0
chyba kupiona, zaliczka wpłącona
Rozpoczęte przez
Lightman
, 05 sty 2007, 20:23
12 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2007 - 20:23
byłem autkiem na trzepańsku na stacji diagnostycznej, wynik :
malowane góra drzwi tylnych prawych i maska
silnik zero błędów , spaliny super
cała elektronika sprawna oprócz kontrolki stanu spryskiwacza i chlodnicy (pokazują małą ilość płynu), skasowali błąd spryskiwacza reflektora, reszta (abs, poduchy itd. OK)
wygląda tak
pytanie, pomiędzy maska a reflektorem prawym jest szpara, ęe mogę wsadzić do połowy mały palec a w lewym tego nie ma, linia maski i błotników jest prosta, doagnosta powiedział, że to może być wina regulacji reflektorów...co o tym sadzicie??
malowane góra drzwi tylnych prawych i maska
silnik zero błędów , spaliny super
cała elektronika sprawna oprócz kontrolki stanu spryskiwacza i chlodnicy (pokazują małą ilość płynu), skasowali błąd spryskiwacza reflektora, reszta (abs, poduchy itd. OK)
wygląda tak
pytanie, pomiędzy maska a reflektorem prawym jest szpara, ęe mogę wsadzić do połowy mały palec a w lewym tego nie ma, linia maski i błotników jest prosta, doagnosta powiedział, że to może być wina regulacji reflektorów...co o tym sadzicie??
Błękitna strzała
#2 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2007 - 20:34
Kij wie, moja jest już cała krzywa przez ostatnie dwie stłuczki (nie z mojej winy :mrgreen: )
#3 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2007 - 20:34
Piszesz że maska była malowana (jak dobrze zrozumiałem) może to kwestia spasowania bo na samochodzie jej nie malowali .
#4 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2007 - 20:44
Piszesz że maska była malowana (jak dobrze zrozumiałem) może to kwestia spasowania bo na samochodzie jej nie malowali .
tak, komisant się przyznał, że malowali ponieważ były odpryski od kamieni
Błękitna strzała
#5 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2007 - 20:57
Dobrze ale jak malowali to na bank maska była malowana po za samochodem . Po prostu szybciej niż oklejanie i całe to przygotowanie.
Widać te malowanie odcina się ? zobacz czy tam wszystko gra zobacz reflektory czy nie połamane . Wiesz zobacz aby ci nikt kitu nie wciskał jak będziesz pewien że ok. bież
Widać te malowanie odcina się ? zobacz czy tam wszystko gra zobacz reflektory czy nie połamane . Wiesz zobacz aby ci nikt kitu nie wciskał jak będziesz pewien że ok. bież
#6 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2007 - 22:23
A może masz żle wyregulowane te odboje gumowe, co są pod maską na rogach.
Jedna może byc bardziej wręcona a druga mniej i wtedy bedą szpary, ponieważ żle wyregulowali. Właśnie tymi gumami tez sie reguluje tzw. głęnbokość zamykania maski silnika. Po tej stronie gdzie masz bardziej odstajacą maske od lampy to weż ten odbój gumowy co jest od wewnetrznej strony bardziej wkręć o jakieś pół obrotu ( 180stopni)
Jedna może byc bardziej wręcona a druga mniej i wtedy bedą szpary, ponieważ żle wyregulowali. Właśnie tymi gumami tez sie reguluje tzw. głęnbokość zamykania maski silnika. Po tej stronie gdzie masz bardziej odstajacą maske od lampy to weż ten odbój gumowy co jest od wewnetrznej strony bardziej wkręć o jakieś pół obrotu ( 180stopni)
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2007 - 17:51
czy masz w niej spryskiwacze 2 bo na zdjeciu widac 1 tylko chyba ze 2 usielo?
#10 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2007 - 23:32
to musiala byc bita przodem, skoro miała malowana maske i zle spasowana, bo i gril jest od nowszego modelu- po 2002
#11 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2007 - 12:43
Jaki przebieg? Grill wydaje mi się od nowszego modelu..
#12 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2007 - 12:50
A mnie to foto sie nie odpala. Włącza się tylko 20 procent i koniec.