mróz i złe odpalanie
#1 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 22:18
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 22:23
#4 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 22:39
a najważniejsze to kompresja mierzyłeś??? a filtr paliwa kiedy zmieniany to ważne. a ile sekund trzymasz żeby zapaliła, i za pierwszym kręceniem zapali.
#5 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 22:48
#6 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 22:52
#7 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 22:54
#8 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 22:56
a jeszcze pytanie jak wymienie filtr to nie zapowietrzy mi sie? pytam bo nie wymienialem nigdy
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 23:03
PB po co tak się stosowało dawno dawno tremu. mit ten obalony .teraz paliwo ON jest o dużo lepsze od tego co było 10-15 lat temu . jak moja zapala przy -20 st mrozie i za pierwszym razem żadnego PB nie leje.to co jakaś inna moja jest...:D. Na jakim paliwie jeździ się to ma znaczenie..Na takie mrozy pomaga dolanie benzyny ja leje tak do 20% Ostatnio nie dolałem i dzis mialem problem z odpaleniem.
masz pompkę w baku jak sprawna to sama dobije paliwo. a jak nie sprawna to dla tego może gorzej palić.chyba jutro wleje benzyny i zobacze czy bedzie poprawa
a jeszcze pytanie jak wymienie filtr to nie zapowietrzy mi sie? pytam bo nie wymienialem nigdy
#11 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 23:09
#12 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 23:20
#13 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 12:48
#14 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 15:02
#15 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 15:04
#16 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 18:59
no i dzisiaj rano niestety nie odpalila, kreciłem i nie nala rady przyjechal znajomy na kable ją i tez nic krece i krece a tu zero reakcji. dopiero wziąłem ją na linke wrzuciłem 4 bieg i odpaliła odrazu, to ciekawe, czyżby ropa zamarła?? na termometrze mialem -19 stopni
Kąt wtrysku do regulacji się kłania..... zimą w mrozy wszystko wyjdzie
#17 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 20:24
Kąt wtrysku do regulacji się kłania..... zimą w mrozy wszystko wyjdzie
D***pa tam, u mnie dziś też był problem. Trzy dni nigdzie nie jeździłem i dziś Omcia się poddała. Odpaliła dopiero po pożyczeniu prądu od drugiej Omci. Takie życie. Niezłe mrozy nas spotkały no i autka 13-14 letnie mają problem. Życie i tyle.
#18 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 22:37
D***pa tam, u mnie dziś też był problem. Trzy dni nigdzie nie jeździłem i dziś Omcia się poddała. Odpaliła dopiero po pożyczeniu prądu od drugiej Omci. Takie życie. Niezłe mrozy nas spotkały no i autka 13-14 letnie mają problem. Życie i tyle.
Tylko, że jemu aku nie padło, też pożyczał prąd, kręcił, kręcił i kicha !! Na zaciąg odpalił od "kopa" więc........ nie "D***pa tam". Padnięty aku to inna bajka. Przerabiałem to zresztą w swoim td-esie - objawy identyczne. No, ale "telemetria" najpierw do badania a potem będzie można diagnozować :komp:
#19 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 00:09
Wlalem do baku 16L Shell V-Power Diesel + 3L PB98 ... niestety nie pomoglo.
Grzeje swiece nawet 3 razy !
Filtr paliwa wymieniony, swiece sprawdzone, brak pomyslu na rozwiazanie klopotu.
Jak troche zelzeje mroz, lub silnik niedawno odpalany to pali od kopa ... :evil:
#20 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 09:08