Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Byłem dziś na hamowni i...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2010 - 09:12

to co Ty odmianów nie znasz? :D sie pisze 2-gi czy cus :p

Kurde, gdyby miec gdzies wtyki na rolkach, to bysmy pohamowali wszelkie mozliwe setupy z puszka, aku, chipami, bylaby wtedy konkretna odpowiedz, jak nalezy grzebac przy V6


Znajomy znajomego znajomych po znajomosci :D ma w Koszalinie hamownie. Powiedzial ze musimy swoje zaplacic (100pln za auto) ale hamowac mozemy caly dzien na roznych setupach. Niby wszystko fajnie ale wez teraz sciagaj puszke i zakladaj multiram no jakos za cholere mi sie to nie widzi :D Jedyne do czego moge sie zmusic to sprawdzic na kosci oryginalnej i tej od Andrzeja...

#42 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 czerwca 2010 - 09:29

Kurde, gdyby miec gdzies wtyki na rolkach, to bysmy pohamowali wszelkie mozliwe setupy z puszka, aku, chipami, bylaby wtedy konkretna odpowiedz, jak nalezy grzebac przy V6


No byłoby fajnie. U mnie w mieście w ogóle hamowni nie ma, tylko takie objazdowe się trafiają.

wez teraz sciagaj puszke i zakladaj multiram


Eeee, jak byś miał hamownie do dyspozycji na parę godzin? Ja bym się poświęcił chyba (chociaż pamiętam jak się męczyłem z zakładaniem tego cholerstwa).

#43 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2010 - 09:55

Eeee, jak byś miał hamownie do dyspozycji na parę godzin? Ja bym się poświęcił chyba (chociaż pamiętam jak się męczyłem z zakładaniem tego cholerstwa).


Najgorsze sa te gumy co ida na kolektor ssacy, Nalozenie ich przy przepustnicach doprowadza mnie do :mad:

#44 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2010 - 09:56

a hamują tam automaty??



 


#45 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 czerwca 2010 - 09:58

Niskie obroty - silnik przelewany, gorzej sie wkreca niz seria, szczegolnie odczuwalne przy wiekszym obciazeniu
Srednie obroty - zdecydowanie zywsza reakcja na gaz, lecz w przyspieszniu raczej nie odczulem roznicy
Wysokie obroty - czuc wiecej mocy, z pewnoscia lepiej ciagnie, ale to tak gdzies od 5tys obr


ja tez testowalem i wywalilem - spowrotem na seryjnym i jest lepiej, dodatkowo auto bardziej sie grzalo na *****




 


#46 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2010 - 11:17

a hamują tam automaty


niewiem Roozga, zadzwoń i popytaj: http://www.chiptunin...lin.pl/hamownia

ja tez testowalem i wywalilem - spowrotem na seryjnym i jest lepiej, dodatkowo auto bardziej sie grzalo na *****


U mnie temp nic sie nie zmienily, spalanie na jałowy na cieplłym silniku 1,2 litra.