Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wspomaganie......


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
56 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 lipca 2006 - 21:06

Wrrrrrrrrr :evil:

Nikt nic nie wymyśli? :neutral:

:cry:

#22 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lipca 2006 - 08:21

zmienialiscie plyn w wspomaganiu :?:
jak nie to polecam, koszty zadne 22zl butelka 1l i w 100% starcza


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#23 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 lipca 2006 - 08:59

Wlaśnie od tego zacznę :)

#24 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 14 lipca 2006 - 15:17

ale to chyba tak jest ze im wieksze obroty to servotronik mniej działa, czyli z wieksza siła tzreba krecic...?

#25 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 09 sierpnia 2006 - 21:22

No więc odkurze troche w tym temacie. U mnie również ostatnio coś szwankuje wspomaganie :evil: Ale zaczne od początku: kiedyś też troche sie bawiłem autem na lotnisku :twisted: i po kilku "manewrach" :twisted: tak samo jak u Maro wspomagania nie miałem na wolnych obrotach, jak gazowałem powyżej 1500-2000 obr wszystko było ok.
Ten objaw znikł po jakiejś chwili i wszystko było ok. Ale niestety ostatni troche pokręciłem przy parkowaniu i od tej chwili wspomaganie wyraźnie osłabło i ten stan sie pogłębia :evil:
Żadnych wycieków , buczenia, brzęczenia i.t.p - wszystko w normie a kierą ciężko sie kręci.
Jak narazie wymienie jeszcze ten płyn, ale czy to coś da wątpie, jak narazie we wszystkich autach ze wspomaganiem różne rzeczy sie działy ale zawsze jakos to wspomaganie działało a tu nic nie widac, nic nie słychać a wspomaganie do du.... :evil:
Jak ktoś ma jakieś sugestie to piszcie bo już kurwica mnie trafia z tą furą :evil:

#26 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 09 sierpnia 2006 - 21:26

wygląda na to że jednak pompa już wydarta i małe ciśnienie daje

#27 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 10 sierpnia 2006 - 16:47

A czy toś wie ile ta pompa powinna "ładować" tego ciśnienia?? I gdzie/czym to sprawdzić?? Jak narazie podłączyłem kompa do auta ale z tym całym servotronikiem nie moge sie połączyc :evil: Ze wszystkim sie łącze bez problemu a tego dziadostwa nie moge ruszyć :evil:
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#28 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 sierpnia 2006 - 18:37

czy toś wie ile ta pompa powinna "ładować" tego ciśnienia?? I gdzie/czym to sprawdzić?? Jak narazie podłączyłem kompa do auta ale z tym całym servotronikiem nie moge sie połączyc Ze wszystkim sie łącze bez problemu a tego dziadostwa nie moge ruszyć


nie co ty to tego tak nie sprawdzisz, żaden kompt tego nie obsługuje a przecież servotronik, to nie chce mi się teraz sprawdzać ale nawet wątpie żeby miał poprawadzony pin do wiązki diagnostycznej, popme trzeba sprawdzić po prostu wchodząc w obieg manometrem do sprawdzania pomp wspomagania i tyle, ciśnienie jest wylane na obudowie.... jeśli nie w TISie powinno pisać....

nigdy nie miałem problemów ze wspomaganiem, nigdy pompa mi nie ciekła, przewody mi się nie pocą tak jak u innych, chodzi to... więc nie mam pojecia czemu wam to pada, ale ludzie najczęściej kupują pompy;)

#29 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 11 sierpnia 2006 - 11:25

nie co ty to tego tak nie sprawdzisz, żaden kompt tego nie obsługuje

Chyba jednak obsługuje skoro w programi TECH 2 jest taka zakładka:Dodany obrazek

jeśli nie w TISie powinno pisać.

Niestety nie znalazłem :evil:

nigdy pompa mi nie ciekła, przewody mi się nie pocą tak jak u innych, chodzi to... więc nie mam pojecia czemu wam to pada, ale ludzie najczęściej kupują pompy;)

Mi też nic nie cieknie ani nie wydaje dziwnych odgłosów a jednak lipnie jakoś chodzi :evil:
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#30 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 07 marca 2007 - 19:20

odswieze temat bo mnie ten problem tez dopadl :evil:
mialem wymieniona kolumne na 100% sprawna (z jezdzacego auta 160 tys km) wszystko u dawcy bylo ok, wsadzili mi to do auta, pompa jest na 100% ok, olej nowy nic nie cieknie, nic nie wyje, odpowietrzony uklad a zachowuje sie jakby nie bylo wspomagania,
servotronic zdaje sie dzialac bo czym szybciej jade tym ciezej chodzi kierownica, ale zachowuje sie tak jakby nie bylo zestrojone z autem, przy malych predkosciach juz ciezko chodzi kierownica.
Orientuje sie ktos czy trzeba pokasowac bledy w sterowniku, albo jakos to zestroic z autem ?? dodam ze dawca omega przed liftem a biorca po lifcie

#31 OFFLINE   aniolmaciej

aniolmaciej
  • 468 postów
  • Dołączył: 01-09-2006
  • Skąd: Łęknica

Napisany 07 marca 2007 - 23:01

mam to samo . na wolnych obrotach wspomaganie przymiera jak dodam gazu to wszystko wraca do normy . Ostatnio nawet sie samo naprawilo ale dzis problem znowu sie pojawil . U mnie jeszcze slychac jakies syczenie podczas skrecania kiermana z okolic kolumny . Mam nadzieje , ze w koncu ktos rozwiaze problema bo wszyscy mechanicy wymienili by mi chetnie pompe .


POzdro :bad:

#32 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 08 marca 2007 - 09:26

no jak po dodaniu gazu Ci zaczyna chodzic normalnie to raczej pomopa jest winna,
u mnie jest tak ze czy dodaje gazu czy nie nic sie nie zmienia, tylko jadac coraz ciezej chodzi - wraz z predkoscia

#33 OFFLINE   jacexs

jacexs
  • 6 postów
  • Dołączył: 13-03-2007
  • Skąd: Rawicz

Napisany 14 marca 2007 - 08:17

Koledzy a co powiecie na to,że w lewo wspomaganie chodzi ok a w prawo ciężko. Mechanicy i koledzy powiedzieli mi że może jakiś zaworek na rozdzielaczu lub jakieś fafary dostały się do przewodów i dlatego w prawo ciężej chodzi. co o tym myślicie?? Pozdrawiam

#34 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 marca 2007 - 09:53

ja też u siebie podejrzewam zawory, bo u mnie z kolei jest tak, ze wspomaganie działa przy stosunkowo wolnym kręceniu kierownica. Przy szybszym ruchu - wspomaganie zamiera :(

ps. GARY - w nowszych omach wspomaganie jest progresywne - czyli wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania maleje. Jesli masz np. przytkane zawory, albo za mało wydają pompe (czyt. zepsutą) to efekt cieżkiego kręcenia kierownica będzie sie pogłębiał wraz ze wzrostem prędkosci bo to akurat tak powinno działąć, tyle, ze to co niewyczuwalne przy wolnej jeździe bedzie bardzo odczuwalne przy szybszej

#35 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 14 marca 2007 - 09:56

pompe mam dobra, podpinalem pod kompa ale nie ma zadnych bledow itp
teraz przez te pare dni co jest cieplej jakby lzej chodzila kierownica, nie wiem czy po prostu jakis waz nie jest zagiety albo cos w tym stylu

#36 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 marca 2007 - 09:59

nie wierzcie tak bezgranicznie w komputra. Nie wszystko ma on obczujnikowane :D

#37 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 14 marca 2007 - 11:43

no servotronik jest niby diagnozowany, ale nie wystepuja w nim kody bledow

#38 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 marca 2007 - 13:12

wiesz, ale diagnozowane nie znaczy, ze wszystko jest sprawdzone...

#39 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 14 marca 2007 - 14:27

od strony elektroniki ...
pewnie mechanicznie cos tam nie tak, ale dzisiaj sprzedalem auto i to juz nie moj problem :mrgreen:

#40 OFFLINE   Bmaci3k

Bmaci3k
  • 212 postów
  • Dołączył: 07-12-2006
  • Skąd: Ciechanów

Napisany 15 marca 2007 - 18:36

witam mam to samo czyli bez gazu czasem wspomaganie nie działa i dopiero bo dodaniu gazu jest ok a zauważyłem jeszcze, ze jak skręcę na max w lewą lub prawo to spadają obroty z 500 tak do 400 mniej więcej i słychać jakby stłumione buczenie ale cichutko. Czy to przypalona pompa bo płyn juz wymieniłem i nic nie pomogło. dodam jeszcze ze nie ma reguły czy jest zimny czy ciepły silnik.