pany 400 za szperunek z b 2,5 w automacie to dobry pomysł do mojego manuala!? cena do przyjęcia!?
Wszystko zależy w jakim stanie jest szpera, ile z niej zostało.
Napisany 26 lipca 2013 - 09:01
pany 400 za szperunek z b 2,5 w automacie to dobry pomysł do mojego manuala!? cena do przyjęcia!?
Napisany 26 lipca 2013 - 10:50
Napisany 26 lipca 2013 - 10:58
no właśnie się naczytałem że w razie co wystarczy tarczkę dołożyć i śmiga jak nowy!
Może ktoś by podpowiedział jak po otwarciu mostu pomierzyć i wiedzieć kiedy dokładać przekładkę kiedy nie!?
Napisany 26 lipca 2013 - 11:03
Napisany 26 lipca 2013 - 11:06
no właśnie się naczytałem że w razie co wystarczy tarczkę dołożyć i śmiga jak nowy!
Może ktoś by podpowiedział jak po otwarciu mostu pomierzyć i wiedzieć kiedy dokładać przekładkę kiedy nie!?
Napisany 26 lipca 2013 - 22:16
no ponoć się dorabia tarczkę dystansową z blachy nierdzewnej i hula!
tak się odezwałem bo jest kilka tematów o szperunku ale żadnych info o weryfikacji stanu i reanimacji.
wiadomo że trzeba zajrzeć do środka ale jakieś dane pomiarowe tarczek i przekładek by się zdały
Napisany 26 lipca 2013 - 22:43
Ktoś pisał że z pacy robił :-)
Napisany 26 lipca 2013 - 23:20
Napisany 26 lipca 2013 - 23:23
Napisany 21 sierpnia 2013 - 06:08
Napisany 21 sierpnia 2013 - 06:40
Jest zasada: Tył auta w górze, jednym kołem kręcę do przodu, jeżeli drugie kręci się w przeciwnym kierunku - szpery brak, jeżeli w tym samym - szpera jest. A jeżeli nie kręci się w ogóle?
Napisany 21 sierpnia 2013 - 11:49
Akurat tym bym sie nie kierowal, jesli bym chcial sprawdzic, czy jest szpera.Tył auta w górze, jednym kołem kręcę do przodu, jeżeli drugie kręci się w przeciwnym kierunku - szpery brak, jeżeli w tym samym - szpera jest. A jeżeli nie kręci się w ogóle?
Napisany 16 listopada 2013 - 17:08