F1 Sezon 2011
#1 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 22:21
Na początek wstępny kalendarz
13 marca GP Bahrajnu
27 marca GP Australii
10 kwietnia GP Malezji
17 kwietnia GP Chin - jak tor otrzyma homologację
8 maja GP Turcji
22 maja GP Hiszpanii
29 maja GP Monako
16 czerwca GP Kanady
26 czerwca GP Europy
10 lipca GP Wielkiej Brytanii
24 lipca GP Niemiec
31 lipca GP Węgier
28 sierpnia GP Belgii
11 września GP Włoch
25 września GP Singapuru
9 października GP Japonii
16 października GP Korei
30 października GP Indii - jak tor otrzyma homologację
13 listopada GP Abu Zabi
27 listopada GP Brazylii
co do składów to jest sporo nie obsadzonych miejsc i mnóstwo spekulacji
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#2 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 23:05
#3 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 19:57
#4 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:30
bo pewnie przyzwyczajony jesteś że zawsze (lub w większości) sezon kończył się w BrazyliiCałe szczęście że sezon kończy się w Brazylii,jakoś to Abu Zabi nie podchodzi mi
a co myślicie o nowym dostawcy ogumienia??
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#5 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:33
#6 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:38
Mam tylko nadzieję że nie będą tak wytrzymałe jak poprzedniczki,według mnie opona nie powinna wytrzymać całego dystansu wyścigu,to jest po prostu bezsensu.
Opona powinna wytrzymać około 15 okrążeń,to by zmusiło zespoły do ciekawych strategii.
#7 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:39
#8 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:40
Opona powinna wytrzymać około 15 okrążeń,to by zmusiło zespoły do ciekawych strategii.
a raczej do motaniny w pitach
Ja czekam na moty maków - zobaczymy co pokaże nowe MP - bo się odgrażają że kombinują
#9 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:56
Dla mnie to powinni zrobić jak w motogp, zero pitstopów
#10 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:57
Dla mnie to powinni zrobić jak w motogp, zero pitstopów
Oj nie - dramat - tak to przynajmniej zamieszanie jest i naprawdę - gdyby nie pitstopy to nudny byłby ten wyścig na Yas Marinie
#11 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 22:07
Oj nie - dramat - tak to przynajmniej zamieszanie jest i naprawdę - gdyby nie pitstopy to nudny byłby ten wyścig na Yas Marinie
Pit stopy muszą być.
A jak dla mnie to jeszcze powinni przywrócić tankowanie.
Było ciekawiej.
Ale to moje zdanie.
#12 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 11:19
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 11:36
#15 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 11:41
Zostaje Lotus Team i Lotus F1 renault, jak na razie
Lotus będzie tylko sponsorem tytularnym z 25% pakietem własnościowym
Pytanie teraz, czy to otwiera Kubicy drogę do zmiany klubu
http://www.formula1....Renault_GP.html
#16 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 20:46
#17 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 22:03
oby..Pytanie teraz, czy to otwiera Kubicy drogę do zmiany klubu
bo coś mi się wydaje że Robert będzie miał znowu cieżko - bo bedzie testował maszynerie...
#18 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2010 - 00:15
oby..
bo coś mi się wydaje że Robert będzie miał znowu cieżko - bo bedzie testował maszynerie...
Dlaczego oby?
Personalnie zespół się nie zmieni. Będzie zastrzyk gotówki od malezyjczyków. kubica poznał zespół przez rok i zespół poznał jego. Nie rozumiem dlaczego chcecie żeby się wynosił z renault. Ten team zakończył sezon 2009 z bolidem R29 w abu dhabi na pozycjach 14 i 18 (mając tegorocznego wicemajstra za kierownicą i 2xWDC). Bolid R30, który był mocno oparty na R29 pod koniec swojego rozwoju (prace zakończono w lipcu 2010) był w stanie rywalizować o podium (SPA SUZ). Bolid R31 na następny sezon jest w takim stadium rozwoju, że przyjście nowego inwestora jest równoznaczne praktycznie tylko ze wspomnianym zastrzykiem finansowym, który może tylko pomóc w ewentualnym dalszym rozwoju. Ja wiem, że polacy chcieliby kubice w ferrari, ale czy na pewno chcieliby usłyszeć: "Robert, Fernando is faster than You"? Lepiej żeby jednak został w zespole, w którym jest liderem.
#19 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2010 - 09:23
Reasumujac, robert ma prawdopodobnie duze szanse na walke z czolowka, KERS renault ma najlepiej rozwiniety patrzac na sezon gdy byl w uzyciu. Dla mnie bomba ze robert ma okazje jezdzic w tym teamie, firma proton ma ponoc wykladac ok 100mln rocznie, rosyjscy sponsorzy ok 93mln, w tym teamie nigdy nie bylo takiego przepychu.
P.S W ferrari zrobia wszystko zeby byl nr2.
#20 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2010 - 09:40
P.S W ferrari zrobia wszystko zeby byl nr2.
OCB??