Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

CB i kilka pytań na ten temat


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   cemdi

cemdi
  • 94 postów
  • Dołączył: 19-03-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 12 listopada 2008 - 20:40

Witajcie :)

Na drogach robi sie coraz niebezpieczniej a to z powodu miśków :p Postanowiłem cos z tym zrobic i zakupic sobie CB :)

Zaznaczac ze w tym temacie jestem zielony choc staram sie swoja wiedze powiekszyc :p mam nadzieje ze wszystko przyjdzie z czasem...

Mam do Was kilka pytań:
1. Jaka kara grozi za uzywanie CB podczas prowadzenia pojazdu - czy taka sama jak za telefon komórkowy??
2. Czy są jakies anteny skladane (znaczy takie ktore mozna zsunac i wysowac) - nie wiedzialem takich ale wole zapytac :p
3. Czy da sie jakos zabezpieczyc samochod - lakier przed rysowaniem go przez magnes anteny?? Uzywajac np. jakiejs foli naklejanej na lakier w miejscu anteny??
4. Gdzie w Omci najlepiej umiescic CB - myslalem zeby przyczepic je na rzep do kolumny gdzie jest np. skrzynia biegow...

Jakby cos mi sie jeszcze przypomnialo to bede pisac :p


I teraz wazna sprawa - co kupic?? Wiem ze tych tematow jest duzo, troche poczytalem ale dalej nie wiem :(

Nie musi to byc jakis dobry sprzet, taki na dobry poczatek dla bardzo poczatkujacego - oczywiscie jak najtanszy ;)

Pozdrawiam i licze na Was :D

#2 OFFLINE   Sitas

Sitas

    kombinator

  • 429 postów
  • Dołączył: 21-03-2007
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 listopada 2008 - 21:19

Ad.1 Nie ma żadnych kar za używanie CB podczas jazdy;
Ad.2 Raczej nie ma składanych anten do CB;