Ecodriving
#1 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 14:51
[yt="eco2"]-Lw_xRpU8qU[/yt]
[yt="eco3"]j-5fqacZ_IM[/yt]
Co o tym myślicie?
#2 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 15:08
#3 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 15:34
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 17:49
#6 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 17:53
I to jest najważniejszy argument przeciw ecodriving'owiNUDY!!!
#7 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 17:57
Może i ekonomiczniej - spalanie na poziomie 7,8 l/100km ale czas przejazdu ponad 10 godzin. Jest to o tyle niebezpieczne, że na długich dystansach może spowodować naprawdę duże zagrożenie na drodze z uwagi na znurzenie - więc co lepsze - poruszanie się szybko i sprawnie czy wolno i ekonomicznie??
#8 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 17:59
Nie po to mam 3.0 pod maską żeby sie wlec i wqrzać innych. Po mieście, fak't, lansuje się, bo nie ma sensu zapierdzielać i zaraz hamować.
#9 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 18:02
#10 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 19:20
#11 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 19:23
tylko niewiem czy silnik sie nie zamuli
Spoko - skoro z moich 2 litrów demona prędkości nie ma to z twoich na bank szatana nie będzie więc sie nie zamuli
#12 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 19:38
#13 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 19:38
Ecodriving to dobry jest dla emerytów, bo i tak już percepcja osłabiona i dochody niskie. Poza tym to nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda :hehe:
#14 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 20:11
Spoko - skoro z moich 2 litrów demona prędkości nie ma to z twoich na bank szatana nie będzie więc sie nie zamuli
no wlasnie nie demon a jeszcze wolniejsza to chyba bym juz niechcial
#15 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 20:14
No to niewiele Ci Sypciu zostało więc korzystaj... chociaż z tej dobrociEcodriving to dobry jest dla emerytów
#16 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 20:36
Jak bum cyk cyk będę Cię straszył nawet za dnia jak zejdęNo to niewiele Ci Sypciu zostało
#17 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 20:42
#18 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 20:46
#19 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 20:56
mnie zastanawia to szybkie przelaczanie biegow i wciskanie pedalu do 70% otwarcia przepustnicy
Po drugie:
gaszenie samochodu jesli przewidujemy stac dluzej niz minute
O ile przy pierwszym to rudno to udowodnic bez testow , wiec nie sprzeczam sie choc to dla mnie dziwne. Wydawalo mi sie ze jak bede jechal na wyzszych obrotach jednym biegiem ale z przepustnica mniej otwarta to wyjdzie ekonomiczniej niz mieszanie lewarem....o tyle w drugim przypadku takie gaszenie i odpalanie to w ruchu miejskim (tak jak na filmie) to katowanie aku/rozrusznik - na bank nie bedzie ekonomiczniej
[B]
#20 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 21:07
Wiadomo jakie jest wg komputera spalanie na godzinę gdy stoimy. Nie wiadomo jak to sie ma rzeczywiście.
Tak czy owak największe zuzycie jest przy 'ostrym' przyspieszaniu i w korkach. To nawet z własnego doświadczenia mogę potwierdzić. A w korkach to wzrasta strasznie...