nie odbija kierownica i ściąga raz na prawo raz na lewo
#1 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:07
#2 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:24
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:45
#5 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:48
#6 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:51
do regulacji masz TYLKO zbierzność
a skąd to wiesz ?? w omedze z przodu reguluje się zbieżność i pochylenie koła , jeśli pochylenie kół jest różne to powstaje tzw. stożek znoszenia i auto ucieka na boki a z tyłu tylko zbieżność
skręt w obie strony masz jednakowy ?
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#7 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:52
#8 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:53
#9 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:56
jeszcze mógł cos sprawdzić?
#10 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:00
bo takie objawy są jak przy ruchliwej ławie.
dokładnie , trzeba sprawdzić równoległość osi i przesunięcie kół na osi
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#11 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:04
niech sprawdzi dokładnie kąty pochylenia koła /\jeszcze mógł cos sprawdzić?
a jak mówisz że stalo sie to po dłuższym postoju to odpal silnik i pokręć kierą a 5 min może coś sie przytkało (może olej w ukladzie do wymiany) sprawdź bezpiecznik pod kierą o ile dobrze pamiętam to 15
#12 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:05
#13 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:05
sprawdź bezpiecznik pod kierą o ile dobrze pamiętam to 15
On nie ma servotronica bo to 2.0
unieś cały przód auta albo odkręć wąs przekładni od drążka środkowego i zobacz jak wtedy chodzi przekładnia , czy ma jakieś opory
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#14 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:16
ale płyn wymienię na stację też pojadę niech mi kolo pomierzy te kąty
przychodzi wam jeszcze coś do głowy co mogę sprawdzić ??????????
na prawej podłużnicy jest jeszcze jakiś wspornik(tuleja) czy tam może trzymać?
#15 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:22
upsOn nie ma servotronica bo to 2.0
ale jest jakaś śruba do regulacji bo jak kiedyś miałem 2.0 8 to macher coś tam kręcił i kiera chodziła dużo lżej osobiście tam nigdy nie zaglądałem może mie robił w konia :confused:
#16 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:23
ale jest jakaś śruba do regulacji bo jak kiedyś miałem 2.0 8 to macher coś tam kręcił i kiera chodziła dużo lżej osobiście tam nigdy nie zaglądałem może mie robił w konia
jest ale kozbu już tego próbował i bez efektu
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#17 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:26
co mogę sprawdzić ??????????
#18 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:35
na prawej podłużnicy jest jeszcze jakiś wspornik(tuleja)czy tam może trzymać?
tam raczej może być luz ale sprawdzić nie zaszkodzi
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#19 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:43
#20 OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 16:59
W warsztacie okazało się ze to poduszki macphersona są naderwane i sprężyny obcierają o gniazda w nadkolu , po wymianie poduszek i łożysk wszystko wróciło do normy.