Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

350 KM z 3.0V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marca 2007 - 11:03

znam paru ludzi z CT kto ma taką cali może Robin czy Lenin ??

#22 OFFLINE   Klodi LDZ

Klodi LDZ
  • 48 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 18 marca 2007 - 17:08

Cudze chwalicie swego nie znacie a Xawery Mielcarek wyczarowal z 3,0 V6 u siebie w Astrze okolo 400KM i bez turbo ani podtlenkow poprostu dobrze zrobiony 3,0 V6

#23 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 marca 2007 - 17:41

Klodi LDZ, przeczytaj pierwszy post w tym temacie ;)

Przecież to od niego się zaczeła ta dyskusja :p

#24 OFFLINE   Klodi LDZ

Klodi LDZ
  • 48 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 20 marca 2007 - 21:17

Przeczytalem dokladnie i wiem o co chodzi .

1. Turbo o zmiennej geometrji odpada - jakas abstrakcja. Beda problemy ze sterowaniem zreszta nigdzie w ekstremalnych modyfikacjach nie stosuje sie zmiennej geometrji, powiem wiecej wywala sie to.
2. Koszt przystosowania silnika 3.0 V6 do turbo o cisnieniu wyzszym niz 0,3-0,4 Bara(soft) to cos okolo 10000Euro Tloki, korby, dwie turbinki, IC wtryski, komputer i wszystkie uszczelki i wtedy mozemy myslec o mocach okolo 500KM pod warunkiem ze sprzeglo skrzynia biegow i tylny most wytrzyma.
Mozna taniej
W sklad tego wchodza tloki od calibry turbo - zalatwiaja sprawe odprezenia silnika ale nie pozwola nam uzyskac mocy powyzej 400KM bo nie sa kute. Mozna pokusic sie o powlekanie ich ceramika ale to moze pozwoli uzyskac 450KM ale sadze ze 400 na powleczonych to byloby OK. Fabryczne korbowody sadze ze pourywaja sie przy mocach okolo 350 wiec to nas ogranicza bo jest drogie.
Ponadto jak mamy 3,0V6 w automacie to na starcie mozna wymienic skrzynie biegow na manuala - balbym sie o swoje zdrowie majac wizje wbijajacych sie elementow z automata do wnetrza auta.
Czyli tanim kosztem - 10000zl mozemy miec soft turbo i moc okolo 300KM.
Tylko pamietac trzeba ze nawet 250KM z turbo pozamiata 250KM wolnnossacym poniewaz moment bedzie kosmiczny przy turbo.

#25 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 23 marca 2007 - 01:00

na Calibra-team jest Cali z 3.0 V6 biturbo, ale jest niezmierzona .... nie ma na nią hamowni :D


skad masz taka informacje
ja wiem ze byla shamowana i wyszlo cos kolo 305km i cos olo 470nm
a ta calibre ma Lenin a Robin ma u siebie 3.0V6 nitro
astra v6
serducho gsi irmscher

#26 OFFLINE   bartas

bartas
  • 135 postów
  • Dołączył: 24-05-2006
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 25 marca 2007 - 11:48

znam paru ludzi z CT kto ma taką cali może Robin czy Lenin ??


Lenin

#27 OFFLINE   mendrek

mendrek
  • 126 postów
  • Dołączył: 17-10-2006
  • Skąd: Bielsk Podlaski

Napisany 25 marca 2007 - 16:26

obserwuje ten watek i widze ze niezle ktos zrobil silnik oplowski. Uwazam ze oplaca sie zrobi takie nawet sof turbo . Macie racie korby i zala reszta wytrzyma gdzies kolo 350 koni takie doladowanie 0.75 bara koles mial w 2.5 i nadal jezdzi i silnik wytrzymal podkreslam koles mial seryjne graty i 1.2 bara doladowanie silniczek wytrzymal , ale jezdzi na 0.75 bara caly czas i moc ma okolo 300+ koni potwierdzona wykresem z chamowni. Znalazlem ten wyklres i oszalalem. . Tez tak hce tylko w 3.0 bedzie przytym doladowaniu taka sama moc czy mniejsza jak z tym bedzie


http://img261.images...ykres8es5yv.jpg