Problem z gazem I generacji omega v6
#21 OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2009 - 22:35
#22 OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2009 - 23:31
#23 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2009 - 21:19
wymieniłem i jest rewelka, żadnych problemów.
leje i jeżdże:driver:
#24 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2009 - 21:27
Do V tylko sekwencja koniec kropka
Może i tak, ale u mnie jest jak Ty to piszesz "sekwencja I generacji" i jakoś sobie radzi
#25 OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 19:02
#26 OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 20:08
#27 OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 14:43
JA nie dawno nie uwierzyłem znajomkowi gdy usłyszałem, że wjego Vce 2,5 śmiga first generejszyn. Sam uważam to za niemożliwe ale zakładał mu to jakiś chyba magik. Spalanie średnie 17/100
I moc jak 2.0 8V czy mniej ? :nabijacz:
#28 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 14:59
dosyć szybko się bujneliśmy do 160 km/h. Wolniej to wprawdzie nastąpiło niż w 3.0 i to znacznie (tu akurat nie najlepsze porównanie) a i droga nie pozwalała na więcej ale dało by rade jeszcze uciągnąć. Piszę poważnie gdyby ktoś miał wątpliwości.I moc jak 2.0 8V czy mniej ?
#29 OFFLINE
#30 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2009 - 06:49
#31 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 10:40
#32 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 11:47
#33 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 15:26
#34 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 18:41
To może z tymi śmiesznymi instalacjami na śruby zabłyśnijcie i sprawdzcie swoje fury na hamowni podwoziowej. Mocne zdziwienie gwarantowane Pierwsza generacja to się nadaje do starych samochodów gaźnikowych. Do wtrysku wielopunktowego z komputerem sterującym (ECU) tylko i wyłącznie wtrysk sekwencyjny. Montowanie II lub co gorsza I generacji to dla mnie jest druciarstwo i psucie samochodu. Albo się coś robi porządnie albo wcale.
Kolego jesteś klasycznym kretynem.
#35 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 20:43
Kolego jesteś klasycznym kretynem.
:nabijacz: MIałem tego nie pisać, ale Ty Sominos piszesz tylko to co koledzy Ci powiedzieli i co gdzieś tam sobie poczytałeś?? Piszesz, bo piszesz i tyle. Jak się nie znasz to tylko sobie czytaj, ale sie nie udzielaj.
Do V-ek może być zamontowany gaz jak ktoś to wcześniej napisał "sekwencja I ge.", która jeśli jest porządnie ustawiona, to nie strzela i nie sprawia kłopotów, co do mocy to radzi sobie tak jak powinna (wiem bo takową mam).
Na tej instalacji auto pali ok 18 l lpg/100km. Jazda na krótkich dystansach i cały czas po mieście. I założę się, że Twoja 2.0 przy takiej jeździe spali tyle samo, a Power ma napewno nieziemski:smiech::smiech:
Może nie jstem fachowcem w tej dziedzinie, ale wydaje mi się, że wiem co piszę.
Teraz sobie wyobraź rok '92 '94 silniki V, pełem wtrysk i co jaką instalacją sie montowało...? Chodziło? Chodziło, więc po co tyle hałasu
#36 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 21:48
Dafik, narazie :zolta_kartka: a nastepnym razem bedzie ostrzezenie za obrazanie ludzi na forum.Kolego jesteś klasycznym kretynem.
#37 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 21:58
#38 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 22:03
Potwierdzam. To było odkrywcze i twórcze ale już pisałem w tym temacie, że v'ka chodzi na first generejszyn a ta, którą miałem przyjemność jechać w roli pasażera zaskoczyła mnie całkiem miło. (Użytkownik zapomniał o puszcze na pająki ale i bez tego oma daje rade)ale to co napisał DAFik tak mnie rozbawiło
#39 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 22:17
Pierwsza generacja to się nadaje do starych samochodów gaźnikowych.
No to może i ja do swojej 2.0 8V też powinienem założyć sekwencję?? Bo przecież gaźnika u mnie nie ma...:confused:
#40 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 09:10
Może nie jstem fachowcem w tej dziedzinie, ale wydaje mi się, że wiem co piszę.
Wydaje Ci się to prawda. Instalacja na mieszalniku nigdy nie utrzyma mieszanki stechiometrycznej w pełnym zakresie obrotów. Taka jest wada tych instalacji dlatego stworzono coś co się nazywa lpg II generacji i to częściowo rozwiązuje ten problem. Rozumiesz co to znaczy ? Ubogie niskie obroty, stechiometryczny środek i przebogacone górne obroty. I tego nie przeskoczysz w żaden sposób na mieszalniku. Masz tutaj efekt wsadzenia mieszalnika z I generacją do 2.5 w BMW http://www.godula.pl.../strony/gaz.htm I bardzo podobnie było gdy jakieś 3 lata temu udałem się na hamownie podwoziową z innym klubem. Jak ktoś miał gaz na mieszalniku to wychodził smutny z wykresem. Astra GSI co powinna mieć 136KM miała niewiele ponad 90KM. Golf II z prostym silnikiem na monowtrysku 1.8 90KM miał zawrotne 75KM i przebieg momentu praktycznie bez dołu. Jak ktoś jest pewny swego to niech pojedzie na hamownie.
Kolego jesteś klasycznym kretynem.
Taka opinia od klasycznego chama i prostaka co z kulturą i argumentami wysłowić się nie potrafi jest mi całkowicie obojętna.