Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dusi sie na biegu jalowym


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   gino9

gino9
  • 50 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Skąd: oxford-Poznan

Napisany 21 grudnia 2010 - 19:40

hej,Moja omega nierowno chodzi na wolnych obrotach,dusi sie ,silniczek krokowy przeczyszczony,przepustnica przeczyszczona i nadal to samo,po rozgrzaniu obroty spadaja na 700 i ciezko chodzi.Jezdzi swietnie itd,ma moc.

po diagnostyce silnika wyszlo to


Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0VBM69Y1149696
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2519A
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21g21k49e
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0A4E
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF

Identyfikator: 020D

CalibrationDate: 565SD010
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00A00


£¹czna iloœæ kodów b³êdów: 3

P0505 - Za wysokie napiêcie regulacji biegu ja³owego
(01) - Nie wystêpuje

P0120 - Za wysokie napiêcie potencjometru przepustnicy (TPS)
(01) - Nie wystêpuje

#2 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 grudnia 2010 - 19:44

czyszczenie krokowca i przepustnic nie zawsze pomaga, a w Twoim przypadku najpierw skasować błędy, potem odczytać parametry pracy poszczególnych elementów: TPS i IAC (regulator biegu jałowego) i wyjdzie czy do wymiany krokowiec (IAC) czy czujnik położenia przepustnicy(TPS)

Poza tym podałeś 2 błędy a niby na diag wyszło 3



 


#3 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 grudnia 2010 - 22:52

Wuja mam to samo. Gdzie w Opelscanerze sprawdzić te parametry?

#4 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 grudnia 2010 - 08:12

Tak jak podałem wszystko co w Engine management tyczy się TPS i IAC (albo to powinno być IAT) - no krokowiec ogólnie



 


#5 OFFLINE   gino9

gino9
  • 50 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Skąd: oxford-Poznan

Napisany 08 stycznia 2011 - 16:59

witam po swietach:D

I dalej walcze z omega:( wymienilem czujnik przepustnicy i nic nie pomoglo,bledow narazie nie ma zadnych,obroty faluja,co mozna sprawdzic jeszcze??

te bledy mi wyskoczyly

P0505 - Za wysokie napiêcie regulacji biegu ja³owego
(01) - Nie wystêpuje

P0120 - Za wysokie napiêcie potencjometru przepustnicy (TPS)
(01) - Nie wystêpuje

P0110 - Za wysokie napiêcie temperatura powietrza wlotowego
(01) - Nie wystêpuje

pomoze ktos z tymi obratami na jalowym??brak bledow.przeczyszczony krokowiec i odma,nie mam juz sil.Podczas jazdy super,nie gasnie,ma moc,jak tylko stane to lipa,faluja delikatnie obroty i delikatnie przygasa ale nie gasnie.Dodam ze mial uszkodzony kolektor ale tam jest cisza.Akumulator jest na maxa rozladowany.
Probowalem reset krokowca ale ECU mowi ze nie spelnia warunkow:jump:

#6 OFFLINE   JARK

JARK
  • 121 postów
  • Dołączył: 25-10-2009

Napisany 08 stycznia 2011 - 22:03

pasowało by podmienić krokowca na próbe masz ops to możesz zrobic test krokowca czy płynnie działa zobacz na pracującym silniku

#7 OFFLINE   gino9

gino9
  • 50 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Skąd: oxford-Poznan

Napisany 21 stycznia 2011 - 17:34

tak chodzi



#8 OFFLINE   gino9

gino9
  • 50 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Skąd: oxford-Poznan

Napisany 24 stycznia 2011 - 11:49

Moze wiecie czy tak moze chodzic od puszczajacej uszczelki od kolektora wydechowego