Jaki HID kupic??
#41 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 19:41
Czytam temat tu i się zastanawiam nad założeniem HID ów
Pytanko jest takie, czy trzeba mieć do HIDów spryskiwacze lamp?
#42 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 19:44
#43 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 19:48
Tylko ograniczysz bo na normalnych soczewkach będziesz oślepiał na zakrętach.
#44 OFFLINE
#45 OFFLINE
#46 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2010 - 23:09
A po zamontowaniu HID nie wywala wam na komputerze błędów o niesprawnym oświetleniu?
Nic nie pokazuje. Wszystko jest OK.
#47 OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 20:52
Tylko ograniczysz bo na normalnych soczewkach będziesz oślepiał na zakrętach.
miałem DEPO (w których popękały klosze po 4 miesiącach) i też oślepiałem na zakętach i miałem wyrzuty... generalnie uważam (pisałem już gdzieś w poście jakimś) że każde lampy soczewkowe powinny mieć autopoziom jeśli już czepiamy się oślepiania na zakretach itp. Teraz mam TYC i wiem tyle, że rozpraszają światło dużo gorzej niż DEPO jak też wykonanie pozostawia wiele do życzenia względem DEPO. Generalnie TYC chwalą, ze niby lepsze od DEPO a ja przekonałem się że jest zupełnie odwrotnie.
#48 OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 21:49
Wcześniej w soczewkach miałem założone żarniki o barwie 8000K, teraz włożyłem żarniki o barwie 5000K i jest o wiele lepiej. Droga jest bardziej oświetlona.
Więc jak komuś zależy na wyglądzie to polecam żarniki o barwie 8000K lub wyżej, a jeśli na dobrej widoczności to 4300K - 5000K.
Oczywiście trzeba pamiętać o utrzymywaniu naszych lamp w czystości bo nie są one wykonane z super materiałów. Mowa tu o soczewkach marki DEPO.
Pozdrawiam
#49 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 10:23
#50 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 10:32
#51 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 10:37
#52 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 10:44
#53 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 10:49
to raczej 6000k. jest jeszcze 5000k to jest coś pomiędzy ale nie wiem jak to świeci w realu. osobiście mam 6000 świeci ładnie ale wiedz ze na mokrym i czarnym asfalcie nic nie daje rady nawet xenon
wiem
dobra czekam na jakieś propozycje ,polecane zestawy???? co sądzicie o tym???? http://allegro.pl/ze...1306868920.html
#54 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 10:54
to raczej 6000k. jest jeszcze 5000k to jest coś pomiędzy ale nie wiem jak to świeci w realu. osobiście mam 6000 świeci ładnie ale wiedz ze na mokrym i czarnym asfalcie nic nie daje rady nawet xenon
tylko wiesz ze fabrycznie w ori lampach siedzi palnik 4300?? i co swieci jak halogen??
4300 lub maks 5000,
6000k to juz dla szpanu sie kupuje.
zobacz jak u mnie swieci 4300
http://picasaweb.goo...116200279106834
ostatnie zdjecie zrobione jest z zapalonymi drogowymi, to sobie mozna porownac swiatlo halogenu.
#55 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 11:01
tylko wiesz ze fabrycznie w ori lampach siedzi palnik 4300?? i co swieci jak halogen??
4300 lub maks 5000,
6000k to juz dla szpanu sie kupuje.
zobacz jak u mnie swieci 4300
http://picasaweb.goo...116200279106834
ostatnie zdjecie zrobione jest z zapalonymi drogowymi, to sobie mozna porownac swiatlo halogenu.
no faktycznie 4300 by wystarczyło ładnie świeci,gdzie kupiłeś?
#56 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 11:06
ntylko wiesz ze fabrycznie w ori lampach siedzi palnik 4300?? i co swieci jak halogen??
4300 lub maks 5000,
6000k to juz dla szpanu sie kupuje.
zobacz jak u mnie swieci 4300
http://picasaweb.goo...116200279106834
ostatnie zdjecie zrobione jest z zapalonymi drogowymi, to sobie mozna porownac swiatlo haologenu.
jak tak u ciebie teraz patrze to faktycznie jest białe ale ja kupiłem z rok temu 4300k i sa żółte jak halogen i zmieniłem na 6000k i też jest białe światło z lekka niebieska poświatą. widać żarnik żarnikowi nie równy bo kumpel kupił 6000 na innej aukcji i ma niebieskie swiatła
#57 OFFLINE
#58 OFFLINE
#59 OFFLINE
#60 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 11:17