Regulacja hamulca recznego
#41 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 13:57
Ręczny działa:D Linkę wymieniłem i hamuje jak należy:) Co prawda nie stają koła na asfalcie ale hamulec równo łapie na 2 koła:) Stara z jednej strony była całkowicie zapieczona ( zardzewiała)
#42 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 23:43
#43 OFFLINE
#44 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2011 - 16:41
i tak ma być to jest podstawowa regulacja ręcznegomusze przy kołach.
#45 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2011 - 18:41
i tak ma być to jest podstawowa regulacja ręcznego
Trochę kotlet co nie? Spojrzałeś na datę posta??
#46 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2011 - 21:15
no spojrzałemSpojrzałeś na datę posta
i to chyba dzisiejszaDzięki za info już wiem jak mam się zabrać za ręczny
#47 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 21:04
#48 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 14:51
w EPC jest tylko tyle M6 X 10Koledzy znacie może rozmiar i skok gwintu śrub(na gwiazdkę) które trzymają osłonę (tarczę kotwiczną) tarczy przymocowana do wahacza ?
#49 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 22:49
#50 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 08:57
Mam problem tego typu że stary mechanizm ręcznego w jednym kole mi "zmieliło"
i brakuje mi części pokazanej na tym rys: (w kółku)
Jak się to fachowo nazywa i czy w ogóle można coś takiego nowego kupić?
#51 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 14:55
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#52 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 14:57
Witam,
Mam problem tego typu że stary mechanizm ręcznego w jednym kole mi "zmieliło"
i brakuje mi części pokazanej na tym rys: (w kółku)
Jak się to fachowo nazywa i czy w ogóle można coś takiego nowego kupić?
Nie wiem jak się to nazywa ale ma taki numer GM 514401 i kosztuje 33 pln.
Pytaj u siebie w ASO.
#53 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 20:21
mam pytanie,bo w całym wątku nie padła odpowiedz na pytanie:
w którą strone trzeba krecic tymi regulacjami,żeby podciągnąc reczny.
Pytam,bo zmieniałem szczeki i po wszystkim cos mi nie trzyma.
#54 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 20:46
#55 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 18:43
To zależy w którym kierunku masz założony ten bajer do regulacji, działa na zasadzie normalnej śruby.
Ok.Wielkie dzieki za podpowiedz:up:Jutro podejscie drugie
Uff,hamylec podciągniety,ale niestety nie obeszło sie bez zdejmowania tarcz.
Jakos przez otworek na "12 godzinie" nie chciało sie wyregulowac.
#56 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2012 - 19:56
Hej,
mam pytanie,bo w całym wątku nie padła odpowiedz na pytanie:
w którą strone trzeba krecic tymi regulacjami,żeby podciągnąc reczny.
Pytam,bo zmieniałem szczeki i po wszystkim cos mi nie trzyma.
Z racji tego, że jestem świeżo po regulacji: aby podciągnąć szczęki w lewym kole kręcimy ząbkami do dołu, a w prawym do góry. Dodam jeszcze, że by lepiej widzieć co się w środku dzieje wkładamy świecącą diodę lub małą żaróweczkę w najbliższy otwór od śruby koła.
#57 OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 07:44
Mam uszkodzony gwint na regulatorze ręcznego nad wałem napędowym.
Macie jakiś patent na naprawienie tego?
Czy może lepiej całą dźwignię wymienić?
Kolejna sprawa to jak wymienić tą dźwignię, i czy dużo przy tym jest roboty?
#58 OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 21:50
Cześć
Mam uszkodzony gwint na regulatorze ręcznego nad wałem napędowym.
Macie jakiś patent na naprawienie tego?
Czy może lepiej całą dźwignię wymienić?
Kolejna sprawa to jak wymienić tą dźwignię, i czy dużo przy tym jest roboty?
W ostateczności można ustawić, zostawiając sobie sporą regulację na szczękach w tarczo bębnach, i cyknąć spawarką. Jak nie będzie już z czego regulować to wtedy wymienisz.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#59 OFFLINE
Napisany 25 września 2014 - 19:15
Nie wiecie może czasem gdzie mogę zakupić w Łodzi ten "bajer do regulacji"?
Może bardziej oświeceni koledzy podpowiedzą jak naprawdę nazywa się ta część lub podrzucą jakiś numer, bo tak naprawdę nie wiem czego szukać (w ecat'cie ta część jest podzielona na trzy elementy)?
Może ktoś z Łodzi posiada w zapasie i poratował by odsprzedażą?