Znów odpalanie.
#1 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 16:39
#2 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 17:38
Zostawiłem na próbę na zewnątrz i przy - 1 C lepiej odpalił niż wewnątrz.
#3 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 18:35
#4 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 19:45
W moim Y25DT miłem taki problem, że jak zimy to palił idealnie a jak się rozgrzał to kręcił, ale nie chciał zaskoczyć (im cieplejszy tym było gorzej).
Mechanik od wtrysków sprawdził wtryskiwacze i stwierdził, że 1 i 6 leją przelewem stąd było zbyt małe ciśnienie w listwie Common Rail i dlatego nie chciał palić a im był cieplejszy tym to orzszczelnienie było większe.
Wymiana dwóch wtryskiwaczy rozwiązała problem.
Nie znam silnika X20DTH więc trudno jest mi cokolwiek doradzić, ale zacznij od zczytania błędów a później do kogoś od pomp wtryskowych i wtryskiwaczy.
Powodzenia.
Sasik
#5 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 21:06
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#6 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 21:35
ja mam taki sam problem poprostu pompa ci nie trzyma paliwa i te się cofa do zbiornika . ja mam zamontowaną pompke (gruszkę) i co rano podchodze do auta otwieram maske i pompuje aż się nie zrobi sztywna potem odpalam w naszych silnikach niema pompy wspomagającej jak w silnikach 2.5 ale można sobie taką zamontować lub naprawić pompe wtryskową
a lepszym rozwiazaniem nie jest zamontowanie zaworka zwrotnego...?
Wtedy paliwo Ci sie nie cofnie na 100%
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 22:18
A jak zamontowac ten zaworek.
Normalnie montujesz go zaraz przy wyjsciu ze zbiornika lub miedzy filtrem paliwa a pompa. Przecinasz przewod, wkladasz zaworek z dwoch stron i sciszkasz opaskami...
Chyba napisalem dosc jasno:)
aha nie pomyl zasilania ze zwrotem:)
#9 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 07:36
#10 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 08:48
#11 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 09:12
Ale czy to moze byc pompa, bo jak bylo cieplo to na dotyk palil.
Moze byc rowniez pompa z tego wzgledu ze jak postoi noc to paliwo moze sie wolno cofac.
Ale swiece rowniez jak najbardziej moga byc przyczyna i od tego bym zaczal.
#12 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 10:46
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2009 - 09:47
to sprawdź ciśnienie w cylindrach to rozwieje wszystkie pytania....Ja też mam podobny problem z moją omkom jak postoi przez noc to rano do 5 minut z przerwami muszę kręcić żeby odpaliła a przy okazji z wydechu biało czarny dym się unośi.,jak odpali i ja zgaszę to juz pali bez problemów.Zaworek zwrotny założyłem,pompa wtryskowa sprawdzona i uszczelniona,świece żarowe nowe??? Jak przyjdą mrozy to cos mi się wydaję ze jej nie odpalę.Chyba ze koledzy pomogą mi w rozwiązaniu tego problemu.
#15 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2009 - 09:55
Witam. Piszę już drugi raz podobny ten temat. Wtedy doradzili kupno rozrusznika kupiłem i dalej to samo. Zacznę od początku. Gdy po nocy chcę odpalić auto to kreci pare sekund wolno i odpala gdy juz za 1 razem odpali za 2 razem pali na dotyk. Akumulator jest ok. Świece żarowe też ok. Miałem taki przypadek że raz zapalia sie kontrolka swiec zarowych i po nocy odpalil na dotyk. Czy to jest pompa wtryskowa, czy pompa elektryczna w zbiorniku. Slyszalem ze nie ma w tym modelu pompy paliwowej prosze o pomoc poniewaz w zime nie odpale .
Jest to standardowa przypadłość w wielu dti opla. Musisz pojechać do ASO i poprosić o wgranie aktualizacji oprogramowania silnika, dokładnie o aktualiację usuwającą problem zimnego startu silnika. W Warszawie w ASO Nexteam aktualizowałem i jest teraz OK. Koszt 119zł. Świece grzeją od 16-18*C w dół. Nie kombinuj z innymi rozwiązaniami, bo szkoda kasy.
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 01:39
a lepszym rozwiazaniem nie jest zamontowanie zaworka zwrotnego...?
Wtedy paliwo Ci sie nie cofnie na 100%
w tej popce jest zaworek zwrotny a jeżeli tak mówić to czy nie lepiej wyremontować pompe ?
Ja też mam podobny problem z moją omkom jak postoi przez noc to rano do 5 minut z przerwami muszę kręcić żeby odpaliła a przy okazji z wydechu biało czarny dym się unośi.,jak odpali i ja zgaszę to juz pali bez problemów.Zaworek zwrotny założyłem,pompa wtryskowa sprawdzona i uszczelniona,świece żarowe nowe??? Jak przyjdą mrozy to cos mi się wydaję ze jej nie odpalę.Chyba ze koledzy pomogą mi w rozwiązaniu tego problemu.
bo ci się paliwo cofa i jeżeli nie masz kasy by regenerować pompe to kupujesz taką gruszkę i przed odpalaniem pompujesz do stwardnienia pompki i dopiero odpalasz bo jeżeli kręcisz a pompa niema paliwa to możesz szybko elektronike spalić w pompie a to nie są małe koszty
Jest to standardowa przypadłość w wielu dti opla. Musisz pojechać do ASO i poprosić o wgranie aktualizacji oprogramowania silnika, dokładnie o aktualiację usuwającą problem zimnego startu silnika. W Warszawie w ASO Nexteam aktualizowałem i jest teraz OK. Koszt 119zł. Świece grzeją od 16-18*C w dół. Nie kombinuj z innymi rozwiązaniami, bo szkoda kasy.
nie wiem co mają świece do braku paliwa w pompie przecież jak chcesz zwiększyć czas grzania świec to wypinasz kostke temperatury i masz -50 a za tym świece grzeją dużej czyż nie ? A jak pompa puszcza paliwo to nie zmieni nic aktualizacja przecież napisał że jak już odpali to potem odpala odrazu. Niestety w naszych silnikach siadają pompy i tego się nie zmieni trzeba sobie jakoś radzić
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#18 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 09:18
a powiedz jak wszystko jest sprawdzone paliwo się nie cofa pompa oki i jak zimny to trza kręcić dłużej...pozostało spróbować ten soft.i będzie oki.nie wiem co mają świece do braku paliwa w pompie przecież jak chcesz zwiększyć czas grzania świec to wypinasz kostke temperatury i masz -50 a za tym świece grzeją dużej czyż nie ? A jak pompa puszcza paliwo to nie zmieni nic aktualizacja przecież napisał że jak już odpali to potem odpala odrazu. Niestety w naszych silnikach siadają pompy i tego się nie zmieni trzeba sobie jakoś radzić
fachowcy mechaniory remontowali by już motorek i dalej lipa by była. koledze w audi bo nie paliła na ciepłym znaczy cza było zakręcić z 5 obrotów mechaniory pompa do wymiany, remontu i kasa 2000 zł na darmo dalej ciepła nie paliła od strzała i co wycieczka do sosnowca do serwis boscha i wgranie nowych sterowników pompy koszt 80 zł.. i pali ciepła zimna na pyk...
#19 OFFLINE
#20 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 09:31
mam kolegę z oplem i z tym silnikiem i takie objawy jak nie palenie na zimnym wyeliminował paliwo pompę świece i dalej to samo pozostało ten soft. a to nie drogi interes to warto spróbować...To teraz powiedzcie co mam robić ?