Omega 2.0 8V za dużo pali
#181 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 16:57
#182 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 17:44
#183 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:02
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#184 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:07
#185 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:32
ja bym tak zrobił bo skoro silnik ma 115 KM a parownik 100 KM to coś jest nie tak , i nie daj sobie wmówić że 100HP to więcej niż 100 KM bo i takie rzeczy już słyszałem 100 HP to 100 Horse Power czyli 100 Koni Mechanicznych i nie inaczej a i to samo tyczy się PS-ówCzyli śmiało moge żądać od gazownika wymiany reduktora na wydajniejszy
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#186 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:42
#187 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 20:08
#188 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 16:46
Miałem walniętą sonde(przynajmniej na to wychodziło że to sonda bo samochód chodził prawie non stop 95% na bogatej mieszance i tylko czasami dał ubogą -sprawdzałem na kompie podczas jazdy na benzynie przy różnych prędkościach i obrotach), co najlepsze na gazie ładnie sobie dostosowywał mieszankę ubogo/bogato.
Wymieniłem więc sonde na nową lecz problem nie zniknął.
Byłem na kompie i wywala błąd 45(czyli za bogato). Na biegu jałowym na wolnych obrotach ma mieszankę bogatą a jak się doda gazu to sobie koryguje bogata\uboga
Sytuacja zmienia się podczas jazdy większość czasu idzie na bogatej.
Więc jak dla mnie to już są czary i nie mam pojęcia co może być;/
Przypomnę że to II gen, stag-50 i parownik LandiRenzo.
Macie jakieś propozycję co może być?
#189 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 21:49
A jak się mają "czujniki" w dolocie i czuj. temp. silnika?Witam
Miałem walniętą sonde(przynajmniej na to wychodziło że to sonda bo samochód chodził prawie non stop 95% na bogatej mieszance i tylko czasami dał ubogą -sprawdzałem na kompie podczas jazdy na benzynie przy różnych prędkościach i obrotach), co najlepsze na gazie ładnie sobie dostosowywał mieszankę ubogo/bogato.
Wymieniłem więc sonde na nową lecz problem nie zniknął.
Byłem na kompie i wywala błąd 45(czyli za bogato). Na biegu jałowym na wolnych obrotach ma mieszankę bogatą a jak się doda gazu to sobie koryguje bogata\uboga
Sytuacja zmienia się podczas jazdy większość czasu idzie na bogatej.
Więc jak dla mnie to już są czary i nie mam pojęcia co może być;/
Przypomnę że to II gen, stag-50 i parownik LandiRenzo.
Macie jakieś propozycję co może być?
#190 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:24
A jak się mają "czujniki" w dolocie i czuj. temp. silnika?
czujnik temp ten co idzie na deche ok, ten 2 również, przepływka jak i reszta czujników również ok.
#191 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 15:02
#192 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 15:30
Reasumując : problem składu mieszanki masz na gazie czy na benzynie ?
na benzynie bo idzie w 90% na bogatej i tylko czasami da uboga.
Na gazie również jak smok bo po mieście od 16-19 gazu lecz mieszankę już w miarę ładnie sobie dobiera bogato/ubogo Lecz sądzę że problem leży po stronie benzyny dlatego tyle pali beny i gazu.
Kolega Beast mówi że może wtrysk "leje":confused:
#193 OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 21:20
Dlaczego tak tanio cenisz swoją omcie?? Aż taka kiepska jest?? Przecież 4000zł za takie auto to śmiech na sali.
pozdrawiam
#194 OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 01:42
Silnik, zawiecha jest w super stanie jedynie ta blacharka ... niestety na blacharke ludzie patrzą i z tąd ta cena.(rdza wychodziła na drzwiach i została usunieta, lecz niestety blacha została nieumiejętnie pomalowana... )Wystawiłem ja za 4500zł i opuszczę jedynie na szczęście pare złotych...Samochody te poszły w dół i niestey z tąd ta cena.
Za ładną omege z tego roku trzeba dać 7-8tys i nie wiadomo czy coś nie wyskoczy do dokładki...
Jak ktos kupi moja i dołoży te 1000zł to będzie się cieszył jeszcze kilka ładnych lat i sądzę że nie będzie żałował
Cześć sir15!
Dlaczego tak tanio cenisz swoją omcie?? Aż taka kiepska jest?? Przecież 4000zł za takie auto to śmiech na sali.
pozdrawiam
ze spalaniem na szczęście doszedłem końca... co dziwne czujnik temp. ten na deche był padnięty i przez to dostawała bogata meieszanke(a nic na niego nie wskazywało...)
#195 OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 19:51
Pozdrawiam i życzę szybkiej sprzedaży!
ps. co teraz chcesz kupić?
pozdrawiam
#196 OFFLINE
Napisany 11 maja 2010 - 00:23
http://www.otomoto.p...ow&id=C13081048
Sprawdzam jakie będzie zainteresowanie. Jak nie dostane tych pieniędzy to lepiej ją zajeździć jeszcze kilka lat i potem na złom, bo to już parodia, żeby takie auta były za 4000zł (to koszt instalacji, alusów i lamp w moim przypadku).
Pozdrawiam
#197 OFFLINE
Napisany 11 maja 2010 - 00:27
lepiej dać żonie, kobiecie czy samemu mieć dwa autka niż sprzedawać...bo w sumie koszt utrzymania w skali roku też jest dość niski ....wiec lepiej zostawić niż żałować:tank:
#198 OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 21:09
Jednak na 8V jest duże zainteresowanie.
Pozdrawiam