Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega a STAG 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
145 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   plutpat

plutpat
  • 40 postów
  • Dołączył: 24-11-2006
  • Skąd: zDolny Śląsk

Napisany 16 lutego 2007 - 22:03

Czy ktoś z użytkowników forum posiada taką instalacje gazową w swoim aucie? Jeśli tak proszę o ewentualne uwagi na temat jak sprawuje się Ω na takim gazie? Czy warto założyć "coś takiego"?



#2 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 16 lutego 2007 - 22:26

Beton ma 300 ale w v6,zresztą sam to montuje to wal do niego

#3 OFFLINE   Dicer

Dicer
  • 54 postów
  • Dołączył: 28-08-2006
  • Skąd: Wiocha 40km za Augustowem :)

Napisany 16 lutego 2007 - 23:18

Elo

Od 4 miesięcy mam w Ω (xev) STAGa 300, cały czas jest REWELACJA :cool:

TU masz jeszcze trochę info o mojej instalce...

Naprawdę POLECAM
Pozdroofka
Dominik Idziak

#4 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 lutego 2007 - 22:09

nie ma co się zastanawiać nad tą instalką.Jakość w porównaniu do ceny rewelka, jeszcze mnie nie zawiodła i żadne auto na tej instalce nie wróciło, a wyjechało tych pojazdów na stagu 300 już naprawde wiele z naszego warsztaciku :) wiec nie am co się zastanawiać.

Na co musisz zwrócić szczególną uwagę to reduktor:
niech ci nie wkładają czasem reduktora lovtec.Będzie zamarzał przy butowaniuNajlepiej kme silver bądź tomasetto
Wtryski:
tylko valtec (mogą być bordowe a najlepiej żółte)żadne matrixy,matrixopodobne czy waltekopodobne.


pozdrawiam
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#5 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 17 lutego 2007 - 22:12

,matrixopodobne

:mrgreen:

#6 OFFLINE   plutpat

plutpat
  • 40 postów
  • Dołączył: 24-11-2006
  • Skąd: zDolny Śląsk

Napisany 04 marca 2007 - 15:37

No i....M I O D Z I O od kilku dni moje autko jeździ taniej, założyłem STAGA 300. Jak dotychczas około 500km za nami i... :mrgreen: :lol: ...oby tak dalej. Dzięki za pomoc w podjęciu TRAFNEJ decyzji. :cool:

#7 OFFLINE   luiggi

luiggi
  • 61 postów
  • Dołączył: 01-11-2006
  • Skąd: Ćmielów

Napisany 05 marca 2007 - 18:59

powiedz jeszcze ile cie to wszystko wyniosło i z jakich czesci sie składa twoja instalka

#8 OFFLINE   plutpat

plutpat
  • 40 postów
  • Dołączył: 24-11-2006
  • Skąd: zDolny Śląsk

Napisany 06 marca 2007 - 20:30

Całkowity koszt instalki 2520PLN. W jej skład wchodzi Kit STAG 300 SC 80(cokolwiek to znaczy), reduktor Zavoli, wielozawór TOMASETTO, wtryski VALTEC (czerwone) butla w kole pojemność 51l. Zakładana we Wrocławiu. Oby służyła jak najdłużej i najlepiej. :yes_yes:

#9 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 10 marca 2007 - 03:02

nie ma co się zastanawiać nad tą instalką.Jakość w porównaniu do ceny rewelka, jeszcze mnie nie zawiodła i żadne auto na tej instalce nie wróciło, a wyjechało tych pojazdów na stagu 300 już naprawde wiele z naszego warsztaciku :) wiec nie am co się zastanawiać.

Na co musisz zwrócić szczególną uwagę to reduktor:
niech ci nie wkładają czasem reduktora lovtec.Będzie zamarzał przy butowaniuNajlepiej kme silver bądź tomasetto
Wtryski:
tylko valtec (mogą być bordowe a najlepiej żółte)żadne matrixy,matrixopodobne czy waltekopodobne.


pozdrawiam



Witam! Ja mam reduktro lovtec i nic mi sie z nim nie dzieje! Temp gazu utrymujes sie w granicach 60-70 stopni! I dziala narazie super! Wczesniej mialem system c&c :( i lipa totalna reduktroy cinienia nie trymaly!!

A pytanko do x20xev jakie dysze do wtryskow valtek czerwonych powinny byc???

#10 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 marca 2007 - 17:56

max 2.0 czasami wystarczają 1.8 a co do reduktorów lovtec to jest największe gówno :)
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#11 OFFLINE   plutpat

plutpat
  • 40 postów
  • Dołączył: 24-11-2006
  • Skąd: zDolny Śląsk

Napisany 11 marca 2007 - 18:24

max 2.0 czasami wystarczają 1.8 a co do reduktorów lovtec to jest największe gówno :)

W moim przypadku jest to właśnie 1,8 i :driver: .
Beton ukłon dla Ciebie za pomoc w odpowiednim dobraniu składników instalki :piwo: , gdy wjechałem do warsztatu wszystko czego chciałem było na kartce :looz:

#12 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 11 marca 2007 - 20:06

max 2.0 czasami wystarczają 1.8 a co do reduktorów lovtec to jest największe gówno :)


Hmm troche nie zamale te dysze??? Na stronie ac.com.pl jest napisane ze 2,5 ???!!! A co do tego lovtec janie nazekam ma bardzo stabilne cisnienie w porownaniu do tego co mialem i bardzo szybko gaz osiaga swoja temperature ;) To newiem czy takie gowno to jest! A w koncu ty sie znasz :D A ja tylko czytam ;) To moze powiesz jeszcze ze matrix jest super :D a valtek to najwieksze gie :D


Beton to sa twoje watki na motonews.pl???? Co rozkminia sie w sprawie reduktora??

To dodam ja mam lovtec magic 1 wydolnosc do 185 ps! Fajnie dziala spalanie jakie mam to na miescie 13 a trasa 10!

A uciebie to sie zmniejszylo z tych 20 litrow co pisales??

#13 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 marca 2007 - 20:18

co do matrixów to już swoje zdanie wyraziłem,nie montuje tego wcale.Tylko Valteki.Srednica dyszy 2.5 już jest delikatnie za duża do silnika 2.5 V6.
Taką średnicę można zrobić na Valtekach 1Ohm bo są dużo szybsze od czerwonych.
Na czerwonych 1.8-2.0 max
Zeby auto normalnie jezdzio do reduktorów lovtec to :
-lubią zamarzać przy katowaniu auta
-lubią nie trzymać cisnienia (nie dotyczy reduktorów z regulowanym cisnieniem)
-membrany lubią szybko padać.
jedyny jaki plus to ich niska cena i rozmiary.
Mozna je założyć do auta z silnikiem nie większym niż 1.6l.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#14 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 11 marca 2007 - 20:23

Ale ja mam x20xev!!! Anie V6 ;)

Lovtec'a mam z rgolowanym cisnieniem :)

Dodany obrazek

Dodany obrazek


Tak to wyglada

#15 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 marca 2007 - 21:59

teamc, od tamtej pory wiele sie zmieniło...Nie powiem bo miałem wiele problemów z instalacją u siebie w aucie którą założyli mi pseudofachowcy...I od tamtej sytuacji powiedziałem nie pseudofachowcom.Od tamtej pory zająłem się tym na poważnie i w tej chwili jest to moje źródło dochodów,a zagazowaliśmy z kolegą wiele różnych i dziwnych-nietypowych samochodów min Nissan Quest,Fiat coupe turbo 5cylindrów, Ford Town N Country i wiele innych...I nie słyszałem żeby jakiś nasz klient był niezadowolony,zawsze polecają nas dalej...

Wiec chyba wiem co mowie na temat LPG i komponentów używanych w instalacjach....
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#16 OFFLINE   660R

660R
  • 552 postów
  • Dołączył: 03-03-2007
  • Skąd: Warszawa/Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 marca 2007 - 23:11

Beton słyszałem ze Ty zakładasz instali... a gdzie sie mieścisz w cz-wa ??

#17 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 13 marca 2007 - 07:30

Wiec chyba wiem co mowie na temat LPG i komponentów używanych w instalacjach....



No to dobra tyo ak bedzie z wtryskami do mojej omego 2.0 16V ;) Srednica bo rozne podaja! Do staga 300 i rduktora zawoli i valtek zalecaja 2,5!? Co otym sadzisz!

#18 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 13 marca 2007 - 19:29

Zawsze robiłem 1.8-2.0max zależnie od silnika,bo jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.
Raz auto zaczęło chodzić dopiero przy 2.3.
Jeżeli to będą Valteki żółte 1Ohm to mżna zaczynać od 2.0 w górę.


660R, Kalej (w kierunku wręczycy) ul Główna 126
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#19 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 13 marca 2007 - 19:54

Zawsze robiłem 1.8-2.0max zależnie od silnika,bo jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.
Raz auto zaczęło chodzić dopiero przy 2.3.
Jeżeli to będą Valteki żółte 1Ohm to mżna zaczynać od 2.0 w górę.


660R, Kalej (w kierunku wręczycy) ul Główna 126


Hmm to zrobie tak jak mowisz zobaczymy jakie efekty beda w jezdzie :) Tylko musze kupisc dysze i rozwierce je najpierw do 1,8 a pozniej w gore! Zobaczymy co sie bedzie dzial i jak bedzie smigalo. A jeszcze pytanko cinienie w ukladie jakie ustawiasz?? Bo ja mam 1,05 bar

#20 OFFLINE   piwek

piwek
  • 325 postów
  • Dołączył: 24-09-2006
  • Skąd: Plock

Napisany 14 marca 2007 - 17:40

a co sądzi cie o instal LPG firmy KME bo przymieżam się do niej tu jest strona firmowa
http://www.kme.com.pl/