Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Falujące obroty na gazie...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   marcingps

marcingps
  • 27 postów
  • Dołączył: 12-05-2007
  • Skąd: Nowa Ruda

Napisany 12 maja 2007 - 18:57

Powitać ALL gorąco... 2,0 v8

Mam pewien problem, a mianowicie : spadają obroty na biegu jałowym i podczas wysprzęglania, ale TYLKO na gazie.Na bęzynie jest o.k. wbrew pozorom obroty nie rosną tylko spadają aż prawie auto gaśnie.Filtry są nowe, płyn chłodzący o.k. świece i przewody prawie nowe, tzw. silniczek krokowy od gazy który jest na przewodach zaq reduktorem umyty, autko było na regulacji w stacji LPG i nic nie pomogło.
Wydaje mi się ale nie jestem pewien jakby to się uspakajało jak silni uzyska temp. silnika około 90 stopni (ale też nie zawsze).
Nawet wyczyściłem silniczek krokowy ale i tak na gazie to nie ma znaczenia.

Może macie podobny problem ???


marcingps

#2 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 maja 2007 - 19:48

po pierwsze to trzeba przeniesc ten post do dzialu lpg (patrz gdzie piszesz)
po drugie co MISTRZ SWIATA GAZOWNIK REGULOWAL CO POWIEDZIAL
po trzecie napisz jaka instalka (jesli II gen) to jaka elektronika - nazwa firmy znajduje sie na czarnych skrzyneczkach (lub skrzynce) nie bedacych wyposazeniem seryjnym, gdzie pewnie dyndaja pod maska
po czwarte jesli wskaznik temp pokazuje powiedzmy 80 st. to dotknij parownik i opisz czy jest goracy - letni - zimny.
Pozdrawiam
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#3 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 maja 2007 - 20:58

stawiam na krokowca od gazu - przechodziłem w poldku z nim gechenne aż w końcu sie poiddałęm i poldka sprzedałem instalke miał kiepską co prawda bo to Elpigaz i niestety 2 nowe krokowce od nich padły szybciej niż zdążyłem zapomnieć że ich wymieniałem

#4 OFFLINE   marcingps

marcingps
  • 27 postów
  • Dołączył: 12-05-2007
  • Skąd: Nowa Ruda

Napisany 13 maja 2007 - 07:03

SORKI że pisze nie tu gdzie trzeba, jestem nowy i jeszcze się gubie.
Jutro bedę miał kontakt z autem to sprawdze co to za instalka LPG i sprawdze jak z temp. reduktora, ALE ZAUWAŻYŁEM że pod reduktorem jest trochę mokro, jakby płyn chłodniczy ale to nie wyciek z przewodów od zbiornika płynu, narazie nie moge zlokalizować z kąd ale podejżewam chyba reduktor.
A gazownicy na stacji nic nie stwierdzili, podłączyli kompa do LPG poustawiali parametry i przez może 2 dni było dobrze i znów się zaczeło.
A silnik krokowy od gazu sam wyczyściłem (chociaż wyglądał w środku dość przyzwoicie)
marcingps

#5 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 maja 2007 - 17:11

ja pare instalek rozgryzlem i NIGDY nIE SPOTKALEM SIE Z WADA KROKOWCA LPG......Ten cieknacy plyn to tez moze byc przyczyna (dlatego pytalem o temp.) poniewaz w reduktorach sa male kanaly wodne i lekki wyciek (np z opaski z weza przed reuktorem) nie bedzie dostarczal tyle plynu by sie dobrze zagrzal.
Pisz co zauwazysz i napisz jakiej firmy jest instalka a wlasciwie elektronika (reszta jest srednio wazna).

#6 OFFLINE   marcingps

marcingps
  • 27 postów
  • Dołączył: 12-05-2007
  • Skąd: Nowa Ruda

Napisany 13 maja 2007 - 19:06

Wielkie dzięki, jutro biorę się do roboty i zobacze co o co tam chodzi...
marcingps

#7 OFFLINE   marcingps

marcingps
  • 27 postów
  • Dołączył: 12-05-2007
  • Skąd: Nowa Ruda

Napisany 14 maja 2007 - 13:44

No i już po sprawie:

Wymieniłem filtr gazu co niby dla gaziarzy co mi tam ustawiali był o.k. i odrazu poprawa.
Ale zauważam jedno, jeżeli omci dam fest w d..e to nie umie sobie ustawić obrotów na biegu jałowym, lecz gdy jedzie się w miare spokojnie i wyrzuci się na luz to jest dobrze.
Nie wiem dlaczego tak jest ale narazie zostawiam to.
A instalke LPG mam (II generacji) LANDI.

I okazuje się że prawie dobry filterek ROBI WIELKą RóżNICE...
marcingps

#8 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 maja 2007 - 18:42

jesli na benzynie gdy motor schodzi z wysokich obrotów nie ma tego problemu to musisz udac sie do gazownika celem regulacji cisnienia gazu (regulacja sruba na reduktorze) chyba ze reduktor jest wyczochrany wtedy po zawodach.........
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#9 OFFLINE   marcingps

marcingps
  • 27 postów
  • Dołączył: 12-05-2007
  • Skąd: Nowa Ruda

Napisany 14 maja 2007 - 19:18

Zobacze co sie będzie działo przez najbliższą jazde jeżeli będą dalej klopoty to tak zrobie.
Dzięki...
marcingps

#10 OFFLINE   juby_p

juby_p
  • 82 postów
  • Dołączył: 02-09-2006
  • Skąd: Płock

Napisany 14 maja 2007 - 21:20

fajnie by było jakbyś powiedział co gazownicy mówili jak go ustawiali bo jak dla mnie to może być za uboga mieszanka na biegu jałowym lub jakaś mała niesczelność między mikserem a silnikiem
Dyslektyk - prosze o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam Piotrek