Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zmiana mostu na taki z innym przełożeniem.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
479 odpowiedzi na ten temat

#441 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 11 czerwca 2015 - 20:31

2.2 przed liftem.


Ale moja kula mówi że takowych nie było:)

#442 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 czerwca 2015 - 21:36

też nie wiem o jaki lift chodzi.
być może w Bfl 2.0 były 4.22 bo z tego co dało się zauważyć to w serii 2.2 były 3.90.
Podaj swój vin w odpowiednim dziale tak jak proponowano i dowiesz się jaki masz ori dyfer

#443 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 czerwca 2015 - 23:29

automaty 2.2 I 2.6 maja 4.22 I tyle

#444 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 12 czerwca 2015 - 07:00

też nie wiem o jaki lift chodzi.
być może w Bfl 2.0


Chodzi o to że z czego mi wiadomo to nie było Bfl (lift) silników 2.0
Tak jak nie było OB (przed lift) silników 2.2;)

#445 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 czerwca 2015 - 08:07

Chodzi o to że z czego mi wiadomo to nie było Bfl (lift) silników 2.0


Były i nawet jeszcze jeżdżą:p

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#446 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 12 czerwca 2015 - 08:35

Były i nawet jeszcze jeżdżą:p


Tak to prawda,zle to napisałem.

Bardziej chodziło mi o to że na pewno nie było w serjii

2.2 przed liftem


I na próżno szukać w nich owego dyfra.

#447 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 24 kwietnia 2016 - 16:01

Witam odgrzeję trochę temat jestem po wymianie skrzyni biegów moja stara miała już problem z synchronizatorami i wyła wymiana oleju nic nie pomogła a więc kupiłem używaną z silnika x20xev po założeniu nowej skrzyni okazało się ze skrzynia jest krótsza na starej skrzyni przy 80km/h miałem 2000 obr. na nowej przy 80km/h 2250 obr.

Jaki założyć dyfer zęby miał takie same obroty jak przed wymianą skrzyni mogą być jeszcze dłuższe jeżdżę raczej spokojnie mogło by być 100km/h przy 2000 obr.

Proszę o jakieś odpowiedzi bo obecny dyfer słychać że wyje i już się leje z niego. 



#448 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 kwietnia 2016 - 20:20

Nie rób tego! !!
Ja w astrze też zmieniałem skrzynię na taką z dłuższym przełożeniem, normalnie błąd życia, auto muł straszny.
Teraz masz przynajmniej lepsze przyspieszenie
BTW mi po zmianie skrzyni spadła też V max

#449 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 24 kwietnia 2016 - 20:25

Nie rób tego! !!
Ja w astrze też zmieniałem skrzynię na taką z dłuższym przełożeniem, normalnie błąd życia, auto muł straszny.
Teraz masz przynajmniej lepsze przyspieszenie
BTW mi po zmianie skrzyni spadła też V max


Jak juz pisałem nie jestem kierowca rajdowym nie zależy mi na przyspieszeniu tylko na niższych obrotach silnika i szukam mostu który mi śmieszy obroty bo przy 140 mam 4000 obr a wcześniej miałem ciut ponad 3500 obr

#450 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 kwietnia 2016 - 20:36

Zobaczysz że będzie to błędna decyzja

#451 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 kwietnia 2016 - 06:56

Najdłuższe przełożenie to 3.27

#452 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 kwietnia 2016 - 06:58

Myślałem o 3.45

#453 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 kwietnia 2016 - 06:59

To już zależy od Ciebie, a jaki teraz masz?

#454 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 kwietnia 2016 - 07:02

3.9

#455 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 kwietnia 2016 - 10:22

No to 3.45 będzie chyba nawet dłuższy od tego zestawu co miałeś wcześniej

#456 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 25 kwietnia 2016 - 17:39

Jest jeszcze 3.7

#457 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 kwietnia 2016 - 18:00

Wydaje mi się ze 3.7 za dużo nie zmieni

#458 OFFLINE   ROB33

ROB33

    Pogotowie Grillowe

  • 141 postów
  • Dołączył: 15-09-2007
  • Skąd: Oława [DOA38409]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 kwietnia 2016 - 10:47

Wydaje mi się ze 3.7 za dużo nie zmieni

To źle Ci się wydaje.Jak masz skrzynię z 2.0 ,to właśnie to przełożenie było stosowane.Most 3.7+szpera 45%.


No to 3.45 będzie chyba nawet dłuższy od tego zestawu co miałeś wcześniej

To jest most do diesla.



#459 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 28 kwietnia 2016 - 11:11

To źle Ci się wydaje.Jak masz skrzynię z 2.0 ,to właśnie to przełożenie było stosowane.Most 3.7+szpera 45%.


To jest most do diesla.

Na jaki spadek obrotów mogę liczyć przy moście 3.7 i 3.45?



#460 OFFLINE   ROB33

ROB33

    Pogotowie Grillowe

  • 141 postów
  • Dołączył: 15-09-2007
  • Skąd: Oława [DOA38409]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 29 kwietnia 2016 - 21:19

Na jaki spadek obrotów mogę liczyć przy moście 3.7 i 3.45?

Przy 3,7 pewnie będzie tak jak na oryginalnej skrzyni biegów,3,45 nie jest do benzyny.Zakatujesz tylko skrzynię i sprzęgło.