Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega MV6 - rodzaje.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
88 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   WOLFGRAU

WOLFGRAU
  • 8 postów
  • Dołączył: 04-05-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 05 maja 2007 - 19:33

Jak w temacie. Mam pytanie laika, nigdzie nie mogłem się doszukać więc zadam pytanie następujacej treści:
Czy omegi z 1996 MV 6 różniły się czymś od siebie? Tzn. czy były różne modele z różnym wyposażeniem seryjnym, czy też ich wyposażenie było sztukowane opcjonalnie (jeśli tak wogóle się działo). Pozdrawiam i nie krzyczcie :D



#2 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 05 maja 2007 - 19:40

nie ma na to reguły,jedne mają nawiem na tylne szyby a inne grzanie tylnej kanapy a jeszcze inne pamięć foteli,każdy mógł zamówić to co chciał

#3 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 maja 2007 - 12:41

MV6 to w zasadzie pełen wypas :)
ale można było sobie dobrać dodatkowe wyposażenie:
- nawigacja
- nawiew na tylnią szybę
- podgrzewane tylnie fotele
oraz takie gadżety jak dodatki od Irmischera (felgi, kierownica, spojlery, grill itd)


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#4 OFFLINE   maziarek1

maziarek1
  • 4 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: radom

Napisany 24 sierpnia 2008 - 17:53

Roznily sie tez silnikami 2,5td MV6

#5 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 sierpnia 2008 - 20:59

[quote name='"maziarek1"']2,5td MV6[/qu

kolego maziarek1, my tu mowimy o konkretach a nie o klekotach

#6 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 sierpnia 2008 - 21:04

my tu mowimy o konkretach a nie o klekotach

No to przyjmij za konkret to, że MV6 była z dwoma silnikami: 2.5 TD i 3.0 V6.

#7 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 sierpnia 2008 - 21:14

No to przyjmij za konkret to, że MV6 była z dwoma silnikami: 2.5 TD i 3.0 V6.


jestem przekonany ze on pisze o benzynie

#8 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 sierpnia 2008 - 21:19

jestem przekonany ze on pisze o benzynie

Wyposażenie przy obu silnikach było takie same. Może teraz różnić się tym co kupujący sobie zamówił indywidualnie.

#9 OFFLINE   maziarek1

maziarek1
  • 4 postów
  • Dołączył: 12-07-2008
  • Skąd: radom

Napisany 26 sierpnia 2008 - 17:35

MV6 to wersja wyposazenia a nie silnika omega w wersj MV6 wystepowala wraz z silnikami 3,0V6 i 2,5TD

#10 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 sierpnia 2008 - 19:53

http://www.myomega.o...istoria/mv6.htm

#11 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 26 sierpnia 2008 - 20:18

Maro, no i czego to ma dowodzić? Bo nie rozumiem....
Chyba tylko ignorancji autora i/lub tłumacza....

#12 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 sierpnia 2008 - 20:21

No ja Ciebie też nie rozumiem ale mniejsza o to.
Niech sobie kolega poczyta...

#13 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 27 sierpnia 2008 - 11:49

Pożyteczna lektura na jesienne wieczory :mrgreen: :twisted:

#14 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 sierpnia 2008 - 20:56

po malej lekturze doszłem do wniosku że w B była sprawa jasna co wchodzi w skład pakietu MV6 ale po lifcie to nie jest już tak oczywiste
cytat z artykułu "Od roku modelowego 2000 różne warianty modelu były teraz już zewnętrznie nie do odroznienia
i co do środka to by też sie tyczyło bo po niżej pisze tak :
"Top modele przedstawiają NCDR 2011 i NCDC 2013. Oba oferują kombinację High-End-Radio z CD wzgl. CD-ROM-Player (dla NCDC 2013 jest zintegrowan 4-plytowa zmieniarka plyt CD i system nawigacyjny). Oba te systemy mialy 12,7 cm kolorowy wyswietlacz w kokpicie
ale patrząc do swojej jakoś tego kolorowego wyświetlacza nie widzę a radio jest no chyba że coś źle czytam :looz:

#15 OFFLINE   baron_kr

baron_kr
  • 976 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: NowaSól/Oborniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 września 2008 - 23:45

Maro, swietny artykuł za to masz u mnie piwo na zlocie :)

#16 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2008 - 19:39

Maro, swietny artykuł za to masz u mnie piwo na zlocie :)


dlotiv'owi postaw, bo dalej nie rozumiem o co mu chodziło...

#17 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 września 2008 - 20:08

dalej nie rozumiem o co mu chodziło...

chociażby o te drobne nieścislości...
Omega B MV6

Model topowy MV6 był dostarczany wyłącznie z silnikiem X30XE w połączeniu z 4 biegowym automatem. Na specjalne zamowienie byl dostepny ze 5-biegowa skrzynia reczna w tej samej cenie. MV6 byl wyposazony dodatkowo w tempomat, klimatyzacyje, ultradźwiękowa instalacje alarmowa, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, elektryczna regulacje siedzenia, ogrzewanie przednich siedzen, szyby zatrzymujace cieplo i podwojna warstwe lakieru metalicznego. Ponad to radio SC 804 seryjnie.

#18 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2008 - 20:10

No. Można było tak od razu ;)
Wiem, że artykuł nie jest idealny :p

#19 OFFLINE   piecia_1232

piecia_1232
  • 10 postów
  • Dołączył: 19-09-2008
  • Skąd: Siedlce

Napisany 25 września 2008 - 19:52

Witam. Niedawno stalem sie posiadaczem omegi B 2.5 MV6 z 1998r. a tu czytam ze MV6 to tylko 3.0. Co to znaczy???????????????????????
Nie sztuką jest zabić muchę na przedniej szybie. Sztuką jest zrobić to na bocznej. :-)

#20 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 września 2008 - 19:54

Witam. Niedawno stalem sie posiadaczem omegi B 2.5 MV6 z 1998r. a tu czytam ze MV6 to tylko 3.0. Co to znaczy???????????????????????

\

to znaczy ze nie masz MV6. MV6 wystepowalo jako wersja wyposazenia przy 3.0 i 2.5 TD. koniec kropka. ktos znaczki zamienil i wsio