2.0 16v Turbo 4x4
#21 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 10:11
Tu masz np. Kadetta E 3,0 V6 z kompresorem i napędem 4x4, później gościu włożył silnik z jakiejś Toyoty i postawił go wzdłuż - zrobił z niego totalnego draga - swojej konstrukcji most i skrzynie. Nadwozie to tylko pokrywka.
http://noolmusic.com..._kompressor.php
Najtaniej było by spróbować posadzić budę omy na podłodze Froni. Tylko trzeba by było jakoś tak ją osadzić, żeby nie wyglądała jak Big Food
#22 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 16:25
ale nie przy 2.0 na 4 łapach..
ok ok 2.0 turbo - ale co z tego jesli te rozwiazanie jest dobre dla calibry ktora jest lekka w porownaniu do omki
wiec ja bym proponował wiekszy silnik + turbo
jesli chodzi o spakowanie tego do budy omy.
mozna kazdy silnik mozna wcisnac do kazdej budy - kwestia zabawy w spawanie budy, projektowanie nowego kształtu budy itp.
gra jest warta swieczki - ale do auta tupowo sportowego - omka jak by nie było zawsze bedzie dupcio-wozem wiec czy jest sens ?
jest gdy sie buduje cos wyjatkowego
ale...
buduj
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 14:13
Szkoda tylko, że u nas się nie pokaże nigdy
#25 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 17:36
Poza tym pisałem
Przednie od Vectry, najlepiej na Holdena popatrzeć, ale nie będzie miejsca na most i półosie, i co? Podnosi o 15cm i silnik w górę, będzie się dużo gorzej od seryjnej omegi prowadzić, tylko na śniegu będzie lepiej, takie cross country wyjdzie ale z napędem nie na szose.
#26 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 17:53
Po co w osobowym aucie napęd na obie osie którego można używać tylko na śniegu lub w terenie? Nie na czystej drodze.
Poza tym pisałem
Przednie od Vectry, najlepiej na Holdena popatrzeć, ale nie będzie miejsca na most i półosie, i co? Podnosi o 15cm i silnik w górę, będzie się dużo gorzej od seryjnej omegi prowadzić, tylko na śniegu będzie lepiej, takie cross country wyjdzie ale z napędem nie na szose.
nie wiem ale moze dla ciebie nie potrzebne 4/4 ale wg mnie jak najbardziej
co z tego ze zaczniemy podnosic moc jak na oske to bedzie zbyt duza moc i problemy np z ruszaniem i innych aspektach nie wspomne
serducho gsi irmscher
#27 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 22:56
nie wiem ale moze dla ciebie nie potrzebne 4/4 ale wg mnie jak najbardziej
co z tego ze zaczniemy podnosic moc jak na oske to bedzie zbyt duza moc i problemy np z ruszaniem i innych aspektach nie wspomne
O czym Ty piszesz człowieku?
1. Gdzie napisałem, że dla mnie 4x4 nie jest potrzebe?(nie uważam za potrzebne ale przydatne).
2. Jaka moc na jaką ośke? Co to ma do rzeczy? Nie montujemy tu turbo tylko napęd n 4
3. (najważniejsze) Jakie to inne aspekty o których nie chcesz wspomnieć masz na myśli?!
Temat martwica, napisałem cały wywód ale mi się usunęło;/ więc nie chce mi się znów pisać, jeśli ktoś chce to mogę podać konkretne powody, że ten konkretny projekt nie ma sensu i mogę konkretne argumenty podać i wiele.
4x4 w Omedze tak, ale inaczej jak ten z linku Roozgi proponuje.
#28 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2010 - 08:25
Często nawet jak ruszę z miejsca to potem staje jadąc pod górkę zabierając kupla i mimo dobrych opon i łagodniejszego miejsca muszę się cofnąć do podstaw górki i z rozpędu ją atakować.
{kontrola trakcji bardziej przeszkadza niż pomaga:szpital:}
#29 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2010 - 11:05
Za to resztę roku będzie się gorzej prowadzić bo będzie znacznie wyższa, wygląd tarpana(mosty nisko buda wysoko).
#30 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 13:52
#31 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 14:02
Czy ktoś mi powie,czy da rade założyć turbinę do OMEGI 2.0 16v benzyna+ gaz .Jeśli tak to jak to zrobić i jakie to koszta i czy w ogóle warto to instalować?
taniej i lepiej jak poszukasz silnika z turbem np z cali
#32 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 14:16
Czy ktoś mi powie,czy da rade założyć turbinę do OMEGI 2.0 16v benzyna+ gaz .Jeśli tak to jak to zrobić i jakie to koszta i czy w ogóle warto to instalować?
No nic kolego widzę, że nie chciało się poszukać.
http://forum.omegakl...bo omega&page=4
http://forum.omegakl...bo omega&page=4
Ten linka jak byś się zdecydował na silnik C30SE (R6)
http://forum.omegakl...bo omega&page=3
A jak chcesz zobaczyć omegę B R6 to podglądnij tego Pana
http://forum.omegakl...ead.php?t=40268
http://forum.omegakl...ead.php?t=37925
#33 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 14:40
Czy ktoś mi powie,czy da rade założyć turbinę do OMEGI 2.0 16v benzyna+ gaz .Jeśli tak to jak to zrobić i jakie to koszta i czy w ogóle warto to instalować?
drogie to bedzie
jak chcesz miec 2.0 + turbo
to zrob swap'a na silnik c20let
#34 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 14:56
No nic kolego widzę, że nie chciało się poszukać.
http://forum.omegakl...bo omega&page=4
http://forum.omegakl...bo omega&page=4
Ten linka jak byś się zdecydował na silnik C30SE (R6)
http://forum.omegakl...bo omega&page=3
A jak chcesz zobaczyć omegę B R6 to podglądnij tego Pana
http://forum.omegakl...ead.php?t=40268
http://forum.omegakl...ead.php?t=37925
ze tak zapytam a co ma do pytania o turbo do 2.0 watek o omedze B R6?
serducho gsi irmscher
#35 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 15:07
Nie wiem, może gdyby zmienił zdanie i chciał 30CSE z turbo. Dla przykładu: http://www.driftingo...mega-B-mv6-,,65ze tak zapytam a co ma do pytania o turbo do 2.0 watek o omedze B R6?
#36 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 21:53
Ciekawy jestem jak i gdzie on te turbo zmieścił, ale efekt ciekawy
#37 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 22:31
Ciekawy jestem jak i gdzie on te turbo zmieścił,
http://www.fotosik.p...a25ea0a88a.html
http://www.fotosik.p...bcf577c7e8.html
http://www.fotosik.p...beecb368e5.html
#38 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 23:08
http://www.fotosik.p...a25ea0a88a.html
http://www.fotosik.p...bcf577c7e8.html
http://www.fotosik.p...beecb368e5.html
Znasz go czy może to jest twój samochód:jump:. Ale jestem ciekaw, jak on tam doprowadił spaliny z kolektorów wydechowych. A może wiesz jaką on tam ma moc??
#39 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 23:14
Znasz go czy może to jest twój samochód:jump:. Ale jestem ciekaw, jak on tam doprowadił spaliny z kolektorów wydechowych. A może wiesz jaką on tam ma moc??
Niestety mam tylko fotki.
spaliny to nie problem wystarczy rury od kolektorow odwrocic.
#40 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 23:25
Spaliny to nie problem wystarczy rury od kolektorow odwrocic.
Ale to jest V6, to trzeba z dwóch głowic od razu, a tam jest mało miejsca. Ale jak ma sie kase to nie problem:D, bo można wtedy sobie nowe kolektory wydechowe pod turbo wyspawać albo takie 4.4V8 z BMW e39 wsadzić sobie pod maske:)