Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Polerowanie plastików lamp przednich


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
304 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 sierpień 2009 - 21:04

Czyżby to było takie proste?


Może ktoś już to robił?

#2 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 sierpień 2009 - 21:14

robili to już nie jedni i nie jeden raz.... poszukaj na forum juz ten temat był wąłkowany...
ja robiłem ręcznie
papier 1000 i polerka na mokro przez 30 min
papier 1500 i polerka na mokro przez 30 min
papier 2000 i polerka na mokro przez 30 min
następnie po wyschnięciu pasta tempo i polerka
ja swoich lamp ryflowanych nie poznałem tak ajest różnica... ale pomogło tylko na rok
teraz mam soczefki i jest gitarka

#3 OFFLINE   Kornik

Kornik

    .....................

  • 2143 postów
  • Dołączył: 02-02-2009
  • Skąd: Las
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 14 sierpień 2009 - 21:17

Ja to robiłem. na kazda lampe poswiecilem 2 godzinki, Szlifowalem, polerowalem i co? i efekt mizerny. Pojechalem na doagnostyke by sprawdzic swiatla przed polerowaniem i po polerowaniu, wynik, znikoma poprawa.
Więc wymienilem na soczewki i teraz mozna jezdzic.

A ha , przed menczeniem sie i polerowaniem niech kolega sprawdzi odblysniki, jesli juz sa zmatowiale to nie ma sensu polerowac

#4 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 sierpień 2009 - 21:32

Ale mi nie chodzi o Wasze sposoby:
papier 1000 i polerka na mokro przez 30 min
papier 1500 i polerka na mokro przez 30 min
papier 2000 i polerka na mokro przez 30 min
następnie po wyschnięciu pasta tempo i polerka

Tylko o tę konkretną pastę.
I szukałem na forum oczywiście ale NIE MA tekiego sposobu jak ten na filmie.

#5 OFFLINE   Kornik

Kornik

    .....................

  • 2143 postów
  • Dołączył: 02-02-2009
  • Skąd: Las
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 14 sierpień 2009 - 21:40

Jak juz chcesz sie bawic w polerowanie to polecam paste lekkoscierna K2

#6 OFFLINE   serek

serek
  • 1571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 14 sierpień 2009 - 22:06

ja mam Xenony i tez wlasnie borykam sie z tym samym problemam urzywalem K2 ,TEMPO, i wiele innych wynalazkow ale nie na wiele to sie zdaje.
takze cos takiego jak ten gosc pokazywal , bym teraz wyprubowal, zanim zamowie nowe lampy.
znalazlem cos takiego na US ebay http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories
moze to bedzie dzialalo.
musze napisac do goscia czy wysyla to do UK 5$ w sumie nie duza kasa a sprubowac zawsze mozna

#7 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 sierpień 2009 - 22:13

cos takiego jak ten gosc pokazywal , bym teraz wyprubowal, zanim zamowie nowe lampy

Serek, jutro będę w Halfords-ie i podpytam o pastę czyszcząco-polerującą do plastików.Na trop naprowadził mnie artykuł w jakimś magazynie wyłozonym w Shelltunie, gdzie byłem ustawić zbieżność. Gość też opisuje podobną pastę i ocenia jej działanie dość wysoko. Ale co będę gdybał, jak kupię to zobaczymy ;)

#8 OFFLINE   serek

serek
  • 1571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 14 sierpień 2009 - 22:16

jesli znajdziesz jakis wynalazek dawaj znac, moze bym podjechal do ciebie na polerke lamp i kubek herbaty;)

#9 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 sierpień 2009 - 22:18

tyle razy było napisane na forum... pasta FARECLA G3 jest do tego idealna (równierz do polerowania lakieru) + woda (nie probowac na sucho) Żadne tempo czy k2 bo one sa lekko ścierne a g3 już mocno...

#10 OFFLINE   dragoon22

dragoon22

    VV12

  • 168 postów
  • Dołączył: 22-08-2008
  • Skąd: Gdynia-Żukago
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 14 sierpień 2009 - 23:25

pasta FARECLA G3 jest do tego idealna

sorki że tak sie wtrace i sie penie powtórze bo juz nieraz ktos sie o to pytał ale jak zakupi sie ta pasrte w jaki sposób polerować bo ja też bym miał ochotke na małe experymenciki z moimi lampami :D
Fastly live fastly perish:cool:

Dodany obrazek

#11 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 sierpień 2009 - 23:37

sorki że tak sie wtrace i sie penie powtórze bo juz nieraz ktos sie o to pytał ale jak zakupi sie ta pasrte w jaki sposób polerować bo ja też bym miał ochotke na małe experymenciki z moimi lampami :D



Spryskujesz wodą lampe, na szmatke nakładasz paste i jedziesz... nic wiecej efekt rewelacyjny... lub daj na maszyne polerską i poleruj...

P.S

Daj z ciekawosci paste na lakier (ale z głową - za duża ilość może poniszczyć lakier), coś pięknego...

#12 OFFLINE   dragoon22

dragoon22

    VV12

  • 168 postów
  • Dołączył: 22-08-2008
  • Skąd: Gdynia-Żukago
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 14 sierpień 2009 - 23:56

Daj z ciekawosci paste na lakier


no z lakierem to Ci powiem ryzykować niebęde
Fastly live fastly perish:cool:

Dodany obrazek

#13 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 sierpień 2009 - 23:59

no z lakierem to Ci powiem ryzykować niebęde


masz ciemny lakier... efekt lustra ;)

#14 OFFLINE   dragoon22

dragoon22

    VV12

  • 168 postów
  • Dołączył: 22-08-2008
  • Skąd: Gdynia-Żukago
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 15 sierpień 2009 - 00:11

masz ciemny lakier... efekt lustra

to znaczy ryski też pokryje?? to moze na najblizszym spocie byś pomógł mi troszkę ja dopracować zewnętrznie:)
Fastly live fastly perish:cool:

Dodany obrazek

#15 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpień 2009 - 00:28

to znaczy ryski też pokryje?? to moze na najblizszym spocie byś pomógł mi troszkę ja dopracować zewnętrznie:)


W castoramie dostaniesz maszyne polerską (orbitalna) za 80-90 pln. G3 pokryje małe, niegłębokie ryski ;) Wypolerowanie auta maszyną zajmuje lekko pół dnia :) i ręce "swędzą" od wibracji ale naprawde warto. Efekt masz takim sam gdy oddasz auto do zakładu na polerke, gdzie kasują pare stówek za usługe. Po polerce na drugi dzień warto nałożyć twardy wosk (kolejny dzień w plecy !). Druga warstwa po 2 miesiącach i autko błyszczy się przez kolejne 7-8 miesięcy (wystarczy spłukać wodą brud i auto wygląda świeżo jak po polerce + w dotyku lakier jest idelanie gładki).

ot cała filozofia :p

#16 OFFLINE   dragoon22

dragoon22

    VV12

  • 168 postów
  • Dołączył: 22-08-2008
  • Skąd: Gdynia-Żukago
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 15 sierpień 2009 - 00:38

napewno najpierw zaczne od lamp pózniej mocno zastanowie się na tą operacją z lakierem ale przyznam bardzo kusząca propozycja:D
Fastly live fastly perish:cool:

Dodany obrazek

#17 OFFLINE   pawel18702

pawel18702

    Citroen C5 to jest to!!!

  • 550 postów
  • Dołączył: 01-05-2008
  • Skąd: PL-SE-N-FIN-DK
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpień 2009 - 06:44

Wczoraj zrobiłem swoje lampy , zajeło mi to z 40 minut.Pierw namoczyłem papier wodny do matowania 2500.Kiedy zrobił się miękki to zaczełem czyścić lampy.A póżniej tylko pasta G3 i polerka na mokro-to znaczy co jakiś czas trzeba zmoczyć powierzchnie polerowaną ,bo jak za dóżo wody to się marze .Efekt jest znakomity!!!!

#18 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpień 2009 - 08:00

Ja też uzwam do tego Farekli G3 (do czyszczenia lamp)...fakt nigdy nie robiłem tego z Papierem wodnym,ale sama Pasta i troszke czysczenia tez daja Super Efekt

#19 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 23 sierpień 2009 - 11:25

Spryskujesz wodą lampe, na szmatke nakładasz paste i jedziesz... nic wiecej efekt rewelacyjny... lub daj na maszyne polerską i poleruj...

Recznie nie uzyskasz takiego efektu jak maszyna, wiec szlifierka z regulacja obrotow, nakladka do polerowania i jazda. Tylko dawajcie wody !

Powodzenia,
S

#20 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpień 2009 - 11:38

Recznie nie uzyskasz takiego efektu jak maszyna, wiec szlifierka z regulacja obrotow, nakladka do polerowania i jazda. Tylko dawajcie wody !

Powodzenia,
S


uzyskasz, uzyskasz tylko, że się zaje**** zanim będą efekty :p