Train Horn czyli jak sie bawic gdy nie mozna jezdzic szybko!
#21 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2010 - 15:23
#22 OFFLINE
#23 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2010 - 17:42
co za problem butla CO2 ma 60 atm bo tego reduktor do spawania w osłonie CO2 ustawiasz na 8 atm i hula i buczya powiedzcie czy z lokomotywy podejdzie coś takiego tylko jest mały problem tam zasilanie jest potrzebne jakieś 8 atmosfer i tu jest największy problem ....ale jak by cos wykombinować z zasilaniem to nie źle by to dawało
#24 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2010 - 18:18
#25 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2010 - 19:08
Z kompresorem:
#26 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 12:32
masz możlwość załatwienia?
nie wiem czy na 100% ale już popytałem gdzie trzeba i obiecali mi zobaczyć co da się zrobić,muszę poczekać na odp i zobaczymy
#27 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 14:23
#28 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 14:43
a powiedzcie czy z lokomotywy podejdzie coś takiego tylko jest mały problem tam zasilanie jest potrzebne jakieś 8 atmosfer i tu jest największy problem ....ale jak by cos wykombinować z zasilaniem to nie źle by to dawało
tak jak kolega mowil kwestia reduktora i weza conajmnie 8mm lub10mm srednica i pamietaj zeby wytrzymal to cisnienie ja mialem zwykly zbrojony ale temp silnika mi go rozwalila wiec zakupilem wysokocisnieniowy 215bar od koparki przystosowany do goracych oleji i powiem ze daje rade zwykly reduktor kupisz za 80zl na allegro jest do 25 bar tylko pamietaj zeby nie przecholowac z cisnieniem bo membrany ci rozwali
#29 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 14:59
#30 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 10:52
#31 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 12:38
natas rozumiem że ty masz takie właśnie trąbki z lokomotywy i wszystko podłączone i działa bez zarzutu
tak mi dziala bez zarzutu tylko w zimie co2 ma male rozprężanie wiec jest słabsze ale mozna zamiast co2 zamontowac butle na sprężone powietrze taka jak do nurkowania i wtedy to pociagnie
#32 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 14:04
#33 OFFLINE
#34 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2011 - 14:57
#35 OFFLINE
#36 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2012 - 20:29
może się komuś spodoba
Witam chcialem sie pochwalic moja nowa zabawka w omci jest to train horn (klakson pociagu) pare fotek i link z probka sygnalu http://www.youtube.c...u/1/GrePoT7_rgw ten jest moj ale na kumpla samochodzie jak by kto chcial to jest do sprzedania taki: http://www.youtube.c...u/2/cIfY7R8SrHs przypomne ze sa to orginalnie demontowane a nie plastiki z allegro
a to jest na mojej omci
http://img26.imagesh...3012101113.jpg/
http://img841.images...3012101112.jpg/
z racji tego ze nie ma miejsca za duzo pod maska musialem je zamontowac pionowo a nie poziomo bo horny gabarytowo sa duze:jump::jump::jump:
Jak to nie ma miejsca? Ja mam 3 litry z gazem i jak widać trąbki które mają ponad 60cm długości weszły... a do tego mam jeszcze zamontowane spore megafony. Ja postawiłem na kompresor i butlę, jest to całkowicie bezobsługowe rozwiązanie. Kompresor automatycznie dobije ciśnienie i się wyłączy. Jednak wadą tego rozwiązania jest to że nie mogę trąbić dłużej niż kilkanaście sekund bo te trąby mają spory apetyt na powietrze. Za to na pewno go nie zabraknie i oczywiście można sobie szybko koło dopompować czy podzielić się z kimś powietrzem
#37 OFFLINE
#38 OFFLINE
Napisany 16 maja 2013 - 20:24
czy warto zainteresować się klaksonami pneumatycznymi z allegro w kwocie ok 50zł?
trąbi to jakoś?
#39 OFFLINE
Napisany 16 maja 2013 - 20:46
Powiem tak, nie pieniądze i nie klaksony. Coś tam trąbi ale chociażaby do trąb z ciężarówek dużo brakuje, a co dopiero do hornów. Pobawić się można, bo będzie nieco lepiej niż fabryczna fanfara, ale cudów się spodziewać nie należy. Ja się kiedyś zastanawiałem, nad zmodzeniem kompresorka od nivo żeby podłączyć trąbki z ciężarówki, ale z braku czasu pomysł odłożony na daleki plan. Może zimą się dopiero za to wezmę i zobaczymy co to wyjdzie.odgrzeję.
czy warto zainteresować się klaksonami pneumatycznymi z allegro w kwocie ok 50zł?
trąbi to jakoś?
#40 OFFLINE
Napisany 17 maja 2013 - 19:58