Zawór trójdrożny
#1 OFFLINE
Napisany 04 maja 2007 - 21:41
Pozdrawiam
! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !
www.axel-pc.pl
#2 OFFLINE
Napisany 04 maja 2007 - 21:45
proponuje założyć nowy i cieszyć nadal się jazdą na LPG
gdy jednak padnie kolejny zawór dopiero zacząć się martwić...
#3 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 09:18
Na samym początki - nic, czyste spalinki
po ok 30 sek - ciutke białej pary, przez jakieś 5-10 sek.
po tym już nic, znowu czyste, pachnące spalinki.
Kurcze kombinuje, bo naprawde nie mam ochoty robic w V głowicy.
! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !
www.axel-pc.pl
#4 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 09:38
I jeszcze jedfno pytanko. Jak ewentualnie można sprawdzić, czy owe uszczelki naprawde nie robią za dużego ciśnienia w układzie. Dzisiaj po przejechaniu ok 8 km, stanołem pod praca rozgrzałem silnik do momentu włączenia się wentylatora i macałem po kolei wszystkie węże, rury, rurki i rureczki. Wg mnie wszystko jest OK, rury są gorące, ale wszystkie miękkie, każdą swobodnie mozna ugiąć. Raczej gdyby tam było jakies bezlitosne dla ów zaworu ciśnienie rury powinny być twarde. Jak jeszcze mogę to sprawdzić ?? Dzisiaj rano przyjzałem się tez co wylatuje z rury wydechowej zaraz po odpalneniu silniczka. Więc :
Na samym początki - nic, czyste spalinki
po ok 30 sek - ciutke białej pary, przez jakieś 5-10 sek.
po tym już nic, znowu czyste, pachnące spalinki.
Kurcze kombinuje, bo naprawde nie mam ochoty robic w V głowicy.
raczej nie doszukuj sie winy po stronie glowic. zawor byl lipny, oddaj na gwarancji. pozatym cisnienie w ukladzie chlodzenia mozesz sprawdzic w kazdym szanujacym sie warsztacie.
#5 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 10:06
raczej nie doszukuj sie winy po stronie glowic. zawor byl lipny, oddaj na gwarancji. pozatym cisnienie w ukladzie chlodzenia mozesz sprawdzic w kazdym szanujacym sie warsztacie.
Zawór wymienieli mi już wczoraj, od ręki za darmo. Nie byli z tego powodu zadowoleni i nagadali mi o tych głowicach. Normalnie spać w nocy nie mogłem.
! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !
www.axel-pc.pl
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 14:43
Zet_radom, jaką masz instalację i ile Cię to kosztowało.
Jak w opisie STAG 300-6, kosztowała 2950 zł
Spalanie
miasto 13,5 ; trasa 9,5 - rewelacja.
Ale ty chyba masz 16V, więc do ciebie był by Stag 200-4, ja dałem w poprzedniej omedze 2100 za nią. Nie miałem problemów.
! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !
www.axel-pc.pl
#8 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 18:50
#9 OFFLINE
Napisany 08 maja 2007 - 06:38
To widzę, że po weekendzie majowym co najmniej dwie V6-tki radomskie wracały z gór :roll:
Ja niestety nie mam LPG ale spalanko to 8L/100 (założenie-90 km/h)
I nadal podtrzymuje stwierdzenie - NIESAMOWITE WRAŻENIE Z PROWADZENIA V-ki...
#10 OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 11:49
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#11 OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 12:11
chodzi jak zegarek, nie kopci, nie dymi, nie prycha, nie kicha
a nie kaszle przypadkiem?? :hehe: :pad:
ja wracałem z krakowa.... średnia prędkośc mi wyszła 67km/h spalanie 9,2l.100km prędkoći max140km/h-obwodnica Kielc a tak to kolo 100-110km/hTo widzę, że po weekendzie majowym co najmniej dwie V6-tki radomskie wracały z gór
Ja niestety nie mam LPG ale spalanko to 8L/100 (założenie-90 km/h)
I nadal podtrzymuje stwierdzenie - NIESAMOWITE WRAŻENIE Z PROWADZENIA V-ki...
jazda rewelacyjna poprostu pływająca po drodze ogromnie wygodna kanapa... :hehe:
się wentylatora i macałem po kolei wszystkie węże, rury, rurki i rureczki. Wg mnie wszystko jest OK, rury są gorące, ale wszystkie miękkie, każdą swobodnie mozna ugiąć.
a moją sa twarde... nie jak kamienie ale czuć ze jest w nich ciśnienie...
hm...
#12 OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 13:11
to patrz na mój post powyżeja moją sa twarde
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#13 OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 13:40
Zet_radom, wymień jeszcze nakrętkę na zbiorniku płynu chłodniczego, koszt żaden, bo oryginał kosztuje 16 zł, a jak nie działa Ci zaworek ciśnieniowy, to może psuć wszystkie złączki w układzie chłodzenia.
Dzięki za wskazówke. Wymienie napewno. Kuzwa... jescze raz miałem przygode z owym zaworem, tylko ze teraz z winy mechaniorów. Po ostatniej wymianie, nie miałem ogrzewania w samochodzie...... jak sie nie wk... jak po nocnym łowieniu ryb w niedziele, siedziałem w zimnym aucie, naszczeście są jeszcze grzeane fotele. Okazało się, że Barany uszkodziły złączkę od wężyka z podciśnieniem, który idzie do tego zaworu i wogóle nie puszczał wody na nagrzewnice... szkoda gadać.
! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !
www.axel-pc.pl
#14 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 07:49
kaluza wody pod autem, sprawca- walniety zawor nagrzewnicy, zamowilem juz nowy i biore sie za wymiane zaraz, Koszt zaworu w IC-139zl oryginal i 8zl korek zbiorniczka wyr.
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#15 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 13:14
#16 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 14:42
#17 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 18:38
#18 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 18:43
#19 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 22:13
#20 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2007 - 23:27
roberth78, do ktorej tam jest otwarte bo jestem ze pszczyny ale cxzesto tam jestem ale nie wiem za bardzo gdzie to jest
tam tzn. gdzie :idea:
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie