Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

F1 Sezon 2011


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
210 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 listopada 2010 - 22:21

Zakończył się sezon 2010, więc zaczynamy nowy 2011 :D


Na początek wstępny kalendarz

13 marca GP Bahrajnu

27 marca GP Australii

10 kwietnia GP Malezji

17 kwietnia GP Chin - jak tor otrzyma homologację

8 maja GP Turcji

22 maja GP Hiszpanii

29 maja GP Monako

16 czerwca GP Kanady

26 czerwca GP Europy

10 lipca GP Wielkiej Brytanii

24 lipca GP Niemiec

31 lipca GP Węgier

28 sierpnia GP Belgii

11 września GP Włoch

25 września GP Singapuru

9 października GP Japonii

16 października GP Korei

30 października GP Indii - jak tor otrzyma homologację

13 listopada GP Abu Zabi

27 listopada GP Brazylii



co do składów to jest sporo nie obsadzonych miejsc i mnóstwo spekulacji

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#2 OFFLINE   bombka

bombka
  • 177 postów
  • Dołączył: 30-01-2010

Napisany 19 listopada 2010 - 23:05

Całe szczęście że sezon kończy się w Brazylii,jakoś to Abu Zabi nie podchodzi mi,mimo tych wszystkich światełek.

#3 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2010 - 19:57

z tego co pamiętam to chyba na zmianę bedzie - raz abu raz bra



 


#4 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 listopada 2010 - 20:30

Całe szczęście że sezon kończy się w Brazylii,jakoś to Abu Zabi nie podchodzi mi

bo pewnie przyzwyczajony jesteś że zawsze (lub w większości) sezon kończył się w Brazylii

a co myślicie o nowym dostawcy ogumienia??

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#5 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2010 - 20:33

Co mam sądzić - poczekamy do pierwszego wyścigu - na razie po czasach widać że Bridgestony były szybsze



 


#6 OFFLINE   bombka

bombka
  • 177 postów
  • Dołączył: 30-01-2010

Napisany 20 listopada 2010 - 20:38

Co do gum,to jak narazie wszyscy wypowiadają się pozytywnie na ich temat.No ale to dopiero pierwsze testy.
Mam tylko nadzieję że nie będą tak wytrzymałe jak poprzedniczki,według mnie opona nie powinna wytrzymać całego dystansu wyścigu,to jest po prostu bezsensu.
Opona powinna wytrzymać około 15 okrążeń,to by zmusiło zespoły do ciekawych strategii.

#7 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 listopada 2010 - 20:39

ciekawe - zobaczymy co wymyślą... może teraz tylko jeden komplet opon??

#8 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2010 - 20:40

Opona powinna wytrzymać około 15 okrążeń,to by zmusiło zespoły do ciekawych strategii.


a raczej do motaniny w pitach :D

Ja czekam na moty maków - zobaczymy co pokaże nowe MP - bo się odgrażają że kombinują :D



 


#9 OFFLINE   Szopen

Szopen

    Zagazować cały świat !

  • 451 postów
  • Dołączył: 28-02-2007
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2010 - 20:56

Jak ostatnio czytałem, to nastawiają się na wytrzymałość a nie na czasy.

Dla mnie to powinni zrobić jak w motogp, zero pitstopów :)

#10 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2010 - 20:57

Dla mnie to powinni zrobić jak w motogp, zero pitstopów


Oj nie - dramat - tak to przynajmniej zamieszanie jest i naprawdę - gdyby nie pitstopy to nudny byłby ten wyścig na Yas Marinie



 


#11 OFFLINE   centy

centy
  • 1 600 postów
  • Dołączył: 24-08-2009
  • Skąd: Harlow UK
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 listopada 2010 - 22:07

Oj nie - dramat - tak to przynajmniej zamieszanie jest i naprawdę - gdyby nie pitstopy to nudny byłby ten wyścig na Yas Marinie


Pit stopy muszą być.
A jak dla mnie to jeszcze powinni przywrócić tankowanie.
Było ciekawiej.
Ale to moje zdanie.

#12 OFFLINE   manbuba

manbuba
  • 384 postów
  • Dołączył: 10-12-2008
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 08 grudnia 2010 - 11:19

Dodany obrazek

Jest piękny, It's beautiful:)

http://www.renaultf1...63.html?lang=en

#13 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 grudnia 2010 - 11:30

znaczy że się połączyli??



 


#14 OFFLINE   Szopen

Szopen

    Zagazować cały świat !

  • 451 postów
  • Dołączył: 28-02-2007
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 grudnia 2010 - 11:36

http://f1zone.pl/new...lt_gp_team.html
Roozga, tak :)

Lotus Renault GP Team

#15 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 grudnia 2010 - 11:41

już widzę że nie

Zostaje Lotus Team i Lotus F1 renault, jak na razie

Lotus będzie tylko sponsorem tytularnym z 25% pakietem własnościowym

Pytanie teraz, czy to otwiera Kubicy drogę do zmiany klubu

http://www.formula1....Renault_GP.html



 


#16 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2010 - 20:46

mam nadzieję że połączone siły stworzą jakąś ciekawą maszynę i Nasz Robercik będzie mknął przed Red Bulami i Ferrari , nie ważne jak to będzie się nazywało.

#17 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 grudnia 2010 - 22:03

Pytanie teraz, czy to otwiera Kubicy drogę do zmiany klubu

oby..
bo coś mi się wydaje że Robert będzie miał znowu cieżko - bo bedzie testował maszynerie...

#18 OFFLINE   manbuba

manbuba
  • 384 postów
  • Dołączył: 10-12-2008
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 09 grudnia 2010 - 00:15

oby..
bo coś mi się wydaje że Robert będzie miał znowu cieżko - bo bedzie testował maszynerie...


Dlaczego oby?

Personalnie zespół się nie zmieni. Będzie zastrzyk gotówki od malezyjczyków. kubica poznał zespół przez rok i zespół poznał jego. Nie rozumiem dlaczego chcecie żeby się wynosił z renault. Ten team zakończył sezon 2009 z bolidem R29 w abu dhabi na pozycjach 14 i 18 (mając tegorocznego wicemajstra za kierownicą i 2xWDC). Bolid R30, który był mocno oparty na R29 pod koniec swojego rozwoju (prace zakończono w lipcu 2010) był w stanie rywalizować o podium (SPA SUZ). Bolid R31 na następny sezon jest w takim stadium rozwoju, że przyjście nowego inwestora jest równoznaczne praktycznie tylko ze wspomnianym zastrzykiem finansowym, który może tylko pomóc w ewentualnym dalszym rozwoju. Ja wiem, że polacy chcieliby kubice w ferrari, ale czy na pewno chcieliby usłyszeć: "Robert, Fernando is faster than You"? Lepiej żeby jednak został w zespole, w którym jest liderem.

#19 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 09 grudnia 2010 - 09:23

Nawiazujac do R31, zespol renault jest jednym z niewielu ktorzy bardzo wczesnie zaczeli prace nad nowym pojazdem (luty!), szybsi byli tylko z ``lotusa``. Co do pakietow wlasnosciowych, firma proton przejela wedlug niezaleznych mediow 50 badz 51%.Czyli 25% z renault (ktore ogranicza sie tylko do dostarczania silnikow,przeniesienia napedu,ukl.hydraulicznych).
Reasumujac, robert ma prawdopodobnie duze szanse na walke z czolowka, KERS renault ma najlepiej rozwiniety patrzac na sezon gdy byl w uzyciu. Dla mnie bomba ze robert ma okazje jezdzic w tym teamie, firma proton ma ponoc wykladac ok 100mln rocznie, rosyjscy sponsorzy ok 93mln, w tym teamie nigdy nie bylo takiego przepychu.

P.S W ferrari zrobia wszystko zeby byl nr2.

#20 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 grudnia 2010 - 09:40

budżet ferrari to coś w okolicach 280 mln Euro, mac ma jakieś 263 mln Euro,redbull 175 mln euro (ale pewnie w związku z tym że wygrał będzie miał więcej), czyli zgodnie z tymi wyliczeniami plus resztą sponsorów Lotus Renault będzie miał spokojnie w okolicach maca - nie jest źle

P.S W ferrari zrobia wszystko zeby byl nr2.


OCB??