felgi 17
#1 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2010 - 14:30
#2 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2010 - 17:06
Witam mam pytanie odnosnie felg .kupiłem sobie 17 ale z ET40 czy nie bedzie mi nigdzie tarło przy oponach 225/40/17. Czy musze dokupic dystanse.
Kolega masz pelno postów na ten temat wystarczy uzyć SZUKAJ
et do omegi jesli dobrze pamietam wynosi od et33 do et39
a moje skromne zdanie jesli juz kupiłeś je bez sprawdzenia to poprostu załóz i zobaczysz czy obcieraja
#3 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2010 - 19:09
#4 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 12:04
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 15:51
#7 OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 16:41
#8 OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 17:23
witam mam pytanko. Mam okazje kupić fajne 17 tylko ze rozstaw śrub jest 5x108. Chciał bym sie dowiedzieć czy przykręcenie ich na sruby pływajace jest bezpieczne?
Tak będzie bezpiecznie , i będziesz mógł "butować" <wink>
#9 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 09:18
#10 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 10:02
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 14:17
głównie trzeba pamiętać o doborze pierścieni centrujących...
#13 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 17:35
#14 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 17:38
ALI - czy pirscienie centrujace zastepuja wywazenie kola ? czy tylko jego niedowazenie? jak to dziala? jesli moglbys:)
pierscień centrujący jest by dopasować rozmiar piasty do dziury w feldze - czyli zeby nie trzymała sie tylko na srubach jesli jest za duza a równiez wspierała się na piaście i niema nic wspolnego z wywazeniem koła
#15 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 17:47
#16 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 17:57
a opisywane drgania ktore niweluje pierscien ? to czego one dotycza? czy przez ten luz nie mozna dokladnie wywazyc kola ?
drgania teoretycznie moga wystąpic wtedy gdy masz luz miedzy felga a piastą - również przez nie równe obsadzenie koła w piaście.
Jeszcze raz powtarzam to niema nic wspolnego z wyważeniem koła a moze tylko dawać podobne objawy.
#17 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 18:25
#18 OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 18:26
#19 OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 15:56
tak, tylko jesli felge masz spasowaną to ich nie załozysz ;]
jak masz felgę spasowaną to nie potrzebujesz żadnych pierścieni centrujących, jak również nie potrzebujesz śrub pływających ponieważ tylko 5x110 ma centrowanie na 65,1