DziękujęSTAG-200 lub 300; w tym przypadku jeden pieronNo to ponownie sie pytam co mam powiedzieć gazownikowi?
STAG-300
wtryski - ?
reduktor - ?
Wtryski sam mam Valteki czerwone, zwykłe, nie BFC
Reduktor Zavoli Zeta do 150KM
Dysze 2,5mm
Ciśnienie na reduktorze 1,09bar - średnio
Gdybyś miał tak ustawione to mogę podesłać plik z swoimi nastawami, wystarczyło by wgrać, mnożnik ustawiony idealnie, odchyłka w czasach wtrysków do 2%
Omega a STAG 300
#61 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2008 - 13:14
#62 OFFLINE
Napisany 15 lipca 2008 - 20:22
Przeciez jak placi za zalozenie instalki to nie jego problem.I każdy ma inny ciężar nogi i preferowany styl jazdy. Miałby na początek ustawione okienka z ilością cylindrów, rodzajem czujników, etc. W razie potrzeby skorygował by tylko mnożnik.
Stag jest prosty w ustawianiu i jak bedzie dobrze zalozona instalka to zawsze moze sobie sam podregulowac a to co napisales juz bedzie ustawione.
Kolego poszukaj dobrego polecanego zakladu i zaufaj montazyscie lub o takie szczegoly mozesz zapytac na forum staga:
https://www.ac.com.p...f3d4d8124df708e
#63 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 23:14
ostatnio przesiadłem się na Stag 300 z reduktorem KME Gold i czerwonymi wtryskami Valtek 3Ohm.
Butla z przewodami została z poprzedniej instalacji.
Kolektor miałem już przygotowany po wcześniejszych modyfikacjach: króćce przy wtryskiwaczach benzynowych fi 4mm.
Wężyki od wtryskiwaczy mają fi 5mm i są o długości 27cm, dysze wtryskowe na listwach rozwiercone do 2.7mm (przy ciśnieniu 1.02).
Okablowanie ECU LPG przy przegrodzie silnika, nad linka gazu. Węzę doprowadzające gaz do listw wtryskowych poprowadziłem z tylu górnego kolektora ssącego. Chodziło mi o ukrycie ich wizualnie, wnętrze komory silnika wygląda bardziej estetycznie a same węzę nie są pozaginane.
Filtr fazy lotnej jest przy komputerze LPG, w dostępnym miejscu w celu łatwej wymiany po 15tys km.
Filtr fazy ciekłej jest z tylu zbiorniczka płynu chłodzącego, w miarę łatwy dostęp.
Wtryski miałem na początku zamontowane na górnym kolektorze ssącym, ale przyciskała je maska do silnika, więc są obok.
Ostatnio podłączyłem sondy lambda do ECU LPG, gdyby ktoś pytał, to jest to pin 28 dla lambdy pierwszej i pin 47 dla lambdy drugiej. Stag oznaczył kabelki kolorami fioletowy (lambda 1) i fioletowo-szary (lambda 2).
Reduktor jest pod zbiornikiem płynu chłodzącego i obudowa filtra powietrza, obok dodatkowej pompki i jej węzy. Można wcisnąć rękę w celu regulacji ciśnienia.
Przełącznik został w schowku kierowcy, nie widać go jeżeli schowek jest zamknięty.
Jest mi on nie potrzebny, szpecił by tylko wizualnie wnętrze Omegi.
Kilka fotek, jak to u mnie wygląda:
silnik
kolektor (zdjęcie z 3 wrzesnia 2006)
ECU + filtry + MAP
reduktor
przelacznik
Teraz nieco danych z AC GAS Synchro:
dane do mapy z 28-07-2008
mapa po autokalibracji i kilkuminutowej jeździe
W zalaczniku pod tym adresem ustawienia i dane z oscyloskopu - uruchomienie silnika i autokalibracja.
http://myomega.ovh.o...nie_silnika.zip
Auto jeździ świetnie, analiza spalin bardzo prawidłowa, oscyloskop pokazuje płynną prace obydwu sond lambda na gazie. http://forum.omegakl...awienia_104.zip
#64 OFFLINE
Napisany 17 września 2008 - 23:42
Ponizej kilka fot:
O wszystkim decydowalem ja, czyli gdzie ma byc wlew, przelacznik, jaki reduktor, wtryski. Za calosc placilem 3100. Koles wymienil mi jeszcze uszczelki pod kolektorek ssacym.
Pozdrawiam wszystkich gaziarzy :smile:
#65 OFFLINE
Napisany 18 września 2008 - 07:42
Nie czuj się osamotniony. Ja dwa lata się opierałem, aż w kwietniu tego roku poległem.a tak sie zapieralem, ze nigdy nie przerobie tego auta na gaz
#66 OFFLINE
#67 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2008 - 10:56
Zaczyna przemawiać do mnie argument, że jak założę gaz to będę jeździł co 800km.
i to mi w sumie odpowiada. koła zapasowego nie potrzebuję bo mam asistance, więc funkcjonalności bagażnika nie obniżę.
Zakładal ktoś może z forumowiczów instalację w Toruniu lub okolicach?
#68 OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 23:31
Jest możliwosć podpięcia instalki pod kompa żeby pokazywało oddzielnie spalanie gazu i benzyny? Mam tag u siebie na Koltecu (3. generacja).
#69 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2008 - 21:01
[B]
#70 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2008 - 18:58
#71 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2008 - 21:31
#72 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2008 - 21:45
Zaczyna przemawiać do mnie argument, że jak założę gaz to będę jeździł co 800km.
masz zamiar jeździć na lpg aż się skończy i dalej na bence czy założyć 100 litrowy zbiornik gazu?
#73 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2008 - 00:02
Konkretne roznice w kilku punktach:eliks napisz cos wiecej o instalce stag-4 , fotki mile widziane, gdzie co i jak?
https://www.ac.com.p...4545acd2d080edb
#74 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2008 - 14:06
a słyszał ktoś o " lovato fast lpg 180 6cyl". znalazłem cuś takiego za 2300 a to już wtrysk cieklego!
#75 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 21:13
Pozdrawiam wszystkich.
#76 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2008 - 21:23
[B]
#77 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 13:02
rachunek z montazu (faktura) wyciag ze swiadectwa homologacji
no i w myśl nowych przepisów żeby zrobić przegląd w stacji kontroli tzeba posiadać atest na zbiornik ponieważ jest konieczność wpisywania czegoś do systemu.
ja sam doświadczyłem problemów z tym przepisem bo poprzednik dał mi homologację montarzu nie raczył przekazać tego "świstka" i musiałem kombinować kopię z warsztatu montującego tą instalację w tym samochodzie 233km od domu :bad:
#78 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2008 - 20:18
[B]
#79 OFFLINE
Napisany 15 marca 2009 - 18:47
#80 OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 15:30