Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z gazem I generacji omega v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
71 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   dzia

dzia
  • 29 postów
  • Dołączył: 17-01-2009

Napisany 12 kwietnia 2009 - 22:35

Poprzednio miałem 2,0 8Vi tam miałem sekwencje I generacji strzelała:bad: .Teraz mam 2,5V6 sekwencja IV generacji i powiem tak nie wiem co to problemy z gazem :D.Do V tylko sekwencja koniec kropka

#22 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 kwietnia 2009 - 23:31

nie chce byc zle zrozumiany, ale co to jest sekwencja pierwszej generacji? oraz sekwencja czwartej generacji??

#23 OFFLINE   yarek82

yarek82

    szklarnia V6

  • 15 postów
  • Dołączył: 08-02-2009
  • Skąd: jarocin

Napisany 19 kwietnia 2009 - 21:19

ja na moja instalację (była I gen lovatto teraz sekw stag300) też nie narzekam.
wymieniłem i jest rewelka, żadnych problemów.
leje i jeżdże:driver:

#24 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 kwietnia 2009 - 21:27

Do V tylko sekwencja koniec kropka


Może i tak, ale u mnie jest jak Ty to piszesz "sekwencja I generacji" i jakoś sobie radzi

#25 OFFLINE   roy

roy
  • 10 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: mogilno

Napisany 25 maja 2009 - 19:02

jaka litość ,ja mam i nie ma co narzekać. Po prostu ktoś musi sie znać
roy

#26 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 maja 2009 - 20:08

JA nie dawno nie uwierzyłem znajomkowi gdy usłyszałem, że wjego Vce 2,5 śmiga first generejszyn. Sam uważam to za niemożliwe ale zakładał mu to jakiś chyba magik. Spalanie średnie 17/100

#27 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 31 maja 2009 - 14:43

JA nie dawno nie uwierzyłem znajomkowi gdy usłyszałem, że wjego Vce 2,5 śmiga first generejszyn. Sam uważam to za niemożliwe ale zakładał mu to jakiś chyba magik. Spalanie średnie 17/100


I moc jak 2.0 8V czy mniej ? :nabijacz:

#28 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 czerwca 2009 - 14:59

I moc jak 2.0 8V czy mniej ?

dosyć szybko się bujneliśmy do 160 km/h. Wolniej to wprawdzie nastąpiło niż w 3.0 i to znacznie (tu akurat nie najlepsze porównanie) a i droga nie pozwalała na więcej ale dało by rade jeszcze uciągnąć. Piszę poważnie gdyby ktoś miał wątpliwości.

#29 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 03 czerwca 2009 - 00:54

I moc jak 2.0 8V czy mniej ?


Teraz to żeś zabłysnął :rolleyes:

#30 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 03 czerwca 2009 - 06:49

To może z tymi śmiesznymi instalacjami na śruby zabłyśnijcie i sprawdzcie swoje fury na hamowni podwoziowej. Mocne zdziwienie gwarantowane :cool: Pierwsza generacja to się nadaje do starych samochodów gaźnikowych. Do wtrysku wielopunktowego z komputerem sterującym (ECU) tylko i wyłącznie wtrysk sekwencyjny. Montowanie II lub co gorsza I generacji to dla mnie jest druciarstwo i psucie samochodu. Albo się coś robi porządnie albo wcale.

#31 OFFLINE   andriu1206

andriu1206
  • 2 postów
  • Dołączył: 07-09-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 21 czerwca 2009 - 10:40

Kolego miałem taką instalację I gen. w V i nie miałem z nią problemów. To jest kwestia porządnej regulacji ale na kompie a nie za pomocą młotka i śrubokręta. W mieście (Wawa) paliła mi max do 16l gazu a na trasie max13 a lekkiej nogi nie mam. I to jest bardzo mało jak na taką pojemność i 6 gardzieli.

#32 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 21 czerwca 2009 - 11:47

Jak mogłeś mieć regulacje na kompie przy I generacji skoro I generacja w ogóle nie ma kompa tylko prymitywną śrube ? Moc też musiałeś mieć oszałamiającą z taką instalką.

#33 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 czerwca 2009 - 15:26

Andriu, Ty kolego nie pisz takich bzdur, I generacja jest ustawiana nie na kompie poniewaz ona kompa nie ma, jedynie mozna ja ustawic na analizatorze spalin i na ucho.

#34 OFFLINE   DAFik

DAFik
  • 480 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: kurort

Napisany 21 czerwca 2009 - 18:41

To może z tymi śmiesznymi instalacjami na śruby zabłyśnijcie i sprawdzcie swoje fury na hamowni podwoziowej. Mocne zdziwienie gwarantowane :cool: Pierwsza generacja to się nadaje do starych samochodów gaźnikowych. Do wtrysku wielopunktowego z komputerem sterującym (ECU) tylko i wyłącznie wtrysk sekwencyjny. Montowanie II lub co gorsza I generacji to dla mnie jest druciarstwo i psucie samochodu. Albo się coś robi porządnie albo wcale.


Kolego jesteś klasycznym kretynem.

#35 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 czerwca 2009 - 20:43

Kolego jesteś klasycznym kretynem.


:nabijacz: MIałem tego nie pisać, ale Ty Sominos piszesz tylko to co koledzy Ci powiedzieli i co gdzieś tam sobie poczytałeś?? Piszesz, bo piszesz i tyle. Jak się nie znasz to tylko sobie czytaj, ale sie nie udzielaj.

Do V-ek może być zamontowany gaz jak ktoś to wcześniej napisał "sekwencja I ge.", która jeśli jest porządnie ustawiona, to nie strzela i nie sprawia kłopotów, co do mocy to radzi sobie tak jak powinna (wiem bo takową mam).

Na tej instalacji auto pali ok 18 l lpg/100km. Jazda na krótkich dystansach i cały czas po mieście. I założę się, że Twoja 2.0 przy takiej jeździe spali tyle samo, a Power ma napewno nieziemski:smiech::smiech::smiech:

Może nie jstem fachowcem w tej dziedzinie, ale wydaje mi się, że wiem co piszę.

Teraz sobie wyobraź rok '92 '94 silniki V, pełem wtrysk i co jaką instalacją sie montowało...? Chodziło? Chodziło, więc po co tyle hałasu

#36 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2009 - 21:48

Kolego jesteś klasycznym kretynem.

Dafik, narazie :zolta_kartka: a nastepnym razem bedzie ostrzezenie za obrazanie ludzi na forum.

#37 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 czerwca 2009 - 21:58

lendio, ale to co napisał DAFik tak mnie rozbawiło, że aż mało nie oplułem piwem kompa :-D

#38 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2009 - 22:03

ale to co napisał DAFik tak mnie rozbawiło

Potwierdzam. To było odkrywcze i twórcze ale już pisałem w tym temacie, że v'ka chodzi na first generejszyn a ta, którą miałem przyjemność jechać w roli pasażera zaskoczyła mnie całkiem miło. (Użytkownik zapomniał o puszcze na pająki ale i bez tego oma daje rade)

#39 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 czerwca 2009 - 22:17

Pierwsza generacja to się nadaje do starych samochodów gaźnikowych.


No to może i ja do swojej 2.0 8V też powinienem założyć sekwencję?? Bo przecież gaźnika u mnie nie ma...:confused:

#40 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 22 czerwca 2009 - 09:10

Może nie jstem fachowcem w tej dziedzinie, ale wydaje mi się, że wiem co piszę.


Wydaje Ci się to prawda. Instalacja na mieszalniku nigdy nie utrzyma mieszanki stechiometrycznej w pełnym zakresie obrotów. Taka jest wada tych instalacji dlatego stworzono coś co się nazywa lpg II generacji i to częściowo rozwiązuje ten problem. Rozumiesz co to znaczy ? Ubogie niskie obroty, stechiometryczny środek i przebogacone górne obroty. I tego nie przeskoczysz w żaden sposób na mieszalniku. Masz tutaj efekt wsadzenia mieszalnika z I generacją do 2.5 w BMW http://www.godula.pl.../strony/gaz.htm I bardzo podobnie było gdy jakieś 3 lata temu udałem się na hamownie podwoziową z innym klubem. Jak ktoś miał gaz na mieszalniku to wychodził smutny z wykresem. Astra GSI co powinna mieć 136KM miała niewiele ponad 90KM. Golf II z prostym silnikiem na monowtrysku 1.8 90KM miał zawrotne 75KM i przebieg momentu praktycznie bez dołu. Jak ktoś jest pewny swego to niech pojedzie na hamownie.

Kolego jesteś klasycznym kretynem.


Taka opinia od klasycznego chama i prostaka co z kulturą i argumentami wysłowić się nie potrafi jest mi całkowicie obojętna.