Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2.0 8V za dużo pali


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
197 odpowiedzi na ten temat

#181 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2010 - 16:57

Moja po mieście jak pisałem już wcześniej pali 12-13 litrów no chyba żeby ją pogonić porządnie to i potrafi 15 wypić. Jaką masz instalkę II gen czy sekwencja??

#182 OFFLINE   sebolkw

sebolkw
  • 7 postów
  • Dołączył: 29-01-2010

Napisany 25 lutego 2010 - 17:44

II generacjii i jak pisalem okolo 3 tygodni. nie wiem co jest moze ten reduktor jednak.

#183 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2010 - 18:02

mnie też wydaje się że reduktor jest za słaby jeśli maksymalnie jego wydajność to 100 KM to można to porównać do jazdy z za małym gaźnikiem , w maksymalnym zakresie mocy będzie mu brakowało wydajności i będziesz maksymalnie wciskał gaz powodując jedynie wzrost zużycia gazu a po za tym wraz ze zużyciem parownika będzie coraz gorzej ponieważ jego wydajność spadnie , tak mi się wydaje

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#184 OFFLINE   sebolkw

sebolkw
  • 7 postów
  • Dołączył: 29-01-2010

Napisany 25 lutego 2010 - 18:07

Czyli śmiało moge żądać od gazownika wymiany reduktora na wydajniejszy??

#185 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2010 - 18:32

Czyli śmiało moge żądać od gazownika wymiany reduktora na wydajniejszy

ja bym tak zrobił bo skoro silnik ma 115 KM a parownik 100 KM to coś jest nie tak , i nie daj sobie wmówić że 100HP to więcej niż 100 KM bo i takie rzeczy już słyszałem 100 HP to 100 Horse Power czyli 100 Koni Mechanicznych i nie inaczej a i to samo tyczy się PS-ów

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#186 OFFLINE   sebolkw

sebolkw
  • 7 postów
  • Dołączył: 29-01-2010

Napisany 25 lutego 2010 - 18:42

a wiec tak zrobie. mam nadzieje ze spalanie sie zmieni.

#187 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2010 - 20:08

A tak apropo wydajności... 100HP to tydzień temu znajomemu do Seja zamontowali :D to gdzie z takim do Omegi :D

#188 OFFLINE   sir15

sir15

    Była 2.0 8v X20SE (115 KM

  • 298 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 27 lutego 2010 - 16:46

Witam
Miałem walniętą sonde(przynajmniej na to wychodziło że to sonda bo samochód chodził prawie non stop 95% na bogatej mieszance i tylko czasami dał ubogą -sprawdzałem na kompie podczas jazdy na benzynie przy różnych prędkościach i obrotach), co najlepsze na gazie ładnie sobie dostosowywał mieszankę ubogo/bogato.
Wymieniłem więc sonde na nową lecz problem nie zniknął.
Byłem na kompie i wywala błąd 45(czyli za bogato). Na biegu jałowym na wolnych obrotach ma mieszankę bogatą a jak się doda gazu to sobie koryguje bogata\uboga
Sytuacja zmienia się podczas jazdy większość czasu idzie na bogatej.
Więc jak dla mnie to już są czary i nie mam pojęcia co może być;/
Przypomnę że to II gen, stag-50 i parownik LandiRenzo.
Macie jakieś propozycję co może być?

#189 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 27 lutego 2010 - 21:49

Witam
Miałem walniętą sonde(przynajmniej na to wychodziło że to sonda bo samochód chodził prawie non stop 95% na bogatej mieszance i tylko czasami dał ubogą -sprawdzałem na kompie podczas jazdy na benzynie przy różnych prędkościach i obrotach), co najlepsze na gazie ładnie sobie dostosowywał mieszankę ubogo/bogato.
Wymieniłem więc sonde na nową lecz problem nie zniknął.
Byłem na kompie i wywala błąd 45(czyli za bogato). Na biegu jałowym na wolnych obrotach ma mieszankę bogatą a jak się doda gazu to sobie koryguje bogata\uboga
Sytuacja zmienia się podczas jazdy większość czasu idzie na bogatej.
Więc jak dla mnie to już są czary i nie mam pojęcia co może być;/
Przypomnę że to II gen, stag-50 i parownik LandiRenzo.
Macie jakieś propozycję co może być?

A jak się mają "czujniki" w dolocie i czuj. temp. silnika?

#190 OFFLINE   sir15

sir15

    Była 2.0 8v X20SE (115 KM

  • 298 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 27 lutego 2010 - 22:24

A jak się mają "czujniki" w dolocie i czuj. temp. silnika?


czujnik temp ten co idzie na deche ok, ten 2 również, przepływka jak i reszta czujników również ok.

#191 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 28 lutego 2010 - 15:02

Reasumując : problem składu mieszanki masz na gazie czy na benzynie ?

#192 OFFLINE   sir15

sir15

    Była 2.0 8v X20SE (115 KM

  • 298 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 28 lutego 2010 - 15:30

Reasumując : problem składu mieszanki masz na gazie czy na benzynie ?


na benzynie bo idzie w 90% na bogatej i tylko czasami da uboga.
Na gazie również jak smok bo po mieście od 16-19 gazu lecz mieszankę już w miarę ładnie sobie dobiera bogato/ubogo Lecz sądzę że problem leży po stronie benzyny dlatego tyle pali beny i gazu.
Kolega Beast mówi że może wtrysk "leje":confused:

#193 OFFLINE   Bartazz

Bartazz
  • 88 postów
  • Dołączył: 31-01-2009
  • Skąd: Gniezno

Napisany 02 maja 2010 - 21:20

Cześć sir15!!!

Dlaczego tak tanio cenisz swoją omcie?? Aż taka kiepska jest?? Przecież 4000zł za takie auto to śmiech na sali.

pozdrawiam

#194 OFFLINE   sir15

sir15

    Była 2.0 8v X20SE (115 KM

  • 298 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 03 maja 2010 - 01:42

z allegro po nicku zapewne doszedłeś... tył jest do roboty ponieważ dostałem (2-3 cm pod prawą lampą z tyłu jest do wyciągnięcia klapa tak samo, z przodu jest pęknięty zderzak pod prawym halogenem, nie ma halogenów.
Silnik, zawiecha jest w super stanie jedynie ta blacharka ... niestety na blacharke ludzie patrzą i z tąd ta cena.(rdza wychodziła na drzwiach i została usunieta, lecz niestety blacha została nieumiejętnie pomalowana... )Wystawiłem ja za 4500zł i opuszczę jedynie na szczęście pare złotych...Samochody te poszły w dół i niestey z tąd ta cena.
Za ładną omege z tego roku trzeba dać 7-8tys i nie wiadomo czy coś nie wyskoczy do dokładki...
Jak ktos kupi moja i dołoży te 1000zł to będzie się cieszył jeszcze kilka ładnych lat i sądzę że nie będzie żałował

Cześć sir15!!!

Dlaczego tak tanio cenisz swoją omcie?? Aż taka kiepska jest?? Przecież 4000zł za takie auto to śmiech na sali.

pozdrawiam


ze spalaniem na szczęście doszedłem końca... co dziwne czujnik temp. ten na deche był padnięty i przez to dostawała bogata meieszanke(a nic na niego nie wskazywało...)

#195 OFFLINE   Bartazz

Bartazz
  • 88 postów
  • Dołączył: 31-01-2009
  • Skąd: Gniezno

Napisany 03 maja 2010 - 19:51

No właśnie Ja mam podobną omegę i jakbym miał moją lalunie sprzedać to minimum 7200zł bym wystawiał z tym, że ładna jest, plus do tego alu 17 cali i nowe oponki no i soczewki lampy, niebieskie podświetlenie, el. szyber i reszta pierdółek.

Pozdrawiam i życzę szybkiej sprzedaży!

ps. co teraz chcesz kupić?

pozdrawiam

#196 OFFLINE   Bartazz

Bartazz
  • 88 postów
  • Dołączył: 31-01-2009
  • Skąd: Gniezno

Napisany 11 maja 2010 - 00:23

Obecnie moja!

http://www.otomoto.p...ow&id=C13081048

Sprawdzam jakie będzie zainteresowanie. Jak nie dostane tych pieniędzy to lepiej ją zajeździć jeszcze kilka lat i potem na złom, bo to już parodia, żeby takie auta były za 4000zł (to koszt instalacji, alusów i lamp w moim przypadku).

Pozdrawiam

#197 OFFLINE   Mysza

Mysza

    ŁaDoWaNiE OpIsU..........

  • 30 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: Gdańsk - Dolne Miasto

Napisany 11 maja 2010 - 00:27

masz rację kolego, nie opłaca się sprzedawać autka... za tak marną kasę...aż żal sprzedawać...
lepiej dać żonie, kobiecie czy samemu mieć dwa autka niż sprzedawać...bo w sumie koszt utrzymania w skali roku też jest dość niski ....wiec lepiej zostawić niż żałować:tank:
Dodany obrazek

#198 OFFLINE   Bartazz

Bartazz
  • 88 postów
  • Dołączył: 31-01-2009
  • Skąd: Gniezno

Napisany 17 maja 2010 - 21:09

No i sprzedałem.

Jednak na 8V jest duże zainteresowanie.

Pozdrawiam