hej,Moja omega nierowno chodzi na wolnych obrotach,dusi sie ,silniczek krokowy przeczyszczony,przepustnica przeczyszczona i nadal to samo,po rozgrzaniu obroty spadaja na 700 i ciezko chodzi.Jezdzi swietnie itd,ma moc.
po diagnostyce silnika wyszlo to
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F
Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
VIN: W0L0VBM69Y1149696
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90565947 MC
systemSupplierECUHardwareNumber: 2519A
systemSupplierECUSoftwareNumber: 21g21k49e
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0A4E
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S98003
systemNameOrEngineType: X20XEV
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identyfikator: 020D
CalibrationDate: 565SD010
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: E1C00A00
£¹czna iloœæ kodów b³êdów: 3
P0505 - Za wysokie napiêcie regulacji biegu ja³owego
(01) - Nie wystêpuje
P0120 - Za wysokie napiêcie potencjometru przepustnicy (TPS)
(01) - Nie wystêpuje
0
Dusi sie na biegu jalowym
Rozpoczęte przez
gino9
, 21 gru 2010, 19:40
7 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:40
#2 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:44
czyszczenie krokowca i przepustnic nie zawsze pomaga, a w Twoim przypadku najpierw skasować błędy, potem odczytać parametry pracy poszczególnych elementów: TPS i IAC (regulator biegu jałowego) i wyjdzie czy do wymiany krokowiec (IAC) czy czujnik położenia przepustnicy(TPS)
Poza tym podałeś 2 błędy a niby na diag wyszło 3
Poza tym podałeś 2 błędy a niby na diag wyszło 3
#3 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 22:52
Wuja mam to samo. Gdzie w Opelscanerze sprawdzić te parametry?
#4 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2010 - 08:12
Tak jak podałem wszystko co w Engine management tyczy się TPS i IAC (albo to powinno być IAT) - no krokowiec ogólnie
#5 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 16:59
witam po swietach:D
I dalej walcze z omega:( wymienilem czujnik przepustnicy i nic nie pomoglo,bledow narazie nie ma zadnych,obroty faluja,co mozna sprawdzic jeszcze??
te bledy mi wyskoczyly
P0505 - Za wysokie napiêcie regulacji biegu ja³owego
(01) - Nie wystêpuje
P0120 - Za wysokie napiêcie potencjometru przepustnicy (TPS)
(01) - Nie wystêpuje
P0110 - Za wysokie napiêcie temperatura powietrza wlotowego
(01) - Nie wystêpuje
pomoze ktos z tymi obratami na jalowym??brak bledow.przeczyszczony krokowiec i odma,nie mam juz sil.Podczas jazdy super,nie gasnie,ma moc,jak tylko stane to lipa,faluja delikatnie obroty i delikatnie przygasa ale nie gasnie.Dodam ze mial uszkodzony kolektor ale tam jest cisza.Akumulator jest na maxa rozladowany.
Probowalem reset krokowca ale ECU mowi ze nie spelnia warunkow:jump:
I dalej walcze z omega:( wymienilem czujnik przepustnicy i nic nie pomoglo,bledow narazie nie ma zadnych,obroty faluja,co mozna sprawdzic jeszcze??
te bledy mi wyskoczyly
P0505 - Za wysokie napiêcie regulacji biegu ja³owego
(01) - Nie wystêpuje
P0120 - Za wysokie napiêcie potencjometru przepustnicy (TPS)
(01) - Nie wystêpuje
P0110 - Za wysokie napiêcie temperatura powietrza wlotowego
(01) - Nie wystêpuje
pomoze ktos z tymi obratami na jalowym??brak bledow.przeczyszczony krokowiec i odma,nie mam juz sil.Podczas jazdy super,nie gasnie,ma moc,jak tylko stane to lipa,faluja delikatnie obroty i delikatnie przygasa ale nie gasnie.Dodam ze mial uszkodzony kolektor ale tam jest cisza.Akumulator jest na maxa rozladowany.
Probowalem reset krokowca ale ECU mowi ze nie spelnia warunkow:jump:
#6 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2011 - 22:03
pasowało by podmienić krokowca na próbe masz ops to możesz zrobic test krokowca czy płynnie działa zobacz na pracującym silniku
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 11:49
Moze wiecie czy tak moze chodzic od puszczajacej uszczelki od kolektora wydechowego