Samochody na allegro.pl, otomoto.pl itp.
#81 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2010 - 20:05
Zobaczcie ten przebieg. No i cena też niczego sobie jak za malera. Można by mieć fajne B fl w tej kasie :D:D
P.S. W dodatku autko do opłacenia bo nie zarejestrowane
http://otomoto.pl/po...-C15589037.html
I jeszcze taki Poldonik. Tylko moc powinna być chyba troszke większa jak na 2000 ccm.
#82 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2010 - 07:55
Tak jak przypuszczałem zamiast 85KM powinno być 82KW to taka ciekawostka
#83 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2010 - 10:28
no one miały 112 Koni Mocy:PTylko moc powinna być chyba troszke większa jak na 2000 ccm.
http://szukaj.pl.mob...pl&pageNumber=1
zacną ma moc...
no i jeszcze prześliczny merolek
http://szukaj.pl.mob...996&tabNumber=2
#84 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2010 - 20:40
Co do FSO Polonez http://pl.wikipedia....nez#FSO_Polonez
Tak jak przypuszczałem zamiast 85KM powinno być 82KW to taka ciekawostka
Polonez nie był taki zły a silniki też nie najgorsze tylko dopiero jak auto dostało hamulce Lukasa to zaczęło chamowaci bo stare to jak z plasteliny a co do silnika to na dwójce nie mogłem podjechać pod górę a konie to gdzieś się rozbiegły jak mnie wyprzedały ale jak padła uszczelka pod głowice to głowicę obrobiłem(tylko powiększanie kanałów wyd. i dol.) to auto w końcu zaczęło jechać. Jak w innych głowicach kanały powiększanie pod rozmiar uszczelki i profilowanie zajmowało mi wieczór to w Poldku było tyle nadmiaru materiału że dwa dni nad tym ślęczałem :szpital:
#85 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2010 - 22:13
Polonez nie był taki zły a silniki też nie najgorsze tylko dopiero jak auto dostało hamulce Lukasa to zaczęło chamowaci bo stare to jak z plasteliny a co do silnika to na dwójce nie mogłem podjechać pod górę a konie to gdzieś się rozbiegły jak mnie wyprzedały ale jak padła uszczelka pod głowice to głowicę obrobiłem(tylko powiększanie kanałów wyd. i dol.) to auto w końcu zaczęło jechać. Jak w innych głowicach kanały powiększanie pod rozmiar uszczelki i profilowanie zajmowało mi wieczór to w Poldku było tyle nadmiaru materiału że dwa dni nad tym ślęczałem :szpital:
i to wszystko zrobiles w silniku 2.0 dohc montowanym w poldku ??????
czy piszesz nie na temat.
#86 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2010 - 07:37
#87 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2010 - 14:02
pisze na razie o 1.5 i 1.6 bo 2.0 nie było serynie montowane ale nie długo będę takiego wkładał do poldżera
fso polonez 2000.
poczytaj sobie o takim.
silniki 2.0 byly seryjnie (fabrycznie) wkladane do poloneza, pierwotnie pochodzily z jakiegos fiata, pozniej okolo 500 sztuk bylo chyba ze sierry.
troche jakosc slabawa, ale info masz
#88 OFFLINE
#89 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2010 - 18:22
http://otomoto.pl/op...-C16487498.html
Mam nadzieje, że nie było jeszcze na forum, a jak było to będzie raz drugi;)
#90 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2010 - 20:23
Patrzcie i podziwiajcie:
http://otomoto.pl/op...-C16487498.html
Mam nadzieje, że nie było jeszcze na forum, a jak było to będzie raz drugi;)
było
#91 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 14:04
#92 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2010 - 13:47
mi tam pasujehttp://szukaj.pl.mob...995&tabNumber=2
niezła piąteczka;)
#93 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 21:40
#94 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 21:49
To bylo raczej w druga stronehttp://otomoto.pl/opel-omega-truning...C16587377.html
Czyżby ktoś się wzorował na omci DaVePGN
#95 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 21:50
Ah, ubiegł mnie
#96 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 22:36
To bylo raczej w druga strone
Nie przewidziałem tego. Nawet całkiem to wygląda
#97 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2010 - 15:19
#98 OFFLINE
#99 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2010 - 21:29