczne podczas normalnej jazdy i na nasze warunki, natomiast przy ostrych skrętach sztywniejsze. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne w odróżnieniu od Irmschera czy nawet Weiteca, które są dość twarde i przy moim kole 18" czułem się jak w wozie drabiniastym.
K.A.W są tylko nieznacznie sztywniejsze od serii. Dla mnie świetne rozwiązanie jeśli chodzi o fajną i wygodną glebę.

#5 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lutego 2011 - 09:30

ja mam takie w kombi... białe... w v6 obnizaja -60mm.... mam je w r4 + amory koni z regulacja twardosci, obniżaja +/- jakies 35mm, są twarde, ale mysle ze to zasługa amorow

#6 OFFLINE   emik

emik
  • 62 postów
  • Dołączył: 01-10-2010

Napisany 20 lutego 2011 - 22:24

na przodzie czy tyle -60 to sporo tak nisko to ja nie pojeżdże po trójmieście daleko bo miskę zostawie na pierwszej koleinie (3 raz to ja juz jej nie pospawam q..a, muszę osłonę zrobić). 2,5 td to ta sama waga co v6. Coś pomyślim z tym. dzięki za odpowiedzi. pozdrówka.

#7 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 lutego 2011 - 22:48

robisz osłonę z blachy =2 na mocnych dwóch płaskownikach i po wszystkim ślizgiem przejdziesz ;)

#8 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 lutego 2011 - 08:06

ja mam K.A.W białe z przodu, czerwone z tylu. Siedzi mocno na glebie auto i jest twarde.

Takze komfort sredni. Ale kto co lubi :D dla mnie jest bomba heh

#9 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2011 - 08:45

Skoro udzieliłem się w temacie to powiem, że moje są żółte i jest bardzo przyzwoicie nawet na 18"

#10 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 lutego 2011 - 20:08

a jest opcja na K.A.W.ach Vke na -35 posadzić?
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#11 OFFLINE   emik

emik
  • 62 postów
  • Dołączył: 01-10-2010

Napisany 23 lutego 2011 - 22:24

ja mam K.A.W białe z przodu, czerwone z tylu. Siedzi mocno na glebie auto i jest twarde.

Takze komfort sredni. Ale kto co lubi :D dla mnie jest bomba heh


:o:o:o:o:o:o
ja mam właśnie przednie kolor biały, a tylne kolor czerwony.
pewnie nie wiesz jakie są oznaczenia na tych springach.:(:(:(

phantom jakie masz koło i oponę, ile masz przerwy między kołem a błotnikiem????????

#12 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2011 - 22:27

Benuś na żółtych bedzie około 4. Sporo zależy od amorów (ich stanu).

#13 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2011 - 10:08

a niech mi ktoś coś powie o AP niebieskich na przód? Robią robote? :) Ile w doł? Pozdr

#14 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 24 kwietnia 2011 - 10:28

a niech mi ktoś coś powie o AP niebieskich na przód?


Mialem takie wedlug oznaczen przod -40 tyl -30.
Nie wiem jak bylo w rzeczywistosci bo nigdy nie mierzylem:)
Wygladalo to tak:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Na tej 2 focie ta srebrna to seria.

#15 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2011 - 10:47

to widze ze szału nie ma jesli chodzi o glebe?

#16 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 24 kwietnia 2011 - 11:07

No wlasnie nie;/ ale roznica miedzy ap a seria byla widoczna no i duzo sztywniejsza.
Lepiej sie zrobilo jak poszy do tej srebrnej a tam jest v6;p

#17 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2011 - 11:12

No wlasnie nie;/ ale roznica miedzy ap a seria byla widoczna no i duzo sztywniejsza.
Lepiej sie zrobilo jak poszy do tej srebrnej a tam jest v6;p

a co masz teraz u siebie?

#18 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 24 kwietnia 2011 - 11:18

H&R od sedana chyba -30 albo -40 i sie lepiej jezdzi niz na tych AP bo nie sa takie twarde. Dlugo meczylem goscia o nie ale wkoncu puscil je za 270zl :) a zrobily 3 tys w samochodzie.

#19 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2011 - 11:43

ja szukam czegos nizszego do kombi...

Mam K.A.W razem z amorami koni na całym aucie i jest za wysoko

Miałem Koni springi wysoko

Miałem H&R na przodzie i tez

Bede miał te AP i widze ze nie ma co zakładac :]

tak to wygląda na zestawie koni + kaw

Dodany obrazek

#20 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 24 kwietnia 2011 - 12:33

No to koni + kaw nawet fajnie ale jak za wysoko jeszcze dla Ciebie to chyba tylko gwint ratuje:p U mnie ten H&R na przodzie moglby jeszcze z 1-1,5 cm nizej stac.