Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z MID-em??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
117 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 października 2009 - 19:39

Tuptuś ma, pisz do niego na PW.

#42 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 października 2009 - 21:16

Ma do automatu :) Jedyny manual v6 to moj na przegrzanym scalaku :) (czasem dziala czasem nie)

#43 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 października 2009 - 22:29

Odświeżam:

http://forum.vectrak...showtopic=71588 :)

Bardzo ciekawy temat, sporo wsadow i konkretów :)
i ciekawostka



takie rzeczy widzialem na wyswietlaczu w astrze f (rpm, predkosc)...

#44 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 października 2009 - 15:30

Odświeżam:

http://forum.vectrak...showtopic=71588

Bardzo ciekawy temat, sporo wsadow i konkretów
i ciekawostka

Tyle, że wsady od Viki nie pasują do Omegi, wyświetlane info będzie sprzeczne z rzeczywistością.

#45 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 października 2009 - 21:54

Tyle, że wsady od Viki nie pasują do Omegi, wyświetlane info będzie sprzeczne z rzeczywistością.


No własnie Tuptus mi to uświadomił... a ja załamany dalej poszukuje wsadu... nagle nikt z opelscannerem nie ma v-ki w manualu... :(

#46 OFFLINE   bestb

bestb
  • 593 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Poznań- Anglia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 października 2009 - 12:44

a ja szukam wsadu do 2,5v6 automat z kolami 225/55/16 xennon, musza byc od takiego modelu bo inaczej beda zle wskazania

#47 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 18 października 2009 - 13:43

sprawdź ten
wg mnie rozmiar opon nie ma znaczenia o ile zachowana jest średnica koła. nie wiem co z ksenonami. to wsad do mida z żółtą wtyczką.


EDIT
zauważyłem że masz 2000 rok więc ten wsad nie dla Ciebie....
za to załączam kilka innych jeszcze :) może komuś się przyda
jak w nazwie nie ma szary - to jest do mida z żółta wtyczką.

..

#48 OFFLINE   bestb

bestb
  • 593 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Poznań- Anglia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 października 2009 - 13:51

sprawdź ten
wg mnie rozmiar opon nie ma znaczenia o ile zachowana jest średnica koła. nie wiem co z ksenonami. to wsad do mida z żółtą wtyczką.



dzieki za checi taka baza powinna byc podwieszona w poradach... tak zeby inni mogli wrzucac swoje wsady...

#49 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 18 października 2009 - 13:53

już jest :)

#50 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 października 2009 - 13:54

dzieki za checi taka baza powinna byc podwieszona w poradach... tak zeby inni mogli wrzucac swoje wsady...


Będzie, zadbamy o to :)

No własnie Tuptus mi to uświadomił... a ja załamany dalej poszukuje wsadu... nagle nikt z opelscannerem nie ma v-ki w manualu... :(


No to uszy do góry, Tuptuś skopiował wsad mojego mida, i wisi już na liście powyżej :p Myślę że po skrzynce bronka na łep będzie ok :p

 


#51 OFFLINE   bestb

bestb
  • 593 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Poznań- Anglia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 października 2009 - 13:54

już jest :)


oops! sorry jestem zacofany..:cool:

#52 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 18 października 2009 - 13:55

No to uszy do góry, Tuptuś skopiował wsad mojego mida, i wisi już na liście powyżej :p Myślę że po skrzynce bronka na łep będzie ok :p


nie piję alkoholu. a kysz :pije::ksiadz:

#53 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 października 2009 - 14:04

No to uszy do góry, Tuptuś skopiował wsad mojego mida, i wisi już na liście powyżej :p Myślę że po skrzynce bronka na łep będzie ok :p


Twoj wsad juz jest w moim MID-zie wiec dla Ciebie duze :piwo: :D warto było czekać :cool:

#54 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 18 października 2009 - 14:18

jego wsad jest w Twoim midzie bo jego mid trafił do mnie do naprawy to spiratowałem mu wsad :)

małe info:

W Payatza midzie po wylutowaniu i wlutowaniu eepromu po włączeniu zapłonu pojawiało się wszystko jak trzeba, ale po kilku sekundach zamiast wartości było F. komputer pokazał błąd 51 - Wymienić ECU:oczoplas::jezor:
Więc jak ktoś by miałtaki problem - informuję że nóźka nr 6 układu nie przylutowała się dobrze i procek owszem - konifurację z eeproma sobie umiał odczytać, ale jak miał zapisać jakiś błąd to już mu nie wychodziło. dotknałem lutówką nóżki i działa :)

#55 OFFLINE   GEOR

GEOR
  • 16 postów
  • Dołączył: 31-05-2009

Napisany 01 marca 2010 - 23:48

Witam , własnie dzisiaj na moim midzie wyskoczył komunika PROGRAM ,poczytałem wasze posty i z tego co rozumiem to należy go na nowo zaprogramowac mój problem polega na tym ze nie mam opel scanera ani techa i nie mam jak tego zrobić więc pozostaje mi tylko serwis OPLA w Kędzierzynie-Kozlu . mam pytanie czy na waszych midach wyskakiwały jakies błędy itp. u mnie np. było REICHWEITE F no i mid notorycznie co jakis czas sam się resetował zaraz po odpaleniu auta. Dzięki za odp. i pozdrawiam .

#56 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 marca 2010 - 09:09

opelscannerem tego i tak nie zrobisz.

W załączeniu masz wsad do Twojego mida (program 015).
Albo sobie kupisz układ 93C46 (ok 2 PLN) w sklepie elektronicznym go zaprogramujesz i wymienisz na płytce w midzie albo mogę też Ci wysłać ten układ. Tylko musisz przelutować go.
W ASO jak Ci zaprogramują - jak się uda - zapłącisz pewnie ze 150 PLN za podłączenie Techa, a pamięć ta może być uszkodzona u Ciebie.

#57 OFFLINE   al29go

al29go
  • 1 postów
  • Dołączył: 03-03-2009

Napisany 15 maja 2010 - 20:03

pojawił mi się komunikat na midzie " program 4" omega 2,0 16V z 94roku, czy wlutowanie zaprogramowanego ukł 93C46 usunie ten komunikat i przywróci normalne dziłanie mid-a - dojście do mojego komputera jest przez tech 1 a nie tech2

#58 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 15 maja 2010 - 21:25

najczęściej pomaga. wsad programu 021 da rade :)

#59 OFFLINE   wova75

wova75
  • 453 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 lipca 2011 - 22:34

Odnowię trochę temat. Podłączyłem mida z 98 roku na jedną wtyczkę. Wcześniej miałem na dwie (zniszczyłem wyświetlacz). Po sprawdzeniu okazało się że mam wsad w wersji 005, czyli stary i nie z mojego modelu. Z wcześniejszych postów wynika że potrzebuję w wersji 021. I tu moje pierwsze pytanie: gdzie go znajdę?
Następny problem to brak wyświetlania radia. I tu kolejne moje pytanie: czy jeśli nie pojawia się napis "safe" (połączenia dokładnie sprawdzone) to wina słynnej organizacji (8 lub 10 znaków) czy też programowego zablokowania mida (wyłączona opcja wyświetlania radia). Proszę o pomoc, zwłaszcza z pierwszym problemem. :pokoj:

#60 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 17 lipca 2011 - 21:04

Tu masz 021 ale to z mida z żółtą wtyczką. jak masz z szarą - program na 99% jest inny - jaki - niech się wypowie ktoś kto posiada ten silnik i mida z szarą wtyczką bo nie widziałem nigdzie tabelki z programami.

Komunikację z radiem włącza się np. OpelScannerem. Opelscannerem też zgrasz wsad mida z "Dawcy"