Sprawdzenie pomiarów sekwencji
#1 OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 21:59
Mam prosbe aby ktos kto zna sie na rzeczy przejrzał zdjecia z programu i ewentualnie podpowiedzial co jest nie tak lub co by inaczej ustawil. Z gazem mam wszystko ok, ale kupiłem sobie fejsa i jestem ciekaw czy tak zostawic czy wprowadzic jakies zmiany.
http://img413.images...11/10847287.jpg
http://img408.images...88/30050231.jpg
http://img836.images...36/67643128.jpg
http://img707.images...40/32892797.jpg
http://img155.images...59/92616969.jpg
http://img227.images...04/17529029.jpg
http://img808.images...74/18139665.jpg
http://img841.images...52/37813324.jpg
i na koniec zapamietane błędy:
http://img521.images...13/88598296.jpg
Z góry dzięki za pomoc
#2 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 08:56
Sprawdź jeszcze jak tam kondycja silvera. 1,2,3 do odcięcia i sprawdź do ilu spadnie ciśnienie gazu w okolicach odcinki.
#3 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 12:13
Jest OK, jakby się uprzeć to możesz segment A i B delikatnie wzbogacić, ale ogólnie nie ma się czego czepiać.
Sprawdź jeszcze jak tam kondycja silvera. 1,2,3 do odcięcia i sprawdź do ilu spadnie ciśnienie gazu w okolicach odcinki.
Ok dzieki sprawdze i napisze Od jakiegos czasu podczas przelaczania na gaz smierdzi mi gazem w kabinie prawdopodobnie z reduktora, ktory jest w sumie blisko filtru kabinowego. Po zalaczeniu nic juz nie smierdzi. Ciekawe czy to wlasnie reduktor bokiem daje czy cos innego
A to wzbogacenie segmentu (jak rozumiem podniesienie delikatnie wartosci) cos by mi zmienilo ? czy zostawic jak jest ?
#4 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 12:31
Co do śmierdzenia w kabinie to tester szczelności albo ludwik i szukać nieszczelności
#5 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 13:38
Ludwik sam na uszczelki reduktora czy zmieszany z woda i patrzec czy sie pieni ?
#6 OFFLINE
Napisany 17 września 2010 - 15:54
To, że wzbogacenia są rozbieżne to się nie przejmuj, kwestia charakterystyki wtryskiwaczy gazowych.
#7 OFFLINE
Napisany 18 września 2010 - 09:56
#8 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 08:14
#9 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 08:30
Zalezy ile wydluzysz. Mysle, ze nic niebedziesz musial ruszac, ale sprawdzic trzeba potem.No to teraz pytanie laika w tej dziedzinie czy jezeli wydluze weze miedzy wtryskiwaczami a kolektorem ssacym (chce innaczej umiescic wtryski lpg bo narazie mam na kolektorze ssacym a chce dac je na boki) to czy moga mi sie zrozjechac parametry ecu lpg z racji dluzszych lekko wezy
#10 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 08:41
Zalezy ile wydluzysz. Mysle, ze nic niebedziesz musial ruszac, ale sprawdzic trzeba potem.
Wydluze o okolo 3 cm kazdy aby swobodnie zamontowac wtryski obok kolektora. Dzieki za odp zobaczymy co z tego wyjdzie
#11 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 09:42
#12 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 10:03
Jeśli będzie to możliwe, zamontuj wtryskiwacze pionowo.
No wlasnie do tej pory "lezaly" na kolektorze ssacym:
Czyli lepiej je odwrocic dyszami do dołu ??
Ogolnie chce je zamontowac tak:
aby odslonic kolektor...
#13 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 11:20
#14 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 11:55
zostaw - jest dobrze (pomijajac fakt ze to valteki), zrob sobie kompensacje listew
Co to jest "kompensacja listew"? Jakie znaczenie ma ułożenie wtryskiwaczy?
#15 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 12:03
Co to jest "kompensacja listew"? Jakie znaczenie ma ułożenie wtryskiwaczy?
1.kompensacja listew - w skrocie polaczenie ich "tylu" wspolnym wezem celem wyrownania cisnienia gazu na listwach
2.ulozenie listew pionowo/poziomo - bez wiekszego znaczenia dla pracy (moze miec znaczenie dla wytrzymalosci wtryskiwaczy ale dla valteka to bez znaczenia bo zdazy sie rozkalibrowac pracujac nawet w pionie)
#16 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 12:28
1.kompensacja listew - w skrocie polaczenie ich "tylu" wspolnym wezem celem wyrownania cisnienia gazu na listwach
2.ulozenie listew pionowo/poziomo - bez wiekszego znaczenia dla pracy (moze miec znaczenie dla wytrzymalosci wtryskiwaczy ale dla valteka to bez znaczenia bo zdazy sie rozkalibrowac pracujac nawet w pionie)
Te pomiary gazu co widzicie mam nieruszane od 2.5 roku. Nie wiem jak to sie ma do wtryskow ale jak widac trzyma ustawienia. Fakt ze na gazie zrobilem dopiero 35 tys przez 3 lata. Z tego co wiem wtryski nie mozna montowac cewka do dołu i pod skosem. Inne ich ustawienie jest ok. Kompensacji chyba u mnie niema, musze dzisiaj spr jak bede przy aucie. Czyli tam gdzie jest zakonczenie listwy powinien byc pomiedzy nimi mostek ??
http://www.valtek.it...Gpl-Metano.aspx
#17 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 12:39
Ad1. Zbędny bajer, u siebie testowałem 3 połączenia listew. Szeregowo, równolegle i równolegle z kompensacją. Na wszystkich 3 ustawieniach odczyty z programu były takie same.1.kompensacja listew - w skrocie polaczenie ich "tylu" wspolnym wezem celem wyrownania cisnienia gazu na listwach
2.ulozenie listew pionowo/poziomo - bez wiekszego znaczenia dla pracy (moze miec znaczenie dla wytrzymalosci wtryskiwaczy ale dla valteka to bez znaczenia bo zdazy sie rozkalibrowac pracujac nawet w pionie)
Ad.2 Valteki w pionie pochodzą dłużej i pierwsze przełączanie dużo łagodniejsze. Kumpel odkąd listwa została postawiona w pion jest nawet zadowolony z Valteków:)
Moje Valteki leżały przez 65tys km i nawet po regeneracji chodziły beznadziejnie, widać było wytarte miejsca po jednej stronie trzpieni/prowadnic.
Swoją drogą jeśli te Valteki nie były ruszane od 2,5roku to przyda im się co najmniej kalibracja.
#18 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 12:43
2.laczysz dwa konce listew ze soba z tylu wezem od gazu
3.nie masz kompensacji
Ad1. Zbędny bajer, u siebie testowałem 3 połączenia listew. Szeregowo, równolegle i równolegle z kompensacją. Na wszystkich 3 ustawieniach odczyty z programu były takie same.
Ad.2 Valteki w pionie pochodzą dłużej i pierwsze przełączanie dużo łagodniejsze
Moje Valteki leżały przez 65tys km i nawet po regeneracji chodziły beznadziejnie, widać było wytarte miejsca po jednej stronie trzpieni/prowadnic.
Swoją drogą jeśli te Valteki nie były ruszane od 2,5roku to przyda im się co najmniej kalibracja.
o jakich odczytasz piszesz ze byly takie same?
#19 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 12:49
#20 OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 12:49
Ad.2 Valteki w pionie pochodzą dłużej i pierwsze przełączanie dużo łagodniejsze.
No u mnie tak samo pierwsze przelaczenie z rana ma delikatne ze 3 szarpniecia a pozniej juz nieodczuwalnie.
1.no wlasnie pomiary gazu masz do kitu bo zapetla ci wtryski
2.laczysz dwa konce listew ze soba z tylu wezem od gazu
3.nie masz kompensacji
Ok poslucham sie Was bo ja nie siedze w temacie lpg. Polacze je ze soba i z czasem sprawdze wyniki.
Swoją drogą jeśli te Valteki nie były ruszane od 2,5roku to przyda im się co najmniej kalibracja.
Jak dokonac kalibracji ??