Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

swap na R6 omega b


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
213 odpowiedzi na ten temat

#181 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 26 października 2013 - 18:04

za 10k zl to lsa mozna kupic a nie takiego pyrdka :)


Ls od 15k w gore sie zaczynaja

#182 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 października 2013 - 18:07

Ls od 15k w gore sie zaczynaja


to slabo szukasz

#183 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 26 października 2013 - 21:25

za 10k zl to lsa mozna kupic a nie takiego pyrdka :)

W takim stanie jak ten silnik?

#184 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 października 2013 - 21:31

uzywany i sprawny ale nie w takim stanie jak owy przedstawiany.

#185 OFFLINE   sebek1

sebek1

    OMEGOS SEDANOS

  • 69 postów
  • Dołączył: 25-02-2012
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 27 października 2013 - 08:54

godzina 8:54 jest ponad 5k
kto się biję o silniczek :p

#186 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 października 2013 - 09:50

godzina 9:50 jest już 6,9k :p

#187 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 października 2013 - 12:00

Jest o co :-)

#188 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 27 października 2013 - 19:55

Kute tłoki, lekki wał, pełen remont - brać, dmuchać i cieszyć się ;)

#189 OFFLINE   Kamileczek

Kamileczek

    Kup opla ruda jest gratis

  • 602 postów
  • Dołączył: 12-07-2012

Napisany 27 października 2013 - 19:59

żebym jeszcze się znał co z takim silnikiem zrobić nawet jeśli bym go miał :p

#190 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 października 2013 - 20:39

turbo, strojenie, i latasz :D

#191 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 października 2013 - 21:07

turbo, strojenie, i latasz :D


jak to sie fajnie i przyjemnie mowi :D

#192 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 października 2013 - 21:08

:D:D:D:D co nie :D ;)

a jak Twój peojekt Phanti ?

#193 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 października 2013 - 23:39

turbo, strojenie, i latasz :D


do TAKIEGO klasyka?

:masakra:

przecież to trzeba potraktować odpowiednio, ile takich motorów jest na świecie?
a ile jest w takim stanie, kilka?
a ile ich będzie za 10 lat?

to może być BARDZO dobra lokata długoterminowa dla miłośnika marki...
...a gdyby do tego znaleźć jeszcze z DE jakąś budę EVO bez silnika... ;)

od siebie dodam, że przed remontem miałem dokładnie ten motor w omedze A, i naprawdę jest odczuwalna różnica w osiągach między SE/J a XEI. Tam naprawdę nie trzeba nic "dmuchać" by był banan na gębie! :)

#194 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 28 października 2013 - 11:11

No No!! :D Już ponad 8klocków a tu jeszcze tyle do końca :)

Dodany obrazek


#195 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 października 2013 - 16:20

Jakby ktoś chciał własnoręcznie remont robić, to można sobie części kupić :D
tłoki używane http://www.ebay.de/i...=item19e40c9b0d
nowe http://www.ebay.de/i...=item3a73899925
korby http://www.ebay.de/i...=item53f9eb6365
uszczelki http://www.ebay.de/i...=item5aee5cca34

#196 OFFLINE   kolec.pjb

kolec.pjb

    pierwsza szóstka okp

  • 294 postów
  • Dołączył: 25-04-2009
  • Skąd: NKE / GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 października 2013 - 20:04

silniczek zacnie wygląda i zapewne tak samo pracuje.....
osobiście jak miałbym wydać 10k to zainwestował bym w v8
ale wielki szacun za odbudowę klasyka do stanu idealnego.........


 


#197 OFFLINE   bigbudyn500

bigbudyn500
  • 21 postów
  • Dołączył: 06-03-2011
  • Skąd: częstochowa

Napisany 23 grudnia 2013 - 16:17

Jako że już kolejny mój xev klepie jak stary diesel wpadłem na pomysł przeszczepienia serducha do mojego kombi .
W oplowskie V6 jakoś nigdy nie wierzyłem więc wybór padł na jednostkę toyoty ( bądź Lexusa , jak kto woli ) 2JZ GE którą to mam zamiar przeszczepić wraz ze skrzynią biegów z nowo nabytego :) GS300 z roku 93 w wersji super angol za kwotę 3000pln:D
Na chwilę obecną demontuję gs-a ze zbędnych elementów na rzecz zwrotu kosztów poniesionych na zakup . Teoretycznie wszystko co potrzebne jest na miejscu, zostanie przerobienie sanek co by miska wskoczyła , dorobienie łap pod silnik oraz skrzynię ,wał oraz kabelkownia którą mam zamiar pozostawić elektrykowi.
Z pracami ruszam na wiosnę bo nie mam zamiaru zostać teraz bez auta ( wiem że to może dziwnie brzmieć ,ale moja żona też nie lubi marznąć:) i nie odstąpi mi na dłuższy czas swojego dupowoza)
212 koni z 2jz w połączeniu z automatem nie powala z ale jest trwalsze od V oraz R6 by Opel no i mniej paliwożerne:)
Prace ruszą , będzie i foto-relacja i mały tutorial jak wpakować sushi do bratwursta:D

#198 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 23 grudnia 2013 - 16:37

Masz zamiar sprawdzić stan silnika? Biorąc pod uwagę rocznik to silnik ma już 20lat i z tą trwałością może być różnie :)
Powodzenia w swapowaniu, lekko nie będzie ;)

#199 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 grudnia 2013 - 18:31

lepszym rozwiązaniem nie będzie przerobienie miski pod sanki?

#200 OFFLINE   bigbudyn500

bigbudyn500
  • 21 postów
  • Dołączył: 06-03-2011
  • Skąd: częstochowa

Napisany 24 grudnia 2013 - 09:24

Licznik w aucie pokazywał 162K mil. Przejechałem nim prawie 300 kilometrów w drodze do domu z czego 250 na 90% możliwości ( pierwsze 50 zajęło mi przyzwyczajenie się do prowadzenia auta z niewłaściwej strony :D) . Żadnych niepokojących objawów nie było , motor mruczał jak dobrze głaskany kocur , nie kopcił a na niemieckiej autostradzie......(do Łodzi):D napędził się bez problemu do 255Km/h (licznikowe gps pokazywał 247Km/h) Pod deklem nowizna , zero szlamu , spieków i innych podobnych rzeczy. Wiadomo , ciśnienia też pomierzyć trzeba ale myślę że jest ok. Na pierwszy rzut oka miska wydaje się być troszkę skomplikowana i bardziej skłaniam się ku przerobieniu trawersu oraz mocowania silnika