już siedzi zamiennik, gwinty posmarowane smarem grafitowym gdyby zaszła potrzeba odkręcenia
oryginał zachowam w razie co to przetoczenia bo wygląda jak nówka z pudełka
0
Chłodniczka oleju - uszczelnienie dekla - do tych co to robili
Rozpoczęte przez
keda
, 03 lis 2009, 08:15
44 odpowiedzi na ten temat
#41 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2014 - 18:19
#42 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2014 - 18:12
Witam.
Jestem w trakcie rozkręcania i dojścia do chłodnicy oleju, ale nie mogę sobie poradzić z przewodami olejowymi a w szczególności z nakrętkami koło filtru oleju.
Sa bardzo mocno przykręcone i zarazem miękkie.
Co można poradzić w tym temacie.
Jestem w trakcie rozkręcania i dojścia do chłodnicy oleju, ale nie mogę sobie poradzić z przewodami olejowymi a w szczególności z nakrętkami koło filtru oleju.
Sa bardzo mocno przykręcone i zarazem miękkie.
Co można poradzić w tym temacie.
#43 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2014 - 18:55
chłodniczka wyjdzie bez ich odkręcania. Ja też nie mogłem ich odkręcić a miałem silnik przed autem.
#44 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2014 - 20:22
ja odgiąłem
jeszcze nie cieknie, akurat to widze na ten moment po wyjęciu absu
ale tak sobie gdybam że w razie W można by dorobić elastyczne i problem z głowy
tak zrobiłem w dieslu przy turbinie, metr węża z końcówkami 38zł a się pierdzieliłem w reanimację orginalnego ....
jeszcze nie cieknie, akurat to widze na ten moment po wyjęciu absu
ale tak sobie gdybam że w razie W można by dorobić elastyczne i problem z głowy
tak zrobiłem w dieslu przy turbinie, metr węża z końcówkami 38zł a się pierdzieliłem w reanimację orginalnego ....
#45 OFFLINE
Napisany 18 września 2018 - 19:53
Dałem podkładki metalowo gumowe i chyba puszcAja jakie powinny być na srubach przelotowych na chłodnicy oleju?
Edytowany przez cinu22, 18 września 2018 - 19:54.